Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42853 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #80 : Helmikuu 04, 2020, 06:54:03 »
^
Ilman että luet mitään rivien välistä sanon ihan kaikella hyvällä, että tässä ketjussa sinä tuputat omia toimintatapojasi ja peri-aatteitasi paheksuen toisella tavalla toimivia. Kyllä, se on minusta typerää.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #81 : Helmikuu 04, 2020, 07:07:31 »
En ikinä tarkoita sanoa, että olisi väärin pitää yhteystietojaan yleisessä jaossa missä tahansa, tai että olisi väärin päästä yhteyteen haluamansa palveluntarjoajan kanssa kaverilta saadun puhelinnumeron avulla. Te teette miten te teette, hyvä jos homma toimii teille niin.

Jotkut kollegat saattavat kuitenkin tavata tyyliin 2 vakkaria kuukaudessa, ja haluavat saada itse päättää, milloin ovat valmiita vastaanottamaan yhteydenottoja uusilta tuttavuuksilta. Tällainen kollega saattaa paitsi kieltäytyä tapaamasta henkilöitä, jotka ovat saaneet hänen yhteystietonsa "väärällä tavalla", myös lakata tapaamasta asiakasta, joka hänen yhteystietojaan jakaa selän takana.

Minä en halua tuomita ketään, vaan tuon esiin sen faktan, että joidenkin palveluntarjoajien kanssa tapaamisen sopiminen ei onnistu, jos yhteydenotto ei tapahdu hänen itse määrittämällään tavalla. On fakta, että useimmiten ei voi tietää, miten entuudestaan tuntematon palveluntarjoaja toimii, ja meneekö hänellä ovet lukkoon vääränlaisesta yhteydenotosta. On siis fakta, että yhteystietojen jakaminen muualla kuin palveluntarjoajan itsensä tarkoittamissa paikoissa saattaa mahdollisesti heikentää mahdollisuuksia päästä tapaamaan kyseistä palveluntarjoajaa. Tämä on minusta ihan hyvä asia pitää tiedossa, koska monet ihmiset eivät halua tehdä asioita, jotka heidän tietämättään heikentävät heidän mahdollisuuksiaan saada haluamaansa palvelua.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2020, 07:11:58 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #82 : Helmikuu 04, 2020, 08:10:19 »
Edelleenkään et ymmärrä, että puhut vain omista toimintatavoistasi yleistäen koskemaan ne myös muita sihteereitä.
Tuliko sinulle lainkaan mieleen että kun tulet tänne kertomaan, mitä asiakas saa kysyä ja tehdä ja mitä ei sinun kriteeriesi mukaan, niin Yuli olisi saattanut kirjoitustesi vuoksi menettää potentiaalisia yhteydenottoja ja olisit näin haitannut kollegasi bisneksiä?

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #83 : Helmikuu 04, 2020, 08:23:35 »
Ennen tämän ketjun lukemista on hyvä lukea alusta asti se ketju mistä se on ihan oikeutetusti siirretty.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #84 : Helmikuu 04, 2020, 09:02:35 »
^Mikä ketju missä? Kerron nyt tähän väliin kuinka itse toimin tällaisessa tilanteessa. En anna ikinä kenenkään puhelinnumeroa eteenpäin jos tällainen tiedossani on. Joskus on jopa kyselty osoitettakin jos kyseessä on omassa asunnossaan toimiva palveluntarjoaja ja tämä saa mut kyllä jo ihan oikeasti vihaiseksi. >:(

Jos muhun on luotettu niin haluan olla sen luottamuksen arvoinen.




Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #85 : Helmikuu 04, 2020, 09:11:10 »
Tästä ketjusta ja tästä nimenomaisesta tapauksesta kyse, ei yhteystietojen jakamisesta yleisesti. https://www.seksisaitti.net/index.php?topic=1355.0

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #86 : Helmikuu 04, 2020, 09:17:17 »
Jaa tällainen tapaus. Pioneeri muistaa vaan sitten laittaa linkin niihin rapsoihinsa niin ei tätäkään vääntöä olisi täytynyt käydä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #87 : Helmikuu 04, 2020, 11:07:01 »
Edelleenkään et ymmärrä, että puhut vain omista toimintatavoistasi yleistäen koskemaan ne myös muita sihteereitä.
Tuliko sinulle lainkaan mieleen että kun tulet tänne kertomaan, mitä asiakas saa kysyä ja tehdä ja mitä ei sinun kriteeriesi mukaan, niin Yuli olisi saattanut kirjoitustesi vuoksi menettää potentiaalisia yhteydenottoja ja olisit näin haitannut kollegasi bisneksiä?

Omasta mielestäni minä nimenomaan hyväksyn sen, että kaikki tekevät niin kuin itselleen parhaaksi näkevät, mutta yleiset käytöstavat on valittava niin, että ne sopivat valtaväestölle.

Ryhmää 1 haittaa se, että heidän yhteystietojaan jaetaan "väärissä" paikoissa. Ryhmä 2 sen sijaan nauttii siitä.

Jos yhteystietoja jaetaan yleisesti, niin se on ryhmälle 2 edullista, mutta ryhmälle 1 epäedullista, ja ryhmän 1 jäsenet eivät voi tehdä mitään parantaakseen omaa tilannettaan, vaan heidän on pakon edessä taivuttava mahtumaan muottiin, johon he eivät sovi.

Jos yhteystietoja ei jaeta yleisesti, niin se on ryhmälle 1 edullista, mutta ryhmälle 2 epäedullista. Ryhmän 2 jäsenet voivat kuitenkin itse parantaa omaa tilannettaan. Sinä Nimara näytät itse erinomaista esimerkkiä tästä, osaat markkinoida palveluasi ja rakentaa itsellesi näkyvyyttä todella taitavasti. Pidät yllä omia nettisivujasi, ilmoittelet ja keskustelet aktiivisesti, ja laitat numerosi näkyviin joka paikkaan. Minä en edes ole asiakkaasi, ja minulle on silti selvää, että voisin suositella sinua ja antaa puhelinnumerosi seksipalveluita tarvitsevalle tuttavalleni.

Yleinen käytöstapa on muodostettava niin, että mahdollisimman vähät varpaat tulevat astutuiksi, joten sen vuoksi tulisi siis välttää toisten ihmisten yhteystietojen jakamista omin päin.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #88 : Helmikuu 29, 2020, 18:22:23 »
Mitä kuuluu, kukkuluuuruu. Hellurei ja hellät tunteet.  8)

Rullaan pintakaasulla, korvaan hinnan laadulla
Vaihtuu ilta aamuun, ja mä oon vielki paalulla

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #89 : Kesäkuu 20, 2020, 15:48:54 »
Mitä pitää maksaa/tehdä, että saa ilmoituksensa olemaan jatkuvasti ensimmäinenä naapurisivuston ilmoitusten joukossa?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2020, 16:43:09 kirjoittanut Shark »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #90 : Heinäkuu 21, 2020, 08:27:21 »
On tosin ongelma että yksityistietojen vuotoon liittyviä asioita joutuu foorumin säännöstön bugin takia puhumaan yleisellä tasolla yleistäen, jolloin muutaman henkilön (tai viime aikoina yhden) epäeettinen toiminta heittää varjon koko aktiivisten toimijoiden joukon päälle. Mun mielestä tällaiseen toimintaan syyllistyvien nimimerkit pitäisi voida julkaista (ja bannata pysyvästi) samoin kuin turskien jotka levittelevät hupakoiden tietoja,
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #91 : Heinäkuu 21, 2020, 08:59:49 »
^

Samaa mieltä. Henkilötietojen julkaisu on jotenkin niin väärin, että ikuinen ban olisi varmaan ihan hyvä...
Amator

Poissa Vieras0090

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #92 : Heinäkuu 21, 2020, 09:25:40 »
Oulussa paikallisille hyville naisille olisi kysyntää. Minulla on onneksi vakkari nainen jonka luona käyn kerran kuukaudessa. Anna-Emilia harmi kun ei ole enää tavattavissa hommat lopetti. Oulussa onneksi naisia hyviä keikalla käy.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #93 : Heinäkuu 21, 2020, 09:58:26 »
On tosin ongelma että yksityistietojen vuotoon liittyviä asioita joutuu foorumin säännöstön bugin takia puhumaan yleisellä tasolla yleistäen, jolloin muutaman henkilön (tai viime aikoina yhden) epäeettinen toiminta heittää varjon koko aktiivisten toimijoiden joukon päälle. Mun mielestä tällaiseen toimintaan syyllistyvien nimimerkit pitäisi voida julkaista (ja bannata pysyvästi) samoin kuin turskien jotka levittelevät hupakoiden tietoja,

Puhut minusta. Voi olla että taannoinen tilanne oli totta, tai se ei ollut. Laitoit minulle viestin ettei yhteystietoja saa levittää. Kuka pelle uskoo että levitän aitoja yhteystietoja. Sain vartin julkisuudessa! Mene takaisin koloosi. Ja jos oikeasti käyt maksullisilla, jota epäilen koska et uskaltaisi edes katsoahuoraa silmiin, niin sinä olet jo paljastunut - sellaiset ovat suomihuorien systeemit.

Vai oletko hutsu?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2020, 10:05:14 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #94 : Heinäkuu 21, 2020, 10:07:17 »
On tosin ongelma että yksityistietojen vuotoon liittyviä asioita joutuu foorumin säännöstön bugin takia puhumaan yleisellä tasolla yleistäen, jolloin muutaman henkilön (tai viime aikoina yhden) epäeettinen toiminta heittää varjon koko aktiivisten toimijoiden joukon päälle. Mun mielestä tällaiseen toimintaan syyllistyvien nimimerkit pitäisi voida julkaista (ja bannata pysyvästi) samoin kuin turskien jotka levittelevät hupakoiden tietoja,

Puhut minusta. Voi olla että taannoinen tilanne oli totta, tai se ei ollut. Mene takaisin koloosi. Ja jos oikeasti käyt maksullisilla, jota epäilen koska et uskaltaisi edes katsoahuoraa silmiin, niin sinä olet jo paljastunut - sellaiset ovat suomihuorien systeemit.
Kyllä se oli totta, kuten eilen muutkin kommentoivat sitä. Laitoit saman nimen esille aiemmin jo SWllä. Myös muut fonectanumeroiden paljastukset ovat hyvinkin totta. Muistan hyvin eeppisen tapahtuman keltaisen chatissa kun kännissä levittelit asiakkaan tietoja, luullessasi tämän tehneen oharit. Paljastui että olit sekoittanut itse sovitun ajan.

Sinun näkökulmastasi pysyn kolossani, ihan yksityisyyteni takia. Muille hupakoille voisin vaikka soittaakin omasta numerostani, mutta periaatteesta en sitä tee 😀

Jatketaan vain tätä keskustelua, ellet taas pyydä poistamaan tätä ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2020, 10:13:48 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #95 : Heinäkuu 21, 2020, 10:11:11 »
Näin sinä väität, vuodesta toiseen.
Minä en ole pyytänyt poistamaan mitään, jutut poistuu koska sinä vaan jauhat omaa samaa ikiaikaista paskaasi.

Pikku Azza. Kaikki ei ole totta mikä netissä lukee. Ja vaikka käyt ns anonyyminä hutsulla - hänellä on varmasti kuva sinusta. Etkö huomannut miten hän piti kännyä?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2020, 10:15:49 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #96 : Heinäkuu 21, 2020, 10:17:59 »
Toivottavasti modet eivät poista tuota, tällaiset tiedot riskitekijöistä on turskille tärkeää. Mikäli poistetaan niin tämä foorumi menettää merkityksensä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #97 : Heinäkuu 21, 2020, 10:20:27 »
Ai ei poista mitä, rakas Azza. Etkö tiennyt että kaikki hutsut ottaa kuvan jokaisesta turskasta joka soittaa prepaidista?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #98 : Heinäkuu 21, 2020, 10:30:23 »
Kerro lisää, tosin sinun uskottavuutesi ei oikein ole parhaimmasta päästä. Turhaan yrität levittää tätä epäilyä keventääksesi ihmettelyä omaa toimintaasi kohtaan. Nice try anyway 🤣
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #99 : Heinäkuu 21, 2020, 10:32:39 »
Tiedän että persuuksissasi on kylmä hiki. Voin puhua totta tai tarua. Tämä on internet. Montako video-ovipuhelinta olet näissä merkeissä kohdannut ( en usko että yhtäkään, koska azza hutsuilee vain mielikuvituksissaan)? Jokaisesta on jäänyt sun naama muistiin. Ja miten hutsu piti kännyä kun tulit sisälle? Sillee että olet tunnistettavissa pilvipalvelussa jos jokin menee väärin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2020, 10:37:33 kirjoittanut Aurora Mature »