Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laura1 kvl  (Luettu 4586 kertaa)

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Laura1 kvl
« : Heinäkuu 26, 2021, 16:17:13 »
Taas on pukimoo vastapäätä laura, ainaki ennen ollu 55 v rupsahtanu ruskinainen, josta ei saa ku pahan mielen. Välttäkää veljet pukimon vastapäistä taloa tai jos meette ni alakerran thaikulle

Poissa ana952

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2021, 22:38:21 »
Onko talon puolesta joku ongelma tai asukkaissa vai mikä ko. lokaatiossa hiertää? Ihan siis uteliaisuudesta tukevaisuuden varalle kyselen. Vai onko sinne vaan sattunut aina huonoja palveluntarjoajia?

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2021, 12:26:03 »
Paskoja palveluja. Jos ollaan 30 v vanhempia kuin kuvissa ja 30 kg painavampia ni en mä ainakaan mee enää ikinä. Onneks on ihania tsekkejö aina välillä ja muitakin

Venäläiset perseestä

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7765
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2021, 14:09:35 »

Venäläiset perseestä

Nyt oli kait yleistys. Monta kivaa venäläistä olen tavannut, mutta Suomen rajojen ulkopuolella. Täällä olen minäkin saanut heiltä huonoa palvelua.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #4 : Heinäkuu 30, 2021, 14:02:16 »

Venäläiset perseestä

Nyt oli kait yleistys. Monta kivaa venäläistä olen tavannut, mutta Suomen rajojen ulkopuolella. Täällä olen minäkin saanut heiltä huonoa palvelua.

No joo. Joskus ollu parempaakin mutta tsekkeihin ei voi verrata samaa päivänäkään

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2052
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #5 : Heinäkuu 30, 2021, 15:18:53 »
Venäläinen/Virolainen Suomessa = rahat pois ja nopeasti sisään ja ulos, ei koskemista, hyväilyä tms.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2022, 12:08:57 »
NäKyy taas olevan KVL. VÄLTTÄKÄÄ TÄÄ ON 60 V RAHAT POIS R#SSÄ

Poissa JuuJuuJuhani

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #7 : Syyskuu 04, 2022, 12:36:11 »
Joo-o, olis kyllä ollu potentiaalia hyvään tai jopa loistavaan suuhoitoon, mutta ei mummo ymmärrä tai sitten vaan välitä..ku ei saanu tulla ees pusseja tyhjäks, vaan jos tulet edes vähänkää ni se on sitte siinä. 60€ kumilla huulihölkkää, ihan teoriassa ok hinta. Mutta kun alko se kelloon vilkuilu, ni otin hellästi käntyn pään käsiini ja pari minuuttia sain määrätä tahdin, kunnon suuhun panemista, tais vaa yllättää mummukan ku lopetti imemisen siihen ekan mällin lentoon.. Siis kyllä, kylmä tunteeton rahastaja, ei ees keskinkertainen pano, ku asenne on mikä se nyt on..

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laura1 kvl
« Vastaus #8 : Syyskuu 04, 2022, 14:58:00 »
Outs, luin tämän ketjun. Sitä saa, mitä tilaa ja reikähän se on ruisleivässäkin.
Suomennettuna on turha tulla minulta kysymään käviskö pikanen 50 ekeä. Siinä kyselijä vaan hukkaa omaa ja minun aikaa.
Nyt kun vauhtiin päästiin, niin vähän asian vierestä. Jos ilmoituksessa lukee owo/cim, niin se ei tosiaan tarkoita että saa pannakin paljaalla.
Ekat kolme viestiä käsitteli sitä kun ilmoituksen laitoin >:(
Se on näitä ilmoittamisen ja keikkalun osalta kaikille tytöille tuttuja lieve-ilmiöitä.
Olin jo niin tottunut asiallisiin vakkareihin. Mutta joo, kestän runkkari tinkaaja petterit vanhasta kokemuksesta.