Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42811 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #60 : Joulukuu 31, 2019, 21:31:20 »
Minä olen ihmetellyt jo vuosikymmeniä että mikä saa ns. järkevän ihmisen hankkimaan koiran kerrostaloasuntoon, Helsingissä. Vastaukseksi olen saanut yksinäisyys ym. jargonia, vaikka kaupungissa toimii satoja veikkaus- ja verorahoja saavia yhdistyksiä, joiden yhtenä teemana on yksinäisyyden ehkäisy.

Mielestäni paukkuaran koiran voi viedä uudeksi vuodeksi vaikkapa Tunisiaan tai jonnekin muualle pois silmistä ja yrittää hakea sitten kun se lemmenkaipuu taas elukkaan iskee.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #61 : Joulukuu 31, 2019, 21:45:21 »
Asuin Aurinkolahdessa. Siellä on luonnonsuojelualueet kolmessa suunnassa, ja Sipoon koirametsä 10 km päässä. Helsingin Aurinkolahti on erinomainen paikka asua koiran kanssa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #62 : Joulukuu 31, 2019, 21:50:40 »
^^ Toistaiseksi, joo. Vuosaareen kaavaillaan asuntoja 28000 ihmiselle, tämähän ei tietenkään koskene Aurinkolahden rivieeraa (jotka nekin kerrostaloasuntoja) vaan Meri- Rastilaa laajennetaan Puotilanlahdelle. No, näissä asunnoissa tuskin rakit räksyttää. Ne lähinnä syödään.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #63 : Joulukuu 31, 2019, 21:56:09 »
Joo, ei Aurinkolahden koirat hauku muita kuin Alepasta kaljaa hakevia persuja.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #64 : Joulukuu 31, 2019, 22:15:10 »
^ Käykö siinä ex- Siwassakin nykyään persut? Minäkun olen käsittänyt että he hakevat edullisemmat ja varmasti paremmat Punaiset Lidlistä Rastilantieltä.

Mites muuten noi ******** muuten suhtautui koiraasi? Tulivatko silitteleen vai sylkäisisivät?

Mutsin mäyräkoiraa kerran kusetin noilla kulmilla ja huivipäiset tytöt tuli ihmetteleen että onpa ihana. Sanoin että silitelkää vaan, se on kissa. Tytöt tyytyväisenä silitteli kunnes joku hame päällä oleva mies tuli ja huusi jotain ihmeelistä mongerrusta, löi tyttöjä ja raahas pois.

Minä menin kotiin ja join kaljan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2020, 18:34:04 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #65 : Joulukuu 31, 2019, 23:18:23 »
^ Käykö siinä ex- Siwassakin nykyään persut? Minäkun olen käsittänyt että he hakevat edullisemmat ja varmasti paremmat Punaiset Lidlistä Rastilantieltä.

Mites muuten noi ******** muuten suhtautui koiraasi? Tulivatko silitteleen vai sylkäisisivät?

Mutsin mäyräkoiraa kerran kusetin noilla kulmilla ja huivipäiset tytöt tuli ihmetteleen että onpa ihana. Sanoin että silitelkää vaan, se on kissa. Tytöt tyytyväisenä silitteli kunnes joku hame päällä oleva mies tuli ja huusi jotain ihmeelistä mongerrusta, löi tyttöjä ja raahas pois.

Minä menin kotiin ja join kaljan.

Aurinkolahdessa ei ole Siwaa. Koko Suomessa ei ole Siwaa. Missä vuodessa elät?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2020, 07:41:09 kirjoittanut Shark »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #66 : Tammikuu 01, 2020, 00:29:42 »
^ Onko ex kielletyjen sanojesilistallasi?

Tuo sun Alepasi on entinen Siwa, joka ei Keskolle kelvannut silloin kun se ko. ketjun osti. Varmaankin siksi että muuteman sadan metrin päässä on ihan toimiva K- market.

Vuosisata on 2020 ja ainoa maahanmuuttokriittinen joka tuossa Alepassa kävi 2019 oli Junes Lokka, joka ei ole persu. Tosin puoliksi marokkolainen ja ehkä siksi räksyttävä metsästyskoirasi haukkui.

Tai todennäköisesti muuten vaan, koska metsästyskoira ei kuulu Helsingin lähiöön, ei edes Aurinkolahteen. Varsinkaan jossei sillä metsästetä.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #67 : Tammikuu 01, 2020, 00:56:12 »
Aurinkolahdessa voi ihan yhtä lailla olla metsästävä koira kuin jollain takakylällä. Metsästävät koirat metsästävät vain laissa sallitun ajan rajoissa. Se on sama ihan missä vain.

Minä metsästän metsästyskoirani kanssa. Koira vitut välittää lepääkö se Aurinkoladessa vai takahikiällä. Kun on jahdin aika, se jahtaa.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #68 : Tammikuu 01, 2020, 00:58:20 »
Äh, tuli niin monta kysymystä.

Mikä on mutiainen, M.U. Tiainen?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #69 : Tammikuu 01, 2020, 03:47:00 »
^ No joo, haukkuuko se sun metsästyskoira? Se kai kerrostaloasumisessa on olennaisinta.

Mauri Unto, mitä sitten? Broidini on Seppo Oskari Nestori.

Faija oli 70- 80 luvun taiteessa Irakissa rakentamassa Saddamin paratiisia ja joskus nihkeesti vastasi kun kysäsin että: mites se pillun saanti siellä aavikolla? Vittu, poika sinun thaikkureissut on päiväkotiretkiä, kurahousut jalassa.

Mistä päättelin että saattaa jopa olla Hamid Omar Mohammed Osama Tiainenkin olla jossain päin Irakia olemassa. Ehkäpä jopa sinun tai minun naapurissa. Vitustako sen tietää.






Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #70 : Tammikuu 01, 2020, 03:53:24 »
Miten niin tää on offi topikki. Offi on se hyttysmyrkky ja topikki on hinteille. Tää on ihan täyttä asiaa.

Ja nyt vässykät ykös ja captain jack soimaan. Nyt tampataan perkeleen runkut.

edit: windows 95, silloin oli elämää. Ihan marsissa asti!
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #71 : Tammikuu 09, 2020, 15:34:15 »
Jaahas seksisaitti tänään:

Helppo nainen, ketä haluaisit panna?
Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä: jalkafetissi!
Panisitko edellistä kirjoittajaa? Onnittelut!
Kokemuksia, soturit, mikä harmitti tänään?
Kaksi totuutta, yksi valhe, mitä ihmettelet?
Suuseksisuoja = Melkein maailmansota!

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #72 : Tammikuu 09, 2020, 16:51:18 »
^  Jokaiselle jotakin ???
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #73 : Helmikuu 03, 2020, 17:56:38 »
Nimara on käsittääkseni esimerkki ihmisestä, joka ei piittaa, mistä hänen yhteystietonsa saa, kunhan häneen vain ottaa yhteyttä :) Kaikki eivät kuitenkaan ajattele samalla tavalla, vaan jotkut saattavat jopa kieltäytyä tapaamasta henkilöitä, jotka jakavat yhteystietoja selän takana tai ottavat yhteyttä lukematta ilmoitusta ensin.

Nimara, yhteystieto tarkoittaa esim. puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ilmoitus on eri asia, ilmoitusten perään täällä sietääkin kysellä, koska ne ovat elämän suola. Kiitos, että vaivauduit linkittämään ilmoituksen, toivottavasti pioneeri tulee vielä vahvistamaan, että ilmoitus on rapsaan nähden oikea :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2020, 18:00:53 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa jussi66

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #74 : Helmikuu 03, 2020, 18:21:34 »
Joo siis linkkiä ilmoon pyysin kun en avuttomuuttani löytänyt.

Pahoittelut väärinkäsityksestä ja turhasta pilkunnusiinnasta.


Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #75 : Helmikuu 03, 2020, 18:25:52 »
^^
Ihan oikein ymmärretty, myös Yuli tykkää, että hänestä vinkataan kaverille. Vaan sitä en nyt oikein tajua, mitä sinä vaahtoat muiden puolesta. Samoin kun K-kauppias ei piittaa, mistä asiakas huomasi banaanien olevan tarjouksessa, pääasia että huomasi. Nythän puhutaan sihteereistä, jotka mainostavat ja ilmoittavat julkisesti ja nimenomaan sallivat kavereille kertomisen.

Poissa Dreamer

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #76 : Helmikuu 04, 2020, 00:24:46 »
^^
Nythän puhutaan sihteereistä, jotka mainostavat ja ilmoittavat julkisesti ja nimenomaan sallivat kavereille kertomisen.

Olen tästä Nimaran kanssa samaa mieltä. Olisihan se melkoisen hölmöä sekä omituista järjenjuoksua myydä jotain "tavaraa" tulojen hankintamielessä ja samalla kieltää toisia jakamasta tietoa mistä sitä saa...

En myöskään tarvitse yksityisviestinä kenenkään "kukkahattutädin" omasta mielestään hienoja...kliseitä.
Olen aikuinen mies joka ajattelee, ja myös osaa ajatella ihan itse.

Kysymykseen muuten jonka aiemmin laitoin tuohon ei ikinä tullut vastausta. Privaa pukkasi. En sitäkään ymmärrä miksi... ja viesti oli oikeastaan vain turhaa pätemisen yrittämistä.   ::)
Aikuinen nautiskelija

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #77 : Helmikuu 04, 2020, 06:21:43 »
Toivottavasti modet siirtävät sivuraiteille menevää keskustelua omaan ketjuunsa :)

Tässä päästään taas siihen ikuisuusvääntöön, että mikä on oikea tapa toimia. Ei ole yhtä oikeaa tapaa, joten minä valitsen luottaa siihen, että aikuiset ihmiset osaavat itse päättää itselleen parhaan tavan toimia, koska heistä jokainen tietää oman tilanteensa paremmin kuin kukaan muu. Jotkut valinnat voivat vaikuttaa hölmöiltä tilanteesta tietämättömien ulkopuolisten silmään, mutta kyllä niissä on aina takana joku logiikka.

Dreamer, harmi ettet pitänyt yksityisviestistä. Kun sanoit, että kaikki eivät tiedä, mistä ilmoitukset löytyvät, niin tulkitsin, ettet itse tiedä, mistä ilmoitukset löytyvät. Tarkoituksena on vain jakaa tietoa heille, joilla ei sitä vielä ole. Kysyit, miksi yhteystietojen kysely muilta kuin palveluntarjoajalta itseltään on epäkohteliasta, ja siihen kysymykseen minä vastasin.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #78 : Helmikuu 04, 2020, 06:29:03 »
Ei ole yhtä oikeaa tapaa, joten minä valitsen luottaa siihen, että aikuiset ihmiset osaavat itse päättää itselleen parhaan tavan toimia, koska heistä jokainen tietää oman tilanteensa paremmin kuin kukaan muu. Jotkut valinnat voivat vaikuttaa hölmöiltä tilanteesta tietämättömien ulkopuolisten silmään, mutta kyllä niissä on aina takana joku logiikka.

Niin tämä ketjuhan ei koske sinua millään lailla, siksi ulkopuolisena asiaan puuttumisessasi ei olekaan mitään logiikkaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #79 : Helmikuu 04, 2020, 06:41:23 »
Kyllähän se nyt minua huorana koskettaa, että pääseekö asiakas yhteyteen haluamansa palveluntarjoajan kanssa. Tässä oli kyse väärällä sanamuodolla kysellystä ilmoituksen linkistä, mutta joskus jotkut kysyvät myös suoraan yhteystietoja muilta kuin palveluntarjoajalta itseltään. Jos kyseessä sattuu olemaan palveluntarjoaja, joka ei tapaa tällä tavalla yhteyttä ottavia henkilöitä, niin tapaaminen ei toteudu. Helpottaa myös monien kollegoiden työtä, kun heidän itse määrittelemiään toimintatapoja noudatetaan. Siksi minusta on hyvä, että joku aina sanoo tästä silloin, kun näkee (tai luulee näkevänsä) jonkun kyselevän rapsojen yhteydessä yhteystietoja.

Tiedän, että se on sinusta typerää, mutta ei nyt tarvitsisi heittäytyä kitkeräksi siitä, että kaikki toimivat itselleen parhaiten sopivilla tavoilla. Jos huoraus standardoitaisiin ja kaikki pakotettaisiin toimimaan saman kaavan mukaan, niin kukaan ei olisi tyytyväinen.
Eläkkeellä.