Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

HKI halvimmat kassien tyhjennykset

<< < (28/59) > >>

Herra 47:
Nyt vähä valoja päälle. Luulin eka ,et oon tullu mummoni luokse.😮

kekkuli78:

--- Lainaus käyttäjältä: Taika Jim - Lokakuu 20, 2022, 13:01:26 ---Blow30 eli Katy Unkarista tavattu jälleen kerran. Kertoi imevänsä vähintään 10 kyrpää päivässä Suomessa ollessaan. 40 vuoden sijaan tämä silikonihuora on vähintään 60 mutta edelleen kaunis vaikkakin ryppyinen. Sääli että ei ime paljaalla. Pilluun ei saa koskea, mutta kaikkia muita paikkoja saa kopeloida. Aina hymyilevä ja iloinen todellinen GILF, jolla on kuvien mukaiset mahtavat silikonikannut.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy mennä varmaan testaamaan vihdoin.

Onnistuukos häneltä kunnon deepthroat?

Waverunner:
Hattu pois päästä tuollaiselle Imurille.

Teme79:
Saisko tarkempia koordinaatteja yksityisviestillä???

--- Lainaus käyttäjältä: PekkaPekka - Heinäkuu 16, 2021, 17:34:15 ---Itse käyn aika ajoin Espoossa 40€ hieronnassa,joka hoidetaan käsin loppuun.
Olen saanut pt: ltä hieman extraa tissipanon muodossa.

Suuhoidoissa löytyy 50€ vanhempi rouva, joka nielee kaiken viimeiseen pisaraan.

Suikkari seksillä kehäkolmosen ulkopuolella 60€.

--- Lainaus päättyy ---

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Taika Jim - Lokakuu 20, 2022, 13:01:26 ---Blow30 eli Katy Unkarista tavattu jälleen kerran. Kertoi imevänsä vähintään 10 kyrpää päivässä Suomessa ollessaan. 40 vuoden sijaan tämä silikonihuora on vähintään 60 mutta edelleen kaunis vaikkakin ryppyinen. Sääli että ei ime paljaalla. Pilluun ei saa koskea, mutta kaikkia muita paikkoja saa kopeloida. Aina hymyilevä ja iloinen todellinen GILF, jolla on kuvien mukaiset mahtavat silikonikannut.

--- Lainaus päättyy ---

Uskon kyllä kymmenen kikkeliä päivässä -jutun. Eihän hänelle ihan helpolla aikaa löydy esim viikonloppuisin. Silti aina fresh ja imee hyvin. Tosi ammattilainen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta