Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

HKI halvimmat kassien tyhjennykset

<< < (29/59) > >>

Teme79:
Laita yv:nä tarkempia tietoja.Kiinnostaisi

--- Lainaus käyttäjältä: PekkaPekka - Heinäkuu 16, 2021, 17:34:15 ---Itse käyn aika ajoin Espoossa 40€ hieronnassa,joka hoidetaan käsin loppuun.
Olen saanut pt: ltä hieman extraa tissipanon muodossa.

Suuhoidoissa löytyy 50€ vanhempi rouva, joka nielee kaiken viimeiseen pisaraan.

Suikkari seksillä kehäkolmosen ulkopuolella 60€.

--- Lainaus päättyy ---

naut1skelija:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Lokakuu 21, 2022, 14:26:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Taika Jim - Lokakuu 20, 2022, 13:01:26 ---Blow30 eli Katy Unkarista tavattu jälleen kerran. Kertoi imevänsä vähintään 10 kyrpää päivässä Suomessa ollessaan. 40 vuoden sijaan tämä silikonihuora on vähintään 60 mutta edelleen kaunis vaikkakin ryppyinen. Sääli että ei ime paljaalla. Pilluun ei saa koskea, mutta kaikkia muita paikkoja saa kopeloida. Aina hymyilevä ja iloinen todellinen GILF, jolla on kuvien mukaiset mahtavat silikonikannut.

--- Lainaus päättyy ---

Uskon kyllä kymmenen kikkeliä päivässä -jutun. Eihän hänelle ihan helpolla aikaa löydy esim viikonloppuisin. Silti aina fresh ja imee hyvin. Tosi ammattilainen.

--- Lainaus päättyy ---

Olen käynyt hänen luonaan yhden kerran, ja sillä kerralla oli pakko kysyä kudin lentämisen jälkeen nopea jälkipähkinä tuosta, että kun vähän laskeskelin, että noilla hinnoilla kääntää taskuun miljoonan ihan suht vikkelään jos tekee sen 12+ asiakasta päivä 6 päivää viikossa, ja hän taisi sanoa ,että niin hän tekee sen esim 2viikkoa putkeen 7päivää vko ja sitten vähän taukoa... (enny muista tarkalleen, mutta kutienkin) Niin kyllä siinä aika hyvät massit tekee, etenkin kun käy täällä ulkomailla vetelemässä huuleen ja tuskin paljon veroja maksellaan kotimaassa.

Skembo69:
Pakko sanoa kun kävin tänään ensimmäistä kertaa että huikea mimmi ja osaa hommansa, otin 30min setin ja enemmän kuin tyytyväinen.
Olisi myös ihanaa jos häntä saisi panna, mutta ei kai liikaa saa kuvitella :)

Waverunner:
Missä päin Espoota budjaa tällä tripillä?

antero pee:
Nyt on salongin ovi sulkeutunut, mutta sama paikka kuin edellisilläkin käynneillä. Kysyvälle vastataan puhelimessa. Seuraavan kerran joulukuussa kuulemma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta