Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Biibiana /Aina Aina vaihtoi uuteen profiiliin bibianalove rehellisen repsani vuo  (Luettu 3879 kertaa)

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Eli kuvat on aitoja ja jos haluaa 15min pikaista oikea paikka, jos pikaista hakee vaan kauniilta ja kuvan tytöltä. Yritän etsiä kun kerran kopion ennätys pitkän rapsan käynnistäni ja liitän sen tähän.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Olinkin poistanut sen itseltänikin. Tämän verran oli kopioitavissa ohjauspaneelista RE.

 Ajattelin että kolmas kerta toden sanoo. Ja totuus on 15min pikainen ja ulos. Kaunis ja kuvien mukainen nainen. Mutta ai.... Joka tapauksessajoka kerta tilattu tunnin gfe on muuttunut odotellessa autossa osoitteessa 15 min pikainen 80. Ja sanottu että ensi kerralla ihan varmasti pidempi setti ja vielä varattaessa on ollut ok.ja koska on sen verran näytti tyttö ja kotimatkan varrella jotta toinen kerta ei kovasti vaivannut ja oli semi uskottava tärkeä perhe puhelu tulossa. Mutta toiseen kertaan kerrottu sama ja ensikerralla ihan varmasti ei saa enään kokeilemaan. Myöskään toisestahuoneesta mahdollisesti kuuluva miehen ääni, siis minne rahat kiikutti heti kun ne oli hänen kädessä. Ei myöskään innosta neljänteen yritykseen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Ei myöskään innosta neljänteen yritykseen.
No mutta kolme kertaa kuitenkin. Ei siis ihan huono.

Itse en pane edes hyvää kahdesti. Erinomaista saatan...ehkä panna toistamiseen.
Why so fragile?

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Älä ny hyvä mies ittees kiusaa tuollasilla. Vuosien hupakointikokemuksella voisin sanoa et jos se eka kerta on huono eikä homma toimi niinku pitäs nii aika harvoin se tulee toimii jatkossakaa seuraavilla kerroilla. Kyl ne massit kandee viedä jollekki toiselle hupakolle.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Ei tää ole mulle mikään vakava juttu ja kymmeniä  kertoja enemmän tykkäsin kuin, niillä kerroilla kun kuvat ei vastaa yhtään.
Eikä luontoni ole sallinut edes loukata toista ihmistä kääntymällä pois, vaikka tiedän että huijaria se isosti satuta. Noista on jäänyt paaaaljooon isompi mielipaha. Mitä tuosta ei jäänyt, lähinnä varoittelen ja ilmoittelen, niinkuin minusta on oikein tehdä.

Jotenkin mielenkiintoista katsella ihmistä joka ei ole "luojan luoma" vaan luultavasti rakennettu Ukrainan Turkin ym. Plastiikki tehtaissa. Samoin noin luodun ulkoisen kuoren tuomaa ylimielisyyttä. To me this is also about experience, jollainen tuostakin syntyi.

Aivan rauhassa saa pitää minua hölmönä, virtuaaliyliopisto loka ei vaadi suihkua.

Ja voi olla että koitan piruuttani mennä vielä kerran jos rehellisen raporttini jälkeen minut laskee ja hänen käyttäytymisensä selityksineen voi olla myös ihan mielenkiintoinen experience?

Kun on ollut Yhden naisen kanssa yli25v. Niin vaihtelu virkistää, jos vain Paukku pitää saada pihalle, niin kyllä se lähtee ihan DIY menetelmällä, olen sentään 3dan mustanvyön premium VIP LUX runkkaa.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6970
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Itse tykkään Bibistä, vaikka enemmän tykkäsin Bibin aidoista rinnoista kropan kera (nykyään silarit), kroppa on todellakin aivan huimaa luokkaa ja todella seksy  :sheep: mimmi kaikin puolin. Toisaalta sovitut asiat on toiminut moitteetta :blowjob: En tee pikaisia päätöksiä  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 45 )

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 148
  • ** Piristää muiden päivää
Täältä myös pinnat Bibille, käynnit viime vuonna ja tapasin hänet myös duona silloin kaverinsa kanssa.
Toivottavasti palaa Helsinkiin taas pian.

Balls