Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran orgasmi  (Luettu 8527 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Huoran orgasmi
« : Elokuu 10, 2019, 23:43:26 »
Eli miten suhtaudutte palveluntarjoajan orgasmiin? Oletteko sitä mieltä että se on asiakas joka nauttii vai saako myös hupakko tulla?

Kerran kuulin juttua että asiakas oli jopa pahastunut kun hupakko oli saanut orgasmin, en ymmärrä sitä miksi ei saisi tulla. Mielestäni se on vain kiihottavaa ja antaa mielihyvää itselleni kun saan vastapuolen tulemaan. Ja kyllä, uskon että ne ovat aitoja.

Myös palveluntarjoajat voitte vastata, miten turskat suhtautuvat orgasmiin ja saatteko helposti orgasmeja asiakkaan kanssa? Oletteko koskaan feikanneet orgasmia?

Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2019, 23:59:59 »
Tottakai olen mielissäni jos hupakko saa orkun. Mitäs pahaa siinä muka vois olla?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 410
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2019, 00:08:54 »
Kukapa sitä kieltää.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2019, 00:13:21 »
Se vähän kuin palkinto kun saa ihan oikeasti ammattilaisen tulemaan  :)

Poissa LaihaUnelmoija87

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2019, 01:02:36 »
Suuremman nautinnon olen saanut, kun olen saanut kumppanini saavuttamaan orgasmin. Jotenkin tulee mieleen, että ammattilaisen olisi jotenkin vaikeampi saada orgasmi, jolloin siitä tulisi vielä parempi olo...

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #5 : Elokuu 11, 2019, 01:15:45 »
Tämä on niin mun lempiaiheita, joista ei sitten useinkaan ehdi keskustelemaan itse tapaamisen aikana - koska huomio on itse toiminnassa  ;)

Oon kaiketi suhteellisen orgasmiherkkä ja varmaan jonkinlainen suhtautumiseni seksiin on - on se sitten maksullista tai ei - on se, että mä myös voin ja saan saada (Miksi mä muuten tätä tekisin?!). Kuitenkin uuden asiakkaan kanssa aina kysyn, et onks ok jos mä tuun, silloin kun se on lähellä. En ole koskaan saanut kieltävää vastausta. Mut kysyn siitä syystä, et kun tulen, niin joudun sen hetken pitämään taukoa kun tulen..mun orgasmit on pitkäkestoisia ja kuitenkin ollaan asiakkaan maksamalla ajalla, ja tiedostan sen, et asiakas on tullut ensisijaisesti palveltavaksi. Välttämättä kaikille ei ole mitään väliä sillä, saako palveluntarjoaja oegasmin vai ei, ja sekin on mun mielestä ihan älyttömän kiihottavaa. Ts. olla jonkun käytettävissä ilman että mä saan on ihan älyttömän kivaa, eikä tee sessiosta yhtään sen "huonompaa".

Aika usein kysytään, että saatko orgasmin.Tähän ei ole vastausta. Usein joo, aina en, mut en voi mitenkään tietää etukäteen! Jos saan, ni kiva, ja jos en saa, ni edelleen kiva. Mun miellyttämismielihyvää ruokkii loppupeleissä se, että asiakas saa. Se tuo mulle sen parhaimman fiiliksen. Mulla on kaikki mahdollisuudet saada orkut milloin vain, asiakkaalla välttämättä ei.

Joskus runkkaan muistoille niistä vartin asiakkaista, jotka sai, ja joskus niille monen tunnin asiakkaille, joiden kanssa sain kolmasti enemmän kuin asiakas itse. Ehkä se, joka odottaa ennen kaikkea muuta et mä saan on se, jolle en jälkeenpäin suo montaa ajatusta.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #6 : Elokuu 11, 2019, 07:52:27 »
Huoran orgasmi = Naisen orgasmi
Noin minä sen ajattelen ja se on parasta seksissä kun molemmat nauttii eli saa tulla jos on tullakseen ja ei ole pakko, jos ei tule. Itse olen kans sitä koulukuntaa että orgasmin kourissa kiemurteleva nainen ja orgasmin saanut nainen on sitä parasta nautintoa myös itselleni.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11390
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #7 : Elokuu 11, 2019, 08:54:25 »

Hyvin pitkälle samoilla linjoilla ollaan, eli jos ja kun nainen saa orgasmin minun kanssa niin kyllähän se tosi hyvälle tuntuu. Hivelee itsetuntoa ja tulee voittaja olo. Jos on maksettu seuralainen niin ihan varmasti menen uudestaan.

Aina nainen ei kuitenkaan saa orkkua minun kanssa. Syitä on varmaan monia. Maksullisella puolella se ei jää mua vaivaamaan. Mä voin olla tosi tyytyväinen tapaamiseen vaikka sihteeri ei olisikaan saanut orgasmia. Mutta jos mulle tulee tunne että (yli)näytellään orgasmi niin se latistaa kiihkon. Pahimmillaan se on niin ylinäytelty että sen näkee sokeakin otsallaan ettei ihan aidon kanssa olla tekemisissä. Tulee häviäjä-olo. Olenko mä niin surkean tyhmän olonen että tuo luulee että menee täydestä vai onko niin ettei tuota edes kiinnosta se että kaikki näyttää olevan niin ylinäyteltyä. Kumpikin vaihtoehto aiheuttaa sen että alan miettimään koska voin lähteä ilman että tuo loukkaantuu. Näytteleminen on taitolaji, liika on liikaa.
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #8 : Elokuu 11, 2019, 12:50:20 »
Eli miten suhtaudutte palveluntarjoajan orgasmiin? Oletteko sitä mieltä että se on asiakas joka nauttii vai saako myös hupakko tulla?

Kerran kuulin juttua että asiakas oli jopa pahastunut kun hupakko oli saanut orgasmin, en ymmärrä sitä miksi ei saisi tulla. Mielestäni se on vain kiihottavaa ja antaa mielihyvää itselleni kun saan vastapuolen tulemaan. Ja kyllä, uskon että ne ovat aitoja.

Myös palveluntarjoajat voitte vastata, miten turskat suhtautuvat orgasmiin ja saatteko helposti orgasmeja asiakkaan kanssa? Oletteko koskaan feikanneet orgasmia?

Mä saan nykyisin huomattavasti helpommin orgasmeja kuin uran alussa, tosin en usko että tällä duunilla välttämättä on paljoakaan tekemistä tuon asian kanssa, naiset kun vaan yleensä on seksuaalisesti aktiivisimmillaan vanhempana (kuin miehet).
Mutta, en ole erityisen orgasmiherkkä, ja se on tosi paljon kiinni omasta mielentilasta, eikä siihen yhtään auta jos joku koittaa orgasmia väkisin hakea. Varsinkin kun se menee asiakkaille silloin usein mun makuun liian kovakouraiseksi räpeltämiseksi.
Ja, saan orgasmin vain oikeastaan jos klitorista hyväillään, eli pelkästään panemalla se ei tapahdu. Nuoleminen on paras keino, tai sormella pitäisi osata hyväillä niin hellästi että harva malttaa. Ja, siihen menee aikaa. Helposti puoli tuntiakin.
Ja, en feikkaa orgasmeja jollei sitä ihan erikseen pyydetä.

Joten, keskityn aina vain asiakkaaseen. Toki kaikille asiakkaillekaan se oma orgasmi ei ole jutun pääpointti, vaan halutaan vain nauttia seksuaalisesti kanssakäymisestä eri muodoin.

Sanottuani tämän, niin on myös muutamia asiakkaita joiden kanssa olen lauennut ihan aina. Ne on niitä jotka antaa rauhallista kielihoitoa pitkään. Nam. :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #9 : Elokuu 11, 2019, 14:31:58 »
Niinpähän se varmasti on että kun malttaa keskittyä esileikkeihin alussa niin orgasmi on varmasti herkemmässä.       

Kun harrastuksen aloitin en edes uskonut että hupakot pystyvät orgasmeja saamaan asiakkaiden kanssa ja ne olisivat vain feikkejä. Ensimmäinen hupakkoni olikin näin kertonut, mutta olisiko ollut toinen tai kolmas tapaaminen kun sain hänet tulemaan. Luulin ensin feikiksi mutta ihan aitohan se oli. Kuulemma tutun asiakkaan kanssa tulee helpommin kun pystyy rentoutumaan. Tuosta orgasmista tulikin mieltä ylentävä onnistumisen tunne ja hänestä tulikin vakkarini.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #10 : Elokuu 11, 2019, 14:39:27 »
^ Kompit Jepelle. Just tuo sama ennakkoluulo oli itsellänikin, mutta yllätys olikin suuri kuinka orgasmiherkkiä hupakoita on saanut tavata :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #11 : Elokuu 12, 2019, 12:45:33 »
Jos antaa ylimääräisen satkun niin tulevat vielä forkallekin kertomaan kuinka ovat saaneet orkun kanssani.

Soundtrack: https://www.youtube.com/watch?v=UOqmOOeDYjU
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2019, 12:47:09 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #12 : Elokuu 12, 2019, 12:59:25 »
Minuun sihteerin orgasmi tekee vaikutuksen vasta siinä vaiheessa kun kyseinen sihteeri antaa osan maksusta takaisin.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #13 : Elokuu 12, 2019, 18:26:10 »
Mä oon joskus asiakkaiden kanssa puhunutkin tästä aiheesta, eli mulla on suhteellisen helppo tulla kun niin haluan (orgasmi lähtee korvien välistä) ja koen et toinen haluaa et mäkin nautin. Mut siis ainoat hetket kun mun on ollut vaikea tulla on (olleet itseasiassa siviilissä) mikäli koen et toisella on kiire "to get over with" et pääsisi itse tulemaan. Silloin mä herkästi otan paineita mun tulemisesta ja ylläri se ei onnistukaan koska menee suoritukseksi.


Koskaan en ole huomannut et kukaan olisi pahastunut silloin kun tuun koska ei se nyt ihan vahingossa yllärinä tapahdu. xD Osa uudemmista on hämillään varmaan tuon "huorat feikkaa" stereotypian takia, vanhat tutut jo tuntee ja tietää et mä mielelläni otan näitä työn bonuksia vastaan mikäli niitä on tarjolla.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #14 : Elokuu 12, 2019, 18:39:10 »
Me heikon itsetunnon omaavat suomi turskat ollaan vaan ihan taivais, jos hupakko saa orgut.
Joten, hyvä juttu tottakai🙂
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2019, 18:42:34 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #15 : Elokuu 12, 2019, 19:48:43 »
Mä oon joskus asiakkaiden kanssa puhunutkin tästä aiheesta, eli mulla on suhteellisen helppo tulla kun niin haluan (orgasmi lähtee korvien välistä) ja koen et toinen haluaa et mäkin nautin. Mut siis ainoat hetket kun mun on ollut vaikea tulla on (olleet itseasiassa siviilissä) mikäli koen et toisella on kiire "to get over with" et pääsisi itse tulemaan. Silloin mä herkästi otan paineita mun tulemisesta ja ylläri se ei onnistukaan koska menee suoritukseksi.

Mulla oli alussa suorituspaineita että ehtiikö tunnissa tulla, kiirehdin ja seurasin kelloa. Taistelu kelloa vastaan seksissä oli uutta mulle  :DJäi se nautintopuoli ehkä vajaaksi. Kokemuksen myötä olen varmaan sisäistänyt mitä tunnissa ehtii ja osaan keskittyä enemmän nauttimiseen ja tunnenkin että olen saanut enemmän irti tapaamisista.

Eli kun pystyy itse heittäytymään täysillä seksistä nauttimiseen voi saada sen suurimman palkinnon, tuntea pillun supistelu ja kiimainen voihkiminen kun saa naisen tulemaan ;)
 
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #16 : Elokuu 12, 2019, 19:56:26 »
^Komppaan. Ja kun en  halua hosua niin kustannukset nousivat  :D

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #17 : Elokuu 12, 2019, 20:11:47 »
ei siitä haittaakaan ole, ihan jees. mutta rehellisesti sanoen, ensisijaisesti olen
hakemassa vosulta ittelle nautintoa. :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #18 : Elokuu 12, 2019, 20:29:30 »
Mä oon joskus asiakkaiden kanssa puhunutkin tästä aiheesta, eli mulla on suhteellisen helppo tulla kun niin haluan (orgasmi lähtee korvien välistä) ja koen et toinen haluaa et mäkin nautin. Mut siis ainoat hetket kun mun on ollut vaikea tulla on (olleet itseasiassa siviilissä) mikäli koen et toisella on kiire "to get over with" et pääsisi itse tulemaan. Silloin mä herkästi otan paineita mun tulemisesta ja ylläri se ei onnistukaan koska menee suoritukseksi.

Mulla oli alussa suorituspaineita että ehtiikö tunnissa tulla, kiirehdin ja seurasin kelloa. Taistelu kelloa vastaan seksissä oli uutta mulle  :DJäi se nautintopuoli ehkä vajaaksi. Kokemuksen myötä olen varmaan sisäistänyt mitä tunnissa ehtii ja osaan keskittyä enemmän nauttimiseen ja tunnenkin että olen saanut enemmän irti tapaamisista.

Eli kun pystyy itse heittäytymään täysillä seksistä nauttimiseen voi saada sen suurimman palkinnon, tuntea pillun supistelu ja kiimainen voihkiminen kun saa naisen tulemaan ;)

Juu tuo tuossa usein onkin ongelmana et se orgasmi tulee helpommin kun sitä lakkaa suorittamasta ;) Asiakkaiden kanssa mä jotenkin koenkin et se on kiva bonus joka tulee jos tulee, siksi varmaan nää suorituspaineet enemmän tulleet siviilissä. Ja siis ainoastaan tilanteissa missä koen et toinen kiirehtii et mun pitää laueta et saisi itse laueta.

Ja tulee yleensä painotettua tuota myös asiakkaille et kannattaa mielummin pyrkiä asenteeseen et orgasmit tulee jos on tullakseen mielummin kuin et täytyy suorittaa x määrä orkkuja x ajassa. Yllättävän paljon helpommin pääsee huipulle kun osaa nauttia myös matkasta sinne.   ;)
Thank you 🙏🕊️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15327
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #19 : Elokuu 13, 2019, 07:55:09 »
Yllättävän paljon helpommin pääsee huipulle kun osaa nauttia myös matkasta sinne.   ;)
Aivan loistavasti sanottu!
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant