Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa: RE Lala Miss  (Luettu 2697 kertaa)

Poissa Freier

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • ** Piristää muiden päivää
Rapsa: RE Lala Miss
« : Heinäkuu 01, 2021, 21:38:00 »
Kävin RE:lle ilmestyneen Lala Missin luona "aidot kuvat" täpän rohkaisemana, vaikka olin lähes varma feikistä.

PLUSSAT:
Vaikka jo kuvat ovat kuumat, kliseisesti pitää sanoa että ne eivät tee oikeutta tälle superkauniille ehkä 157/45/D-kokoiselle taskuraketille. Lisäksi Lala puhui erinomaista englantia, ja vaikutti muutenkin mukavalta.

HINNOITTELU:
Ei ihan halvin, 15 min 100: 45 min 200

MIINUKSET:
Lala ei tullut päälle, ja muutenkin rajoitti asennoilla liikettä. Muutenkin suoritus oli aika passiivinen.
Kämppä oli hieno, mutta puhdasta pyyhettä ei ollut tarjolla. Lisäksi Lala jakoi ilmeisesti varsinaisen pelipaikan kämppiksensä kanssa, ja sänky oli jo valmiiksi aika nussitun näköinen.

YHTEENVETO:
Menisinkö uudestaan? Kaikesta huolimatta kyllä, Lala oli vain niin kuuman näköinen. Ja rajoitetut liikeradat mahdollistivat kudin pitkittämisen edes hetken  ::)

Muutenkin toiminta vaikutti jotenkin mukavan amatöörimäiseltä, vaikka Lala kertoi käyneensä maassa jo viime joulukuussa ("oli niin kylmä että lähdin heti kotiin"). Nyt Lala aikoi pysyä paikalla pidempään, ainakin jos ilmat pysyvät sellaisina kuin nyt.

Eli ei varauksetonta suositusta, mutta suosittelen harkitsemaan  8)

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa: RE Lala Miss
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2021, 00:55:32 »
Kiitos rapsasta, tätäkin olen katsellut. Todella näyttävä kuvien perusteella, pitänee käydä joskus visiitillä  ;)

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa: RE Lala Miss
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2021, 00:31:07 »
Ei oli feikki. Ymmärsin lukemani ja vahvistin, mutta pyysi kertomaan että hintoja ei ilmoitettaisi. En tosin ymmärrä miksi ei ole ilmoissa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2021, 00:33:26 kirjoittanut myski »

Poissa Freier

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa: RE Lala Miss
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2021, 17:24:06 »
No ei kyllä ole feikki... vai mitä tarkoitat? Kuvat joka tapauksessa ovat omat.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2021, 17:28:49 kirjoittanut Freier »

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa: RE Lala Miss
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2021, 17:34:34 »
Sorry kännykän autokirjoitu on korjannut tai tai itse olen kirjoittanut väärin. Siis on 100% aidot kuva Ei ole feikki, olin kirjoittamassa!! On täysin kuvien mukainen ellei jopa parempi!