Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1402788 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2493
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #21160 : Toukokuu 03, 2024, 18:02:48 »
^ Kansan Uutisissa on pelkkää totuutta. Joka ei pala tulessakaan. Siksi sytytän tulet saunaan aina Hesarilla.  :headbang:

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21161 : Toukokuu 03, 2024, 18:03:49 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?
Minä ainakin luotan Timppa-T:n poliittisiin aivoituksiin seksisaitilla kuin vuoreen! Näissä kirjoituksissa asuu niin suuri viisaus että Timppa-T ei jätä niitä pelkästään Politiikka-ketjuun vaan jakaa maailmankuvaansa kattavasti kaikissa mahdollisissa ketjuissa!
Hyvä alku :) Olen aika paljon näitä teidän kirjoituksia lukenut, ja olet tästä asiasta maininnut aika useasti. Samalla tietysti uhriutuen, koska omia viestejä poistetaan loukkaavan kielenkäytön vuoksi :laught:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15381
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #21162 : Toukokuu 03, 2024, 18:10:41 »
Tämä vihreä mies ei omaa kunnon käyttäytymistä, vaan lyö luuria korvaan.

Seiska: Mikko Leppilammesta tehtiin rikosilmoitus – IS sai luurin korvaan
Yellow Film ei ole vastannut IS:n yhteydenottoihin.


https://www.is.fi/viihde/art-2000010400791.html
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2099
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #21163 : Toukokuu 03, 2024, 18:13:11 »
Miksei Hesari kommentoi, tuomitse ja pahoittele? Mikä maksaa, Saska Saarikoski?

HS:n kuvaaja salakuunteli PS:n ryhmäkokousta – Seurauksena porttikielto

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6be2fb74-c191-4550-8a02-e341baae8720

Ja ensimmäinen reaktio persuilla on luonnollisesti holtiton uhriutuminen. Koittaisivat keksiä edes kerran jotain uutta. Persut ulisevat tästä vähintään seuraavan kuukaden, eli paljon melua tyhjästä on luvassa.  :laught:

Niin no, vassarihyysäripiireissähän tämä ei ole uutta, joten sinänsä ei yllätä näiden toimittelijoiden toiminta.

Ennenhän salakuuntelu ja -kuvaus oli seiskan heiniä, nykyään ns. "laatumedia" harrastaa mediahuoraamista.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2099
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #21164 : Toukokuu 03, 2024, 18:16:48 »
Tiedossa sitä parempaa vasemmistolaista verotusta:

Ääni SDP:lle, ääni verotukselle
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21165 : Toukokuu 03, 2024, 18:19:22 »
Miksei Hesari kommentoi, tuomitse ja pahoittele? Mikä maksaa, Saska Saarikoski?

HS:n kuvaaja salakuunteli PS:n ryhmäkokousta – Seurauksena porttikielto

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6be2fb74-c191-4550-8a02-e341baae8720

Ja ensimmäinen reaktio persuilla on luonnollisesti holtiton uhriutuminen. Koittaisivat keksiä edes kerran jotain uutta. Persut ulisevat tästä vähintään seuraavan kuukaden, eli paljon melua tyhjästä on luvassa.  :laught:

Niin no, vassarihyysäripiireissähän tämä ei ole uutta, joten sinänsä ei yllätä näiden toimittelijoiden toiminta.

Ennenhän salakuuntelu ja -kuvaus oli seiskan heiniä, nykyään ns. "laatumedia" harrastaa mediahuoraamista.
Miten kyseisen toimittajan teko liittyy "vassarihyysäripiireihin"? :laught:

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1220
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #21166 : Toukokuu 03, 2024, 18:38:09 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?

Onhan näitä äärioikeistolaisia valemedioita, joihin persujen tiedonhankinta perustuu.

Oikea Media
Partisaani
Magneettimedia
Kansalainen
Nykysuomi

Ja tietenkin päivän politiikaan Jani Mäkelän X:n profiili.
#freepalestine

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21167 : Toukokuu 03, 2024, 18:51:45 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?

Onhan näitä äärioikeistolaisia valemedioita, joihin persujen tiedonhankinta perustuu.

Oikea Media
Partisaani
Magneettimedia
Kansalainen
Nykysuomi

Ja tietenkin päivän politiikaan Jani Mäkelän X:n profiili.
Jonon ensimmäisestä löysin heti tärkeimmän "Covid-salaliitto" :laught: Kyllä kai aina kirjoittaja löytyy, jos joku uskollisesti jaksaa seurata :laught:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #21168 : Toukokuu 03, 2024, 19:02:26 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?
Minä ainakin luotan Timppa-T:n poliittisiin aivoituksiin seksisaitilla kuin vuoreen! Näissä kirjoituksissa asuu niin suuri viisaus että Timppa-T ei jätä niitä pelkästään Politiikka-ketjuun vaan jakaa maailmankuvaansa kattavasti kaikissa mahdollisissa ketjuissa!
Hyvä alku :) Olen aika paljon näitä teidän kirjoituksia lukenut, ja olet tästä asiasta maininnut aika useasti. Samalla tietysti uhriutuen, koska omia viestejä poistetaan loukkaavan kielenkäytön vuoksi :laught:
No, kun sulla ei ole mitään järkevää argumenttia yhtään mihinkään niin julistat että vastapuoli "uhriutui". Opetetaanko tämä tapa jossakin vasemmistoleirillä tai kirjoittajakurssilla. Järkevältä se ei kuulosta mutta on mainiosti linjassa juttujesi kanssa noin yleensä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #21169 : Toukokuu 03, 2024, 19:05:53 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?

Onhan näitä äärioikeistolaisia valemedioita, joihin persujen tiedonhankinta perustuu.

Oikea Media
Partisaani
Magneettimedia
Kansalainen
Nykysuomi

Ja tietenkin päivän politiikaan Jani Mäkelän X:n profiili.
Ja roskapostauksesi jatkuvat. Listasi valemedioista en tiedä paitsi Magneettimedian jonka Juha Kärkkäinen aikanaan perusti, suurimpana syynä Israel-viha ja palestiinaisten puolustaminen. Eikös tuo ole tasan sama asia jota sinäkin julistat, sullahan on terroristijärjestön lippu signaturessa ja kaikkea.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15381
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21171 : Toukokuu 03, 2024, 19:15:57 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?
Minä ainakin luotan Timppa-T:n poliittisiin aivoituksiin seksisaitilla kuin vuoreen! Näissä kirjoituksissa asuu niin suuri viisaus että Timppa-T ei jätä niitä pelkästään Politiikka-ketjuun vaan jakaa maailmankuvaansa kattavasti kaikissa mahdollisissa ketjuissa!
Hyvä alku :) Olen aika paljon näitä teidän kirjoituksia lukenut, ja olet tästä asiasta maininnut aika useasti. Samalla tietysti uhriutuen, koska omia viestejä poistetaan loukkaavan kielenkäytön vuoksi :laught:
No, kun sulla ei ole mitään järkevää argumenttia yhtään mihinkään niin julistat että vastapuoli "uhriutui". Opetetaanko tämä tapa jossakin vasemmistoleirillä tai kirjoittajakurssilla. Järkevältä se ei kuulosta mutta on mainiosti linjassa juttujesi kanssa noin yleensä.
Nyt kyllä meni vähän ohi ??? Mihin kaipaat argumenttia? Noin yleensä et minusta voi tietää yhtään mitään. Vasemmistoleireistä en tiedä muuta kuin historian kertomukset, jotka liittyy vahvasti natseihin. Ja tietysti Norjan Breivikin tapauksen. Molemmissa olen ehdottomasti uhrien puolella.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #21172 : Toukokuu 03, 2024, 19:20:30 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?
Minä ainakin luotan Timppa-T:n poliittisiin aivoituksiin seksisaitilla kuin vuoreen! Näissä kirjoituksissa asuu niin suuri viisaus että Timppa-T ei jätä niitä pelkästään Politiikka-ketjuun vaan jakaa maailmankuvaansa kattavasti kaikissa mahdollisissa ketjuissa!
Hyvä alku :) Olen aika paljon näitä teidän kirjoituksia lukenut, ja olet tästä asiasta maininnut aika useasti. Samalla tietysti uhriutuen, koska omia viestejä poistetaan loukkaavan kielenkäytön vuoksi :laught:
No, kun sulla ei ole mitään järkevää argumenttia yhtään mihinkään niin julistat että vastapuoli "uhriutui". Opetetaanko tämä tapa jossakin vasemmistoleirillä tai kirjoittajakurssilla. Järkevältä se ei kuulosta mutta on mainiosti linjassa juttujesi kanssa noin yleensä.
Nyt kyllä meni vähän ohi ??? Mihin kaipaat argumenttia? Noin yleensä et minusta voi tietää yhtään mitään. Vasemmistoleireistä en tiedä muuta kuin historian kertomukset, jotka liittyy vahvasti natseihin. Ja tietysti Norjan Breivikin tapauksen. Molemmissa olen ehdottomasti uhrien puolella.
Jos osallistuu keskusteluun, olisi oikein suositeltavaa että olisi jotakin oikeata sanottavaa taikka argumentti eikä pelkkää trollausta jota olet tässä harrastellut yhdessä terroristien kannattajan kanssa. Tietenkään se ei välttämättä tarkoita että itse myöskin kannattaisit terroristeja taikka että olisit edes vasemmistolainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15381
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #21173 : Toukokuu 03, 2024, 19:28:13 »
Lakoilla on ollut kova hinta. Ei ole ihme, ettei täällä teollisuuteen haluta investoida vaan kilpailijamaat vievät ne.

Tylyjä lukuja teollisuudesta: Liikevaihto laski 16 %
Liikevaihto laski maaliskuussa kaikilla teollisuuden päätoimialoilla. Eniten se romahti metsäteollisuudessa ja metalliteollisuudessa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/2b7f6a2f-3e00-478b-811f-eca7c30dfa91?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1eq95Og5pgtsBHaO495MgBCOqqXkMIuLfbFWMKPnhQB1oG4stYRvO0cd0_aem_AXJdbVCfCshl6qfxwHeq1vGjC4PpMgou7NQpnQgwlvR4zd_-oA0NT7raXD-MlipCt51UTNUvnPH1Il5aZZ0mRw7l#Echobox=1714716104
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21174 : Toukokuu 03, 2024, 20:13:09 »
joey_t:n Pyynnöstä kerron tässä nyt poliittisen kantani ja lähimmät mielipiteet päivän politiikkaan, jos sen jälkeen saisin olla vaikka eri mieltä enemmistön kanssa? : Olen siis syntyjäni duunariperheestä, jossa puoluekanta oli mielestäni SDP. Se on tällä seudulla hyvin yleistä, koska puolue on täällä perustettu. Itse kuitenkin kävin kouluja ja näin ollen olen myös esimiesasemassa. En silti pysty sisäistämään oikeistopolitiikkaa (lue köyhät kyykkyyn) omalle tai läheisteni kohdalle.

Persuihin uskoin ja myös äänestin ensimmäisellä hallitusyrityksellä. No miten meni? Ihan kaikki periaatteet ja lupaukset kuopattiin ministerisalkun kiilto silmissä. Meni maku. Sen jälkeen kansan protestiäänet tietysti Hakkaraiselle Europarlamentaarikoksi, joka ei osaa edes englantia. Nykyinen persujengi toteuttaa täysin samaa kuviota. Mutta hiukan sivistyneemmin, koska nyt on huomattu, että on pakko olla porvari jos meinaa edes joskus päästä hallitukseen.

Persuihin voi kyllä luottaa siinä, että ylilyöntejä tulee aina ja vahvasti. Suomalaiset juntit ei vaan voi myöntää tehneensä virhettä äänestäessään, ja siksi on pakko öyhöttää joka paikassa.

Tunnen paljon persuja jopa eduskunnasta asti ja moni on hyvä ystäväkin. Mutta en koskaan enää puoluetta kannata.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5380
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #21175 : Toukokuu 03, 2024, 20:27:15 »
joey_t:n Pyynnöstä kerron tässä nyt poliittisen kantani ja lähimmät mielipiteet päivän politiikkaan, jos sen jälkeen saisin olla vaikka eri mieltä enemmistön kanssa? : Olen siis syntyjäni duunariperheestä, jossa puoluekanta oli mielestäni SDP. Se on tällä seudulla hyvin yleistä, koska puolue on täällä perustettu. Itse kuitenkin kävin kouluja ja näin ollen olen myös esimiesasemassa. En silti pysty sisäistämään oikeistopolitiikkaa (lue köyhät kyykkyyn) omalle tai läheisteni kohdalle.

Persuihin uskoin ja myös äänestin ensimmäisellä hallitusyrityksellä. No miten meni? Ihan kaikki periaatteet ja lupaukset kuopattiin ministerisalkun kiilto silmissä. Meni maku. Sen jälkeen kansan protestiäänet tietysti Hakkaraiselle Europarlamentaarikoksi, joka ei osaa edes englantia. Nykyinen persujengi toteuttaa täysin samaa kuviota. Mutta hiukan sivistyneemmin, koska nyt on huomattu, että on pakko olla porvari jos meinaa edes joskus päästä hallitukseen.

Persuihin voi kyllä luottaa siinä, että ylilyöntejä tulee aina ja vahvasti. Suomalaiset juntit ei vaan voi myöntää tehneensä virhettä äänestäessään, ja siksi on pakko öyhöttää joka paikassa.

Tunnen paljon persuja jopa eduskunnasta asti ja moni on hyvä ystäväkin. Mutta en koskaan enää puoluetta kannata.
Minua ei kiinnosta tippaakaan elämäkertasi, ei ole sitä pyytänyt eikä se kiinnosta.
Ainoa jota olen pyytänyt on edes hivenen järkeä viesteihisi ja trollaamisen lopettamista poliittisen vasemmistosanoman ympäri foorumia paskantavan trollin kanssa.
Luultavasti et tajunnut tätäkään.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 616
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #21176 : Toukokuu 03, 2024, 20:31:33 »
joey_t:n Pyynnöstä kerron tässä nyt poliittisen kantani ja lähimmät mielipiteet päivän politiikkaan, jos sen jälkeen saisin olla vaikka eri mieltä enemmistön kanssa? : Olen siis syntyjäni duunariperheestä, jossa puoluekanta oli mielestäni SDP. Se on tällä seudulla hyvin yleistä, koska puolue on täällä perustettu. Itse kuitenkin kävin kouluja ja näin ollen olen myös esimiesasemassa. En silti pysty sisäistämään oikeistopolitiikkaa (lue köyhät kyykkyyn) omalle tai läheisteni kohdalle.

Persuihin uskoin ja myös äänestin ensimmäisellä hallitusyrityksellä. No miten meni? Ihan kaikki periaatteet ja lupaukset kuopattiin ministerisalkun kiilto silmissä. Meni maku. Sen jälkeen kansan protestiäänet tietysti Hakkaraiselle Europarlamentaarikoksi, joka ei osaa edes englantia. Nykyinen persujengi toteuttaa täysin samaa kuviota. Mutta hiukan sivistyneemmin, koska nyt on huomattu, että on pakko olla porvari jos meinaa edes joskus päästä hallitukseen.

Persuihin voi kyllä luottaa siinä, että ylilyöntejä tulee aina ja vahvasti. Suomalaiset juntit ei vaan voi myöntää tehneensä virhettä äänestäessään, ja siksi on pakko öyhöttää joka paikassa.

Tunnen paljon persuja jopa eduskunnasta asti ja moni on hyvä ystäväkin. Mutta en koskaan enää puoluetta kannata.
No vastaisuudessa sitten varmaankin äänestät vassareita?
Go woke, go broke.

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21177 : Toukokuu 03, 2024, 20:37:59 »
joey_t:n Pyynnöstä kerron tässä nyt poliittisen kantani ja lähimmät mielipiteet päivän politiikkaan, jos sen jälkeen saisin olla vaikka eri mieltä enemmistön kanssa? : Olen siis syntyjäni duunariperheestä, jossa puoluekanta oli mielestäni SDP. Se on tällä seudulla hyvin yleistä, koska puolue on täällä perustettu. Itse kuitenkin kävin kouluja ja näin ollen olen myös esimiesasemassa. En silti pysty sisäistämään oikeistopolitiikkaa (lue köyhät kyykkyyn) omalle tai läheisteni kohdalle.

Persuihin uskoin ja myös äänestin ensimmäisellä hallitusyrityksellä. No miten meni? Ihan kaikki periaatteet ja lupaukset kuopattiin ministerisalkun kiilto silmissä. Meni maku. Sen jälkeen kansan protestiäänet tietysti Hakkaraiselle Europarlamentaarikoksi, joka ei osaa edes englantia. Nykyinen persujengi toteuttaa täysin samaa kuviota. Mutta hiukan sivistyneemmin, koska nyt on huomattu, että on pakko olla porvari jos meinaa edes joskus päästä hallitukseen.

Persuihin voi kyllä luottaa siinä, että ylilyöntejä tulee aina ja vahvasti. Suomalaiset juntit ei vaan voi myöntää tehneensä virhettä äänestäessään, ja siksi on pakko öyhöttää joka paikassa.

Tunnen paljon persuja jopa eduskunnasta asti ja moni on hyvä ystäväkin. Mutta en koskaan enää puoluetta kannata.
No vastaisuudessa sitten varmaankin äänestät vassareita?
En ainakaan ääripäitä.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 616
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #21178 : Toukokuu 03, 2024, 20:57:05 »
Onko persuilla mitään mediaa, mihin he uskovat sen jälkeen kun Ilja Janitskin menehtyi?

Onhan näitä äärioikeistolaisia valemedioita, joihin persujen tiedonhankinta perustuu.

Oikea Media
Partisaani
Magneettimedia
Kansalainen
Nykysuomi

Ja tietenkin päivän politiikaan Jani Mäkelän X:n profiili.
Ja roskapostauksesi jatkuvat. Listasi valemedioista en tiedä paitsi Magneettimedian jonka Juha Kärkkäinen aikanaan perusti, suurimpana syynä Israel-viha ja palestiinaisten puolustaminen. Eikös tuo ole tasan sama asia jota sinäkin julistat, sullahan on terroristijärjestön lippu signaturessa ja kaikkea.
Se on sitä parempaa rasismia, ja siinä sivussa voi hyvillä mielin (perusteettomasti) syyttää Perussuomalaisia rasismista.
Go woke, go broke.

Poissa Kapula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #21179 : Toukokuu 03, 2024, 21:01:56 »
^Eihän persuja rasismista voi syyttää. Nehän tänne suurimman osan maahanmuuttajista järjesti.