Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Seksisaitin Puskaradio -visa
Vieras0395:
Ilkka Kanerva halusi puutarhuriksi :laught:
RobertLey:
^^ ^ Ile ilmeisesti osasi vastata ainakin meikäläistä fiksummin tuossa kutsuntojen palikkatestissä; pääsi RUK:n kurssin n:o 130 oppilaskunnankin hallitukseen v 1969,kurssijulkaisussa muistaakseni luonnehdinta kuului muiden haminalaisten suulla: "Ei mun oppilaskunnan hallituksen jäsenenä tartte mittän siivota, mut tupavanhin mää voin kyl hyvi olla." - Itse en muista mitä tuohon puutarhurikystymykseen vastasin mutta varmaan katsoivat että menköön nyt siihen mihin menee muttei missään tapauksessa yhtään edemmäs...
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Heinäkuu 14, 2021, 18:14:23 ---No joo SR, jos olet älykkäämpi kun me muut, niin sitten olet, onneksi olkoon.
Ei sinulla varmaan helppoa ole ollut, ei monella muullakaan, elämäksihän sitä vaan kutsutaan.
--- Lainaus päättyy ---
Älykkyys ei takaa kultalusikkaa ja valmiiksi viisasta elämää. Eivät kulje käsikädessä nääs, siinähän se haaste piileekin... Eli älkäähän luulkokaan, että pitäisin olemustani jotenkin monia muita parempina. Potaskaa, sanoisin minä siihen. Syvemmällä pohjalla käyty kuin suuri osa kuvitteleekaan tai ehkä kokeekaan. Eli ei se äly takaa automaattisesti onnea. Vasta viisauden hyödyntämä luovuus on askel muuhunkin kuin elämässä sössimiseen ja sekoiluun. 8)
Juu ja jos saat hyvät pisteet palikkatestistä niin rillibileet kaverimelskan kanssa pystyyn. Ja onnea! Ja onnea niillekin, ketkä eivät saaneet! Kaikki olette yhtä ihania minun pupilleissani läpi kakkuloiden vilkaistuna. Niin akateemikot, pysyväistyöttömät, eläkeläiset kuin tavis-puusepät. ❤️💋
PS. Ja kiitos, että sentään minä sain joutua julkisemman pilailupilkan kohteeksi. Se suotakoon itseironialla ym. ja ylpeys ei ainakaan kärsi nykyään enää ihan niin helpolla, thanks my crushed wonderful ego. :kiss:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta