Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

HKI halvimmat kassien tyhjennykset

<< < (8/58) > >>

Noviisi:
Viitaten edelliseen kyse ei ole aina siitä että hakisi mahdollisimman montaa. Tilanne on monella joita itse tiedän ja tekee halvalla, niin he tekee ehkä pari tapaamista kuussa.
Moni näistä on ollut alalla yli 10- vuotta.

Silloin jos hinta muuttuu jos asiakas empii, niin silloin voi olla kyse muustakin.
Kuten sanottua meitä on moneen lähtöön.

Vieras0395:
Pyytäköön jokainen mitä haluaa, mutta ei kai kukaan niin antelias ole, että silkkaa hyvyyttään myy satasella, jos voisi saada samasta kaksi. Onko siis kyse siitä, että satasen myyjä ei saa kauppaa syntymään jos pyytääkin kaksi sataa.
Vaikka olisi kuinka satunnaisesti huoraava amatööri opiskelija, niin en minä vaan ymmärrä. Ehkä tosi edulliset Ellit ovat äiti Teresoja ja haluavat nimellistä korvausta vastaan auttaa kiimaisia miehiä. Hyvä että heitäkin on, tulee varmaan tarpeeseen.

Apunicki:

--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Heinäkuu 27, 2021, 11:45:32 --- varsinkin jos itsekin on the one and only.

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoittanet Vans and Only?

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Heinäkuu 27, 2021, 14:15:07 ---Pyytäköön jokainen mitä haluaa, mutta ei kai kukaan niin antelias ole, että silkkaa hyvyyttään myy satasella, jos voisi saada samasta kaksi. Onko siis kyse siitä, että satasen myyjä ei saa kauppaa syntymään jos pyytääkin kaksi sataa.
Vaikka olisi kuinka satunnaisesti huoraava amatööri opiskelija, niin en minä vaan ymmärrä. Ehkä tosi edulliset Ellit ovat äiti Teresoja ja haluavat nimellistä korvausta vastaan auttaa kiimaisia miehiä. Hyvä että heitäkin on, tulee varmaan tarpeeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan, pyytäköön jokainen pt mitä haluaa. Ja löytäköön jokainen turska itselleen sopivan. Amen.

Vieras1776:
^^ Eipäs nyt sotketa asioita. Vanssit on kuulemamma hyvät, samoin Adidas Sambat.  :laught:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta