Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Seksisaitin Puskaradio -visa
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Heinäkuu 12, 2021, 14:47:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 07, 2021, 11:28:50 ---
Mitä tää sun viljelemä ”jatkakaa” tarkoittaa? Koetko että olet jonkinmoinen pääjehu, joka ns antaa luvan muille jatkaa keskustelua? Ylipäätänsä olen ollut tähän saakka hiljaa sun hulluista tempauksista, mutta tämän aiheen aloittaminen kertoo totaalisesta ymmärtämättömyydestä somen toiminnasta.
Ja riippumatta sinusta jatkan tai olen jatkamatta.
--- Lainaus päättyy ---
Täähän on miesten yleisesti saunailloissa käyttämä ilmaus:
Joku kertoo hyvää tarinaa, toinen tarkentaa tarinaa ja toteaa perään "jatkakaa". Miesten saunailloista levinnyt muuhunkin miesten väliseen kommunikointiin.
--- Lainaus päättyy ---
Rummot ei tajuu. :laught:
Kellopeliappelsiini:
Ja varmaan ihan alkujaan intistä, jossa alikersantit oli jo kyllästyneet "Herra Alikersantti...." paskaan ja huusivat jo tupaan astuessaan "Jatkakaa", oli merkki siitä ettei tarvitse tehdä tupailmoitusta.
Vieras0263:
Tiedän tämän inttiläpän, koska olin itse kahdeksan vuotta sitten ennen pk-seudulle muuttoa opiskelujen perässä ja ennen transitioitumis-prosessiani alokkaana Kainuun varuskunnassa Kajaanissa. Sössin tosin polveni hajalle eräässä sählypelissä vapaa-ajalla parin ekan kuukauden jälkeen ennen jatkokautta. Olisin mennyt sotilaskeittäjänä muuten. Eturistisiteeni eli oikea polveni leikattiin sijoilleen ja sain muutaman kuukauden päästä vapautuksen. Minua ehdotettiin jopa aliupseerikouluunkin ko. mestassa, koska silloisten älykkyystestien pistemääräni osoitti minun olevan kuulemma vähintään älykkäämpi kuin 90 prosentilla kansallisesta väestöstä. Kieltäydyin kuitenkin kunniasta.
Oli meillä muitakin juttuja kuin "Jatkakaa". Oli sellainen vitsi tapana heittää aina välillä, että mikäli kasarmissa olisi syttynyt tulipalo, niin alikessun johdolla ja sanoilla "kaikkien kuuluu jäkittää vielä 1 min."
Onneksi vapauduin lopulta sieltä enkä kaivannut kyllä takaisin. Ihmisten tappamisen kouluttaminen ynnä muu kansallismielinen ...onalismi eli "meidän-isänmaa-jota-pitää-suojella-henkeen-ja-vereen" -tyylinen setti ei oikein mahdu omaan arvomaailmaani, joten hyväkin vaan, että vapauduin.
Ja koska se kaikki intissä heiluminen oli omassa elämässäni silloin muutenkin yhtä näytelmää yrittää viimeisinä epätoivoisina yrityksinä koittaa esittää jotain jätkää, niin olisinkin ollut ehdolla vuoden miespääosapalkinnon saajaksi parhaan miespääosan esittämisestä naisena.
*Yrittää nyt leikkiä jotain hiton sotilasta ja samalla vahingossa teloa oman polvensa, eli ai kun mehevää...* :sheep: ;D ;D ;D
Jatkakaa.
Vieras0395:
No joo SR, jos olet älykkäämpi kun me muut, niin sitten olet, onneksi olkoon.
Ei sinulla varmaan helppoa ole ollut, ei monella muullakaan, elämäksihän sitä vaan kutsutaan.
Kapu:
Eipä intin palikkatesteistä kummempaa. Mieleen niistä jäi kohta: Haluaisitko puutarhuriksi? Puutarhuri olisi kai tuon logiikan mukaan jotenkin epäilyttävä, eikä sopisi kunnon nurmiporaksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta