Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21923 kertaa)

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #140 : Elokuu 03, 2021, 18:43:26 »
^
Molemmat?!? 😁

Ilmeisesti. Jos ei ymmärrä, että aikoja voi varata sekä päivystyksenä että ennakkoon, niin saattaa tuo yksitavuinenkin sana olla haastava.

Jos ei ymmärrä että ilmoituksen voi laittaa ajat milloin on missäkin myös tulevina viikkoina, niin saahan sitä täällä foorumilla maailman loppuun valittaa kun ennakkovaraukset eivät toimi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #141 : Elokuu 03, 2021, 18:51:28 »
Oikeasti, lakkaa esittämästä kehitysvammaista, se on todella loukkaavaa. Yrität vain provosoida minut kirjoittamaan sinulle tavuviivoilla ja selkosuomella, jotta saisit minut näyttämään siltä, kuin yrittäisin pilkata sinua vammaisuudesta.

Ei kenellekään ole voinut enää jäädä epäselväksi, että minulla itselläni on kaikissa ilmoissa päivämäärät asiallisesti ilmaistuna, mutta ongelma on se, kun osa yhteydenottajista ei kerro minulle, minkä ilmon suhteen ottaa yhteyttä.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #142 : Elokuu 03, 2021, 19:12:15 »
Muuten olen sitä mieltä, että  :laught: vittu ei pysty... :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3547
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #143 : Elokuu 03, 2021, 19:44:01 »
Muuten olen sitä mieltä että Karthago on tuhottava.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #144 : Elokuu 03, 2021, 20:04:16 »
Yrität vain provosoida minut kirjoittamaan sinulle tavuviivoilla ja selkosuomella, jotta saisit minut näyttämään siltä, kuin yrittäisin pilkata sinua vammaisuudesta.


Onnistut siinä hyvin ilman minun apuanikin.

Poissa normisuomalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #145 : Elokuu 03, 2021, 20:12:14 »
Yrität vain provosoida minut kirjoittamaan sinulle tavuviivoilla ja selkosuomella, jotta saisit minut näyttämään siltä, kuin yrittäisin pilkata sinua vammaisuudesta.


Onnistut siinä hyvin ilman minun apuanikin.

KP ja basti, tämä on teidän esileikkiänne ennen tulevaa tapaamistanne?  ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #146 : Elokuu 03, 2021, 20:57:34 »
^ Mä mietin vähän samaa, että melkein näkisin jo KP:n ja bastin jopa alttarilla asti vannomassa ikuista rakkautta  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #147 : Elokuu 03, 2021, 21:16:12 »
Yrität vain provosoida minut kirjoittamaan sinulle tavuviivoilla ja selkosuomella, jotta saisit minut näyttämään siltä, kuin yrittäisin pilkata sinua vammaisuudesta.


Onnistut siinä hyvin ilman minun apuanikin.

KP ja basti, tämä on teidän esileikkiänne ennen tulevaa tapaamistanne?  ;D

Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.  ;)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2093
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #148 : Elokuu 04, 2021, 06:44:29 »

Jostain syystä huoratkin ylistävät itseään ilmoituksissa kilpaa nuoriksi, timmeiksi, kauniiksi ja luotettaviksi ja kuvat otetaan kuvakulmista vaikka ovella onkin vastassa vähintään +10 ikäinen ja eri mittainenkin kuin ilmoituksessa.

Eriasia, koska nainen
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #149 : Elokuu 04, 2021, 21:56:46 »
Olen muuten sitä mieltä, että tääl on somekäytös monella paskantärkeän idiootin luokkaa.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #150 : Elokuu 04, 2021, 22:17:16 »

Jostain syystä huoratkin ylistävät itseään ilmoituksissa kilpaa nuoriksi, timmeiksi, kauniiksi ja luotettaviksi ja kuvat otetaan kuvakulmista vaikka ovella onkin vastassa vähintään +10 ikäinen ja eri mittainenkin kuin ilmoituksessa.

Elämä on aikamoista arpapeliä kaikkineen.

Sama miesten kanssa. Mutta ei kai sillä näin päin ole mitään merkitystä...jos mies yrittää saada aikaa kehumalla itseään sisäsiistiksi, komeaksi, suihkussa käyneeksi isokyrpäiseksi.
Kun pt avaa oven, miettii hetken ..hetkinen kenestä tuo mies puhui kun kuvaus ei oikein täsmää.

Eikös se silloin ole tasapeli. Mies ei ole komea eikä sisäsiisti, pt ei ole yhtä hoikka kuin kuvissa eikä hänen päällä ole toivottua asua.
Siitä vain vaatteet pois, unohdetaan nilitys molemmin puolin ja aletaan sovittamaan pissavehkeitä toisiinsa eri asennoissa.
Seksi ja iholla oleminen parantaa pahan mielen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #151 : Elokuu 05, 2021, 01:35:22 »
Muuten olen sitä mieltä että ilmoja luetaan samalla intensiteetillä kuin käyttöohjeita. Eli ei lueta, pari kuvaa ehkä vilkaistaan. Tai jos käyttöohjeita olisikin joskus lukaissut niin kuukauden päästä kun on tarve kyseistä laitetta käyttää niin siitä enään mitään muista eikä sitä tule uudestaan lukaistua.

Osa lukee ilmoja, osa ei. Minua on aina hämmentänyt nämä myyjät jotka olettavat että niitä luetaan. Mutta juu, onhan meitä ostajiakin laidasta laitaan joten ymmärrän tuskan...

Kuulostaapa erikoiselta. Onko sinulla siis kuitenkin tarkoituksena saada tapaaminen sovittua, vai kirjoitteletko vain chattaillaksesi?

Minun ilmoituksessani lukee kaksi asiaa, joita en tarjoa. Silti välillä tulee viestejä, joissa kysytään nimenomaan näitä asioita. Jos olen kiireessä, niin minun on priorisoitava asiakkaiden viestit turhien kyselyiden edelle, ja silloin tällaisiin viesteihin saattaa jäädä kokonaan vastaamatta. Eihän se varmaan miehelle itselleenkään ole kivaa, että jää turhaan odottamaan vastausta, mutta toisaalta maksaville asiakkaille ei olisi kivaa, jos myöhästyisin tapaamisilta siksi, koska selitän yksityiskohtaisesti jokaiselle turhalle kyselijälle, että ilmoni ei valitettavasti ole feikki.

Ja oma lukunsa ovat sitten nämä, joilta menee tapaaminen sivu suun, koska eivät tottele kehotusta kertoa, missä kaupungissa haluavat tavata. Keikkailijalla voi olla ilmot useissa kaupungeissa yhtä aikaa. Minä pyydän keikkakaupunkien ilmoissa asiakkaita mainitsemaan, missä kaupungissa haluavat tavata, ja sanon että jos viestissä ei ole mainintaa keikkakaupungista, niin sitten oletan heidän haluavan tavata muualla. Jyväskylässä minulla ei ole tällaista mainintaa. Tässä on tarkoituksena, että jos yhteydenotossa ei mainita keikkakaupunkia, niin sitten yhteydenottaja haluaa tavata Jyväskylässä.

Eli kun mies pistää viestin: "Moi haluan tavata lauantaina", niin minä vastaan siihen, että "voi harmi kun juuri tänä lauantaina en satu olemaan Jyväskylässä, mutta katsotaan sitten toiste". Sitten lajittelen kyseisen yhteydenoton Jyväskylän osioon. Keikan aikana näen, että keskusteluun tulee lisää viestejä, mutta lykkään ne myöhemmälle, koska minulla on sillä hetkellä käsiteltävänä myös 8 000 000 000 yhteydenottoa keikkakaupunkiin liittyen. Sitten kun palaan keikalta ja alan perata Jyväskylän yhteydenottoja, niin tähän keskusteluun on ilmestynyt viesti: "Häh mikä Jyväskylä, mä haluun tavata Tampereel, miks ihmees mä haluisin tavata jossain Jyväskyläs".

Näissä tapauksissa tapaaminen olisi voinut olla ihan helppo järjestää, jos ilmoitus vain olisi luettu. Minä en asiakkailtani paljoa pyydä, ja ne ihmiset, jotka antavat minulle tärkeät tiedot jo ensimmäisessä viestissään, erottuvat massasta edukseen.
Juu, todella hämmentynyt. En jaksanut, näitäkään, sepustuksiasi lukea, mitä nyt ymmärsin että jyväskyläläisten ei onnekseen tarvitse näitä myöskään lukea. Ja minun siis siitä syystä että juu, en ole tapaamista sopimassa...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2021, 01:37:33 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #152 : Elokuu 05, 2021, 06:54:47 »
Juu, todella hämmentynyt. En jaksanut, näitäkään, sepustuksiasi lukea, mitä nyt ymmärsin että jyväskyläläisten ei onnekseen tarvitse näitä myöskään lukea. Ja minun siis siitä syystä että juu, en ole tapaamista sopimassa...

Eihän sinun tarvitse lukea, mutta sitten sinun ei myöskään tarvitse ihmetellä, jos yhteydenottoihisi ei vastata.

Miten muuten olet täällä foorumilla, ja vieläpä yli 500 viestiä kirjoittaneena, jos et jaksa osallistua keskusteluun lukemalla toisten kirjoittamia tekstejä?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2021, 06:59:07 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #153 : Elokuu 05, 2021, 07:25:47 »
^
Mä sain kyllä sellaisen käsityksen, ettei Letsmenoks jaksa lukea sinun sepustuksiasi.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Paikalla Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #154 : Elokuu 05, 2021, 08:07:34 »
Olen sitä mieltä että olen sisäsiisti koska teen asiani vessaan ja Viola on oikeassa että kunnon seksi parantaa pahan mielen  :behind:

Olen sitä mieltä että jos söisin poppareita samalla kun lukisin ”väittelyitä” niin elopainoa tulisi 10kg lisää, pitää siis siirtyä porkkanaan & kurkkuun.

Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #155 : Elokuu 05, 2021, 08:56:38 »
Juu, todella hämmentynyt. En jaksanut, näitäkään, sepustuksiasi lukea, mitä nyt ymmärsin että jyväskyläläisten ei onnekseen tarvitse näitä myöskään lukea. Ja minun siis siitä syystä että juu, en ole tapaamista sopimassa...

Eihän sinun tarvitse lukea, mutta sitten sinun ei myöskään tarvitse ihmetellä, jos yhteydenottoihisi ei vastata.

Miten muuten olet täällä foorumilla, ja vieläpä yli 500 viestiä kirjoittaneena, jos et jaksa osallistua keskusteluun lukemalla toisten kirjoittamia tekstejä?

Ville tuossa jo ansiokkaasti tulkitsi sanojani eli kommentoin lähinnä noita sinun rautalankavedoksiasi. Ilmoista, tarkennan vielä, olen hämmentynyt näistä itsekeskeisistä, oman napanöyhtänsä häikäisemisistä naisista jotka jaksaa dissata niitä miehiä joilla yhteydenotot eivät ole ihan ajan tasalla. Yhteyttä ei aina oteta heti ilmon lukemisen jälkeen, siinä saattaa olla jopa muita tapaamisia välissä. Tai juuri on luettu 32 ilmoa joiden yksityiskohdat on sopivasti sikinsokin. Ja sitten vielä on heitä, kuten ensimmäisessä viestissä totesin, joilta yhteydenotot on kuraa. Se että täällä muutamat mädät omenat pilaa palveluntarjoajien maineen haukkumalla asiakkaita julkisesti, sille en voi mitään ja siihen minä ensimmäisessä viestissäni kommentoin. Minä olen aina lukenut tarkasti ilmot ja sitä tekevät monet muutkin. Minulle on tullut yhteydenotoissa virheitä ja niin on monelle muullekin. Se saattaa joidenkin ihmisten omassa kuplassa tuntua että heitä ei kunnioiteta mutta sitä se ei suurimmalla osalla kuitenkaan näin ole. Joskus ilmot luetaan, joskus ne on unohdettu tai sekoitettu, joskus hetken huumassa ei ehdi uudestaan lukemaan. Ja sitten on he joita se ei kiinnosta ja kuvat ratkaisee. En missään tapauksessa suosittele jälkimmäistä vaihtoehtoa vaan myyjää tulee kunnioittaa ja hänen ehtojaan varsinkin.

Meitä asiakkaita on moneen junaan mutta niin on näköjään myyjiäkin...

Ja edit. Tämä ei sitten ollut mitenkään sinua vastaan arvoisa kuningattareni, teet arvokasta työtä kun koulutat meitä urpoja. Joskus tekstisi ovat vain pitkiä ja sarkastisia...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2021, 09:07:30 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #156 : Elokuu 05, 2021, 08:57:47 »
Olen sitä mieltä että olen sisäsiisti koska teen asiani vessaan ja Viola on oikeassa että kunnon seksi parantaa pahan mielen  :behind:
Olen muuten sitä mieltä, että tuon mukaan KP ei ole koskaan saanut kunnon seksiä.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #157 : Elokuu 05, 2021, 09:04:28 »
Olen muuten sitä mieltä että villen pitäisi hoidella KP. Mutku ei taida uskaltaa.  :whipping:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #158 : Elokuu 05, 2021, 09:17:30 »
^
Olen muuten sitä mieltä, että kyllä se kiukuttelu jatkuu entistä kovempana.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2479
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #159 : Elokuu 05, 2021, 10:45:42 »
^ Niinpä, ja jos mukaan lähtee niin lopputuloksena on...