Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Täällä seurataan urheilua

<< < (51/405) > >>

joey_t:
Tässä Saga Anderssonin hypyssä tissit taitaa pudottaa riman: https://www.youtube.com/watch?v=dsn7J_Kb-_E

Vieras0095:
Liverpool - Crystal Palace 4-0 8)

Valioliiga mestari on käytännössä selvä. YNWA

Vieras0095:
UK is Red!

https://youtu.be/OV5_LQArLa0

Näki tämänkin päivän vielä 8)

Vieras0068:
Kohta alkaa muuten formulat👍. Olisikohan se Bottaksen vuoro...

joey_t:
Oululaisia urheilun ystäviä hemmotellaan huomenna. Raatissa on Valkean kaupungin kisat eli kyseessä on yleisurheilua. Oulussa oli Kalevan Kisat vuonna 2016. Oli aivan hirvittävän kova helle mutta kisat olivat kohtuu hyväntasoiset. Kisojen päätöspäivä oli sunnuntai, lähdin paikalta pois pikkuisen kesken jotta kerkesin Raksilaan katsomaan pesäpalloa. Olin jättänyt auton Tuiraan ja muistan kun Marikoskella vastaan käveli Sandra Eriksson. Mulla oli mielessä kysyä saanko ottaa selfien meistä kahdesta mutta kysymättä jäi ja se on hivenen harmittanut jälkikäteen. Ei tällainen ujo mies vaan viitsi. Tykkään seurata yleisurheilua myös live, liian usein ei ole tähän tilaisuutta. No TV:stä näkyykin sitten enemmän.

Valkean kaupungin kisat järjestetään toki vuosittain mutta aivan joka kerta paikalle ei saada samanlaista kattausta kansallisia huippunimiämme kuin nyt on saatu. Usein mukana on myös ulkomaalaisia kilpailijoita, lähinnä Ruotsista mutta nyt ei tietenkään ole sieltä, eipä kyllä muualtakaan, vain Suomesta. Tämä ei nyt kuitenkaan ole iso juttu. Raatissa nähdään huomenna esimerkiksi Maria Huntington, joka avaa kisakautensa. Huntington on 7-ottelija, edusti Suomea viime kesänä Dohan MM-kisoissa. Kun kävi ilmi että tänä vuonna ei ole arvokisoja, Huntington ilmoitti että osallistuu kauden aikana vain yksittäislajeihin, ilmeisesti ei ottele lainkaan. Huntington on ilmoittautunut 100 metrin aitajuoksuun ja pituushyppyyn. Hän juoksi pika-aidat viime kesänä 13,09 joka on kova tulos mutta jää vähälle huomiolle koska juuri tässä lajissa kansallinen tasomme on kivikova. Lajiin on ilmoittautunut myös Lotta Harala joka on kärsinyt loukkaantumisesta mutta sinnikkäästi yrittää selvitä aidoissa kärkinimiemme joukkoon. Voi tulla ihan mielenkiintoinen kisa. Kovatasoisia lajeja ovat osallistujalistan mukaan myöskin miesten 200 metriä ja moukarinheitto sekä naisten seiväshyppy. Hellekelit ovat toistaiseksi ohi mutta sään ei pitäisi olla esteenä kovien tulosten tekemiselle. Ellei sada vettä, tämäkin mahdollisuus on toki olemassa.

Tämä kaikki innostaa minua kovasti mutta samaan aikaan Valkean kaupungin kisojen kanssa Raksilassa pelataan pesäpalloa, Lippo saa vieraakseen joukkueen Alavudelta. Onhan tämä harmillista ja surkeata lajien välistä yhteistyötä. Olen mielessäni pohdiskellut kumpaanko tapahtumaan menen. Luultavasti pesäpalloon koska se on kuitenkin jännittävämpi tapahtuma ja siellä katsoja saa enemmän vastinetta rahalleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta