Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1360474 kertaa)

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19300 : Kesäkuu 29, 2023, 11:24:59 »
Ei yksi todella huonolla huumorilla ja tilannetajulla valittu ministeri pilaa koko hallitusta.

Junnilan valinta persujen ministeriksi oli kyllä Purralta ns. riman alitus.

Pääministeri on joka tapauksessa antanut viimeisen varoituksen ja tuominnut jyrkästi Junnilan esittämän huumorin.

Junnilalla itsellään ei näytä olevan minkäänlaista tilannetajua.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19301 : Kesäkuu 29, 2023, 11:52:24 »
Kokoomuksen pitäisi vaihtaa pääministeri sillä en mitenkään voi suhtautua Orpoon vakavasti kun muistelee äijän toimimattomuutta vuonna 2015 kun Ruotsi kävi hybridisotaa isänmaatamme vastaan.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5053
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Politiikka
« Vastaus #19302 : Kesäkuu 29, 2023, 13:56:55 »
Ihmettelen miten Pekka Haaviston tapaiselle ihmiselle on myönnetty aikoinaan mm Sotilasansiomitali. - Ja kyllä tiedetään että sen voi kantahenkilökunnan, aktiiviseen vapaaehtoiseen maanpuolustustoimintaan osallistuneen lisäksi myöntää tietyissä tapauksissa myös siviileille "Puolustusvoimien hyväksi tehdystä, poikkeuksellisen ansiokkaasta työstä.

- Ja ennen kuin joku ehtii kysyä Jussi Halla-ahon mahdollisista palveluspäivistä niin tämä:

https://verkkouutiset.fi/a/tuntematon-pekka-haavisto-näin-hän-halusi-leikata-suomen-asevoimilta/#1b5d1df6

Mitä ansiokasta työtä Haavisto on Puolustusvoimien eteen koskaan tehnyt?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19303 : Kesäkuu 29, 2023, 17:15:49 »
Heil Hitler, Meil Junnila! Kyllä minä suurta viihdearvoa odottelinkin tämän Orpon sekasikiöhallituksen taholta, mutta en minä kyllä mitään tallaista avantgardistista performanssia osannut odottaa vain viikko hallituksen muodostamisen jälkeen. Hyvin oli juhannussaunassa löylytelty. Ja vastottu. Ja vihdottu. Ajatelkaa siis: koko RKP:n eduskuntaryhmä esittää viikko pääministeri Orpon hallituksen muodostamisen jälkeen epäluottamusta oman hallituksensa ministerille.
RKP:n lisäksi melkein koko oppositio (sdp, vas., vihreät) esitti epäluottamusta eli olisivat halunneet että vastikään demokraattisesti muodostettu hallitus kaatuisi. Sattumoisin sama tavoite samalla retoriikalla kuin Putinin Venäjällä.

Minun puolestani suomalaiset vihervasemmistolaiset voisivat lähteä vaikka sinne Ukrainaan Venäjän avuksi "nazien puhdistus erikoisoperaatioon".  :headbang:

"Näin Venäjällä reagoitiin Junnila-kohuun: "...sympatisoija voitti eduskunnan luottamuksen"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/25bc7718-2e9b-4232-a483-18cd8693a9cc 
Perfektionisti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19304 : Kesäkuu 29, 2023, 18:12:19 »
Vihervasemmistolla on viirannut päässä aina. Taistolaisista puhumattakaan joiden tavaramerkkinä oli Neuvostoliiton nuoleskelu.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19305 : Kesäkuu 29, 2023, 18:29:53 »
Itse en kannata hallituksen eroamista, mutta natsahtavan ministerin olisi kyllä voinut vaihtaa johonkin toiseen. Mutta mennään nyt näillä ja katsotaan, mitä tuleman pitää.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2023, 18:31:27 kirjoittanut Mustelmann »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15237
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #19306 : Kesäkuu 30, 2023, 10:22:38 »
Onkohan tuo Merja kyllönen aivan sekaisin tässä "pesukarhu" jutussa?
Kannattaisi ehkä ottaa asioista ensin selvää, ennenkuin huutelee aivan tolkutonta tuubaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19307 : Kesäkuu 30, 2023, 11:46:39 »
Eikö nyt kukaan ymmärrä jo tuomita aikamme verisintä ideologiaa kommunismia? Eduskunnassakin on julki k.o.m.m.a.r.i. Kontula ja vielä ylpeilee tällä.



Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1393
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19308 : Kesäkuu 30, 2023, 12:02:51 »
^ Tätä ei sentään mietitä presidenttiehdokkaaks. Tällä hetkellä vasemmiston ajattelun kärjet Jussi Saramo, Paavo Arhinmäki ja Merja Kyllönen ovat ehdolla. Olisipa melkoista jos joku näistä olisi meidän ulkopolitiikan johdossa, voi olla että nämä olisivat kuitenkin pätevämpiä kuin vaikkapa valtiontaloudessa.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19309 : Kesäkuu 30, 2023, 12:08:53 »
^ Ylpeilee kumminkin yli 100 miljoonaa uhria vaatineella ismillään. Vieläkin sen nimissä tapetaan Ukrainassa, Kiinassa, Pohjois-Koreassa ja monessa muussa paikassa.

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 235
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #19310 : Kesäkuu 30, 2023, 12:12:28 »
Kokoomuksen pitäisi vaihtaa pääministeri sillä en mitenkään voi suhtautua Orpoon vakavasti kun muistelee äijän toimimattomuutta vuonna 2015 kun Ruotsi kävi hybridisotaa isänmaatamme vastaan.

Olen kyllä täysin eri mieltä; Petteri on oikein hyvä mies oikealla paikalla ja voimia hänelle vaativaan tehtävään haastavina aikoina.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19311 : Kesäkuu 30, 2023, 12:23:00 »
^ Onneksi nyt on parempi hallitus Ruotsissa.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19312 : Kesäkuu 30, 2023, 12:33:07 »
Nyt siellä suunnitellaan pikakokousta hallituksen kesken Junnilaa koskien. Junnila ei toivottavasti häivy minnekään vaan annetaan Petturin muodostaa punavihreähallitus demareiden kanssa :boozing:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1393
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19313 : Kesäkuu 30, 2023, 13:00:29 »
Junnila päätti sitten erota itse.

Lainaus
Puolueen ja eduskuntaryhmäni luottamuksesta huolimatta näen asian seuraavasti: hallituksen jatkon ja Suomen maineen perusteella näen, että minun on mahdotonta tyydyttävällä tavalla jatkaa ministerinä

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19314 : Kesäkuu 30, 2023, 13:06:24 »
Junnila eroaa. Junnila teki ylivoimaisen Suomen ennätyksen ministeriuransa pituudella. Kymmenen kunnian päivää  :laught: :laught: :laught:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Kuu_ukko

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #19315 : Kesäkuu 30, 2023, 13:08:30 »
No niin, nyt vain Vilhelmi menee huoriin ja ottaa palvelua kaikilla mausteilla. Illalla riipaisee kännit ja sitten maanantaina kohti uusia tuulia.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19316 : Kesäkuu 30, 2023, 13:11:10 »
Junnila päätti sitten erota itse.

Lainaus
Puolueen ja eduskuntaryhmäni luottamuksesta huolimatta näen asian seuraavasti: hallituksen jatkon ja Suomen maineen perusteella näen, että minun on mahdotonta tyydyttävällä tavalla jatkaa ministerinä

Ullatus. Nyt sitten odotellaankin kuka on seuraavana tähtäimessä, sillä sehän on RKP:n eli viidennen kolonnan tavoite ollut alusta asti. Ensin kaataa hallitusneuvottelut ja nyt sitten hallitus.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #19317 : Kesäkuu 30, 2023, 13:16:00 »
Junnila eroaa. Junnila teki ylivoimaisen Suomen ennätyksen ministeriuransa pituudella. Kymmenen kunnian päivää  :laught: :laught: :laught:.
Olihan se varmasti todella rankka rykäisy  ::) Ei mopolla moottoritielle  :laught:
Why so fragile?

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19318 : Kesäkuu 30, 2023, 13:54:50 »
^Oli kyllä  :o. Nyt kun Junnilan hohdokas ministeriura Suomessa tyssäsi, niin Vilhelmi I siirtyy varmasti johonkin EU:n huippuvirkaan Brysseliin. Eikö EU:lla ole tapana palkita näitä meritoituneita entisiä huippupoliitikkoja jollakin hyvin palkatulla lahjaviralla. Junnilahan on koulutukseltaan merkonomi, joten hänelle varmaan räätälöidään joku myyntityöhön sopiva huippuvirka. Itse arvelen, että Vilhelmi I nimitetään Brysseliin ovelta ovelle kiertäväksi kravattikauppiaaksi   :whipping:
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2067
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19319 : Kesäkuu 30, 2023, 14:42:50 »
Junnila päätti sitten erota itse.

Lainaus
Puolueen ja eduskuntaryhmäni luottamuksesta huolimatta näen asian seuraavasti: hallituksen jatkon ja Suomen maineen perusteella näen, että minun on mahdotonta tyydyttävällä tavalla jatkaa ministerinä

Ei ihminen määräänsä enempää jaksa ottaa paskaa niskaansa.

Ovatko kaikki kiusaajat nyt ylpeitä itsestään?
I see what is right and approve, but I do what is wrong