Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
HKI halvimmat kassien tyhjennykset
Noviisi:
Ei se hinta takaa mitään laatua.
Miettii näitä 150e 30min ja kämpät kun suoraan kun jostain Alibin lehdiltä.
Hirveitä sikolättejä ja rööki palaa sisällä.
No kaikkea kaikille ja omalla tyylillä.
Edullisia ja täysin normaalia on saatavilla. Osa saattaa tehdä silloin tällöin ja suurin osa näistä edullisista täyttää päivänsä koululla ja muilla töillä.
antero pee:
Samaa mieltä edellisten kanssa. Suosin itse kyllä edullisia, mutta valikoin tarkkaan. Jahtaamisessa on kaatamisen jännitys läsnä ja halvan jahataminen on oma juttunsa. Hyvä hinta/laatu -suhde ilahduttaa eniten.
Työteliäitä ja siistejä tyttöjä löytyy halvimmastakin kategoriasta, tämä tuskin yllättää ketään jolla on heistä kokemuksia. Turha lähteä stigmatisoida kollegoita. Vähän sama kuin syyttäisin kalliimpia kurtisaaneja porvarillisesta dekadenssista. C'mon hei, vähän parempaa yritystä!
ZKE:
Miten näihin hyviin ja edullisiin, jotka eivät pidä ilmoitusta esillä pääsisi tutustumaan?
Onko jollain kokeneemmalla hyviä vinkkejä.
Vieras1776:
^ Vaatii vähän tsägää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta olen kuullut, että voi löytyä aikamoisia sportygirlejä ja nappisilmiä, varsinkin jos itsekin on the one and only.
kilikello:
Ostajana mua mietityttäisi, miksi joku myy palveluitaan selvästi alle markkinahinnan. Aina voi toki toivoa että kyseessä on joku perversio jossa halutaan tyhjentää mahdollisimman monen äijän kassit pikkurahalla, mut valitettavasti todennäköisempänä motivaattorina näkisin epätoivon, olosuhteiden pakon, parituksen tai jonkin asteen huijauksen - tai ihan vaan sen ettei neito tiedä paljon voisi palveluistaan saada.. :-X Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta silmät kannattaa varmaan pitää auki joka tapauksessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta