Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mandy Mercedes Espoo
Mr6y:
Onhan tää aivan mahtavaa nainen.Otin ja varasin ajan tälle Slovakiasta kotoisin olevalle wonderwomanille,ja täytyy sanoa että meni suoraan kärki paikalle. Jännittynyt fiilis poistui jo heti kolmannen sanan kohdalla,koska tällä naisella on huumoria ja tilanne tajua. Kroppa ja koko olemus on suoraan kuin Playboyn keskiaukeamasta,ja ne täydelliset rinnat,huh huh. Sitten se itse asia.Alku jargonien ja naurujen jälkeen pikainen pikku komentajan pesu ja tämä kävi kimppuun kuin yleinen syyttäjä. Mahtavaa suutelemista ja pikkukaverin hyväily. Seuraavaksi meikäläinen sängyn laidalle ja Veijo veitikkaa niiden mahtavien kirurgi luomusten väliin,ai että kun tuntui liian hyvältä. Seuraavaksi ratsaille joka oli aivan käsittämätöntä liikehdintää, josta päälle ja Mandyn toinen jalka olalle ja maaliin. Sitten chilliä mahalteen ja selkäpuolen hieronta rupatellen niitä näitä ja tämä on todella helppoa Mandyn kanssa,koska aiheita ei tarvitse hänen kanssa hakemalla hakea.Round 2 käsihoitoa joka oli sitten jotain mitä tämä kloppi ei tähän päivään mennessä kokenut. Tiesi tarkalleen missä olin menossa ja osasi aina himmata juuri ennen huippua. Hieman annoin käsikaasua josta tämä upea nainen todella taisi pitää, ainakin ääntelyn ja vääntelyn perusteella,tai sitten hän on todella mahtava näyttelijä.Maalisuora rupesi häämöttämään kun oltiin lähetyssaarnaajassa ja Mandy ja minä saavutimme maalin samanaikaisesti, mene ja tiedä oliko tämä aitoa, mutta jos ei niin sitten hän todella taitava näyttelijä. Kiireen tuntua ei ollut missään vaiheessa. Menenkö uudestaan, Hell yeah!!! Pitäkää häntä kuin kukkaa kämmenellä. :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta