Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rakastelulihakset  (Luettu 3807 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Rakastelulihakset
« : Elokuu 09, 2019, 18:47:03 »
Kysyn täällä, koska toisaalla oli vain nais/mies -jako.

Miten hyvin tiedostat ja tunnet naimalihaksesi, olet sitten mies tai nainen?
Istun nyt sohvalla ja supistelen vaginalihaksiani. Kun sen teen, osa pakaralihaksistani supistuu, ja tunnen vaginani lihakset koko pituudeltaan. Kaikki nämä lihakset supistelevat kun saan orgasmin.

En koskaan ole jutellut tästä miesten kanssa. Oletan että mies tarvitsee lihaksia reisien ja navan välillä naidessaan. Miten on, kerro meille!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #1 : Elokuu 11, 2019, 17:04:24 »
Lantionpohjalihakset ovat hyvässä seksissä avainasemassa molemmilla sukupuolilla. Tämä onkin itse asiassa monelle ihmiselle ongelma, koska kyseisiä lihaksia on vaikea tahdonalaisesti löytää. Jos pyydän potilasta (miespuolinen) jännittämään nyt heti lantionpohjalihaksia, useimmat hölmistyvät, eivätkä tiedä edes, mistä on kyse. Lantionpohjalihakset ovat seksin nautittavuuden kannalta tärkeitä. Edellinen kirjoittaja tuntee asian ja osaa jännittää niitä, joka tietysti on erinomainen asia seksin molemminpuolisen nautinnollisuuden kannalta.

Miehillä lantionpohjalihakislla on merkitystä erektion säätelyssä ja myös siemensyöksyä pystyy jossain määrin säätelemään niiden avulla. Edelleen molemmilla sukupuolilla ko. lihakset ovat yhteydessä virtsanpidätykseen.

Kannattaa opetella löytämään nämä lihakset ja harjoittaa niitä esim. päivittäin vaikka 10-20 supistuksen sarjoina. Miehet käyttävät niitä esim tilanteessa, jossa virtsaaminen keskeytetään tahdonalaisesti. Jos löytäminen ei onnistu, kannattaa käydä urofysioterapeutilla, joka osaa auttaa asiassa, esim. kuvantamalla lihakset ultraäänellä ja sitä kautta opettaa löytämään lihakset.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2019, 17:23:09 »
Kannattaa opetella löytämään nämä lihakset ja harjoittaa niitä esim. päivittäin vaikka 10-20 supistuksen sarjoina.

Lisäisin tähän vielä, että lihasten harjoittamisen lisäksi myös niiden rentouttaminen on aivan yhtä tärkeää, ehkä jopa tärkeämpää.

Minä jo lapsena pikkuheppatyttönä harjoitin "ilolihaksiani" mm. niin, että aina autossa istuessa "hyppäsin" autotielle muodostuneiden varjojen tai valojen (esim. puiden varjot) yli. Teen sitä joskus nykyäänkin.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2019, 20:10:36 »
Kannattaa opetella löytämään nämä lihakset ja harjoittaa niitä esim. päivittäin vaikka 10-20 supistuksen sarjoina.

Lisäisin tähän vielä, että lihasten harjoittamisen lisäksi myös niiden rentouttaminen on aivan yhtä tärkeää, ehkä jopa tärkeämpää.

Minä jo lapsena pikkuheppatyttönä harjoitin "ilolihaksiani" mm. niin, että aina autossa istuessa "hyppäsin" autotielle muodostuneiden varjojen tai valojen (esim. puiden varjot) yli. Teen sitä joskus nykyäänkin.

Hauska! :D

Ja tähän lisäisin sen, että jos "lantionpohjalihasten harjoittelu" ei motivoi, niin kannattaa ajatella hommaa salarunkkauksena. Kukaan ei huomaa, kun hyväilen itseäni näillä lihaksilla...
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #4 : Elokuu 17, 2019, 11:38:44 »
Luin joskus artikkelin miesten huonoista lantionpohjan lihaksista ja heräsin ajattelemaan omaa kuntoani. Kesti aikansa kun nämä lihakset sain hallintaani ja nykyään taitaa olla kehon treenatuimmat lihat.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #5 : Elokuu 17, 2019, 11:55:23 »
Itse olen tehnyt silleen että otin lantionpohjan lihakset mukaan muuhun salitreeniin ja tein niitä aina sarjojen välissä ja sitten autolla ajaessa on kans hyvä treenata. Vaikutus oli semmoinen että nykyään pystyn itse määräämään milloin laukean ja tämä on parantanut huomattavasti seksielämääni niin hupakoissa kuin siviilissäkin, joten voin suositella kaikille miehille treenaamista.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2019, 11:57:53 kirjoittanut Pekka.Karvo »
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #6 : Elokuu 17, 2019, 15:14:51 »
Hyvä pojat!

Poissa invisible

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #7 : Syyskuu 05, 2019, 20:21:41 »
Mulle ainakin tärkeet lihakset nautinnon kannalta. Itse ainakin voin lantionpohjalihaksilla vaikuttaa omaan tulemiseen ja säädellä nautinnon pituutta lihaksia jännittämällä. Mukavaa nussia pidempiä aikoja  :)
Naiset jotka osaa käyttää treenattuja lantionpohjanlihaksiaan niin tuntuvat erityisen hyvältä  :)
Näkymätön mies 8)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #8 : Syyskuu 05, 2019, 20:36:18 »
Aika myöhään heräsin tähänkin, en edes aiemmin tiennyt että lantionpohjalihaksilla on vaikutusta myös miehille  :-[ Onhan noita tullut sittemmin treenattua.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #9 : Joulukuu 02, 2019, 23:17:04 »
Viikonloppuna tapasin erään daamin jolla oli todella treenattu alapää. Uskomatonta kuinka hyvältä se tuntuu ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rakastelulihakset
« Vastaus #10 : Joulukuu 05, 2019, 11:45:52 »
Kaverin puolesta kyselen notta pitääkö minun...tarkoitan siis kaverin supistaa lantionpohjanlihaksia yhdynnän aikana. Netistä löysinkin jo hyvät treeniohjeet itselle...siis kaverille.  ::)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.