Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Mandy Mercedes Espoo

<< < (3/4) > >>

Waverunner:
Kuten Mersuissa yleensäkin.  :) :)

Mese:
Ottaako kakkoseen?

Korppiooni:
Pitkän harkinnan jälkeen kävin Mandyn luona. Ajanvaraus soittamalla parin päivän päähän ja tästä eteenpäin viesteillä. Omat sähläykset ja sohlauksetkaan tapaamisen pituuden ja kellonajan suhteen eivät tätä rakkauden ammattilaista häirinneet. Viitisentoista minuuttia olin etuajassa. Ei haitannut. Heti vastaili viestiin ja toivotti tervetulleeksi. Asuntoon sisälle ja vau. Mandy oli kylpytakissa vastassa ja helman alta näki että toive toteutettu. Stayupit siis 😉 Muutamia lauseita siinä vaihdeltiin kun kuoriuduin vaatteistani pois ja suuntasin suihkuun. Tässä kohdin tipahti se kylpytakki lattialle ja tuli toinen vau. Tämä typykkä on tosiaan omilla kuvillaan liikenteessä. Tosin tukan väri vaihtunut jonka ilmossaankin kertoo. Kaunis timmi keskipaahtoinen vartalo ja ukoille jotka tykkää valtavista rinnoista, niin tältä neidiltä niitä löytyy! Suihkusta sängylle jossa Mandy jo odottelikin. Alkuun suuhoitoa josta typy ratsaille. Aikani pomppivia isoja rintoja tuijoteltuani pyysin päästä itse päälle. Ja pääsinkin. Mimmin jalat levälleen ja itse haarukkaan pitkiä syviä työntöjä ja hetken päästä neiti värisi kuin haavan lehti kesätuulessa. Pyysin saada käsihoidon lopuksi. Ja siihenhän niille isoille rinnoille lemmenliemi sitten karkasi.

+Omat muokkaamattomat kuvat
+Palvelualtis ja ottaa toiveita huomioon
+Antoi koskea itseään sieltä
+Suutelee

-Oma rallienklanti

Pitäkää veljet hyvin tätä ammattilaista.

Vieras0362:
Edellisten kirjotteluun ei oikein mitään lisättävää. Kovan luokan ammattilainen. Kyllä taas kuljetettiin meikäläisen kaltainen pikkupoika semmosiin seksin saloihin että huh huijjaa!

Hannufin:
Vielä en ole häntä tavannut, mutta otimme whatsapp videopuhelun ja sovimme mahdollisesti pidemmästä tapaamisesta, kun hän tulee Elokuun lopulla takaisin.
Puhui hyvää Englantia ja oli kuvien mukainen kaunis aikuinen nainen ja mukava. Innolla odottelen tapaamista…

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta