^
Kuka lomailusta on puhunut?
Uutiset:
Kaikkeni olen kyllä yrittänyt sotkea tätä saitilla vallitsevaa henkistä harmoniaa mutta itseä on niin vaikea muuttaa äkkiseltään, varsinkin kun kotikasvatus on ollut se mikä on.
Pekosella on sentään tolkku näissä jutuissa. Se ei päästele pelkkiä Liftimäisiä, herramaisia tai mökö-mökö pieruja leijailemaan ketjun ilmapiiriin. Harvinaisen hajuton kaveri lannoitelentäjäksi. Ripulipaskaa odotan Kesavalta. Sellaista perus - siinä ei ole alkua eikä loppua
^Opettele lukemaan. Ensinnäkin, en keskustellut sinun kanssasi. Toki tämä on vähän huolestuttavaa jos näin asian käsitit.
En käsittänyt asiaa niin, vaan ihan mielenkiinnosta.^Opettele lukemaan. Ensinnäkin, en keskustellut sinun kanssasi. Toki tämä on vähän huolestuttavaa jos näin asian käsitit.
Sanna Ukkolalta taas hyvä kolumni, tällä kertaa vihreistä: Valkoinen heteromies on vihreissä ongelmajätettäSanna Ukkolalta tulee aika ajoin nasevia kirjoituksia ja useimmiten ne osuu oikeaan, kuten tässäkin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ada3125d-9bf2-4d3a-b983-2fb68f3f8b23
"Vihreät väittävät kannattavansa sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta todellisuudessa puolue kannattaa naisten valtaa. Tasa-arvosta alati toitottavalla puolueella on eduskunnan ehdottomasti epätasa-arvoisin eduskuntaryhmä: kolme miestä ja peräti 17 naista."
Sanna Ukkolalta taas hyvä kolumni, tällä kertaa vihreistä: Valkoinen heteromies on vihreissä ongelmajätettäSanna Ukkolalta tulee aika ajoin nasevia kirjoituksia ja useimmiten ne osuu oikeaan, kuten tässäkin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ada3125d-9bf2-4d3a-b983-2fb68f3f8b23
"Vihreät väittävät kannattavansa sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta todellisuudessa puolue kannattaa naisten valtaa. Tasa-arvosta alati toitottavalla puolueella on eduskunnan ehdottomasti epätasa-arvoisin eduskuntaryhmä: kolme miestä ja peräti 17 naista."
Ja näin monen foorumi vuoden jälkeen et vieläkään ymmärrä kenen kanssa keskustellaan, jos lainauksia on samassa paketissa monta, monelta, eikä niitä ole erikseen irroteltu sekä erikseen vastattuEn käsittänyt asiaa niin, vaan ihan mielenkiinnosta.^Opettele lukemaan. Ensinnäkin, en keskustellut sinun kanssasi. Toki tämä on vähän huolestuttavaa jos näin asian käsitit.
EDIT: Ja lainauksestasi ei myöskään ilmennyt kenelle puhuit. Lainasit myös minun kirjoitustani.
Vieläkö täällä itketään bailuista.Veronmaksajien piikkiin? No, suahan se ei tietenkään haittaisi.
Kuulkaas nyt möhömaha ukot - pitäkää omat bileet ja kostoksi ette kutsu Sannatyttöä
Juuri näin. HYVÄ SANNA!Vieläkö täällä itketään bailuista.Veronmaksajien piikkiin? No, suahan se ei tietenkään haittaisi.
Kuulkaas nyt möhömaha ukot - pitäkää omat bileet ja kostoksi ette kutsu Sannatyttöä
Sannan bailuista ovat itkeneet lähinnä artistit ja taiteilijat, mutta sinä tapasi mukaan yrität viedä asiaa sivupolulle.
Eli mikään ei maksa mitään. Ok.Juuri näin. HYVÄ SANNA!Vieläkö täällä itketään bailuista.Veronmaksajien piikkiin? No, suahan se ei tietenkään haittaisi.
Sannan bailuista ovat itkeneet lähinnä artistit ja taiteilijat, mutta sinä tapasi mukaan yrität viedä asiaa sivupolulle.
Ihan sama mihin mun verorahat menee. Turha itkeä kun en niistä päätä. Sun vaginaleikkauksenkin jouduttais maksaaJoka kuukausi yhtä monta prosenttia lähtee vaikka Sannatyttö ei pitäisi mitään bileitä tai vaikka pitäisi niitä kerran kuukaudessa.
Joillekin maksaa, joillekin ei. Kun katsoo peiliin voi vaan itseään onnitella tai syyttää. Oma elämä ja omat valinnat.Pelkät omat valinnat ei riitä, loppupeleissä ne valinnat tekee mahdolliseksi se mitä muut tekee, tai on tekemättä. Sitä et ole vielä oppinut, vaikka vaari jo oletkin.
Nyt kuitenkin taisi käydä niin, ettet itse oikein ymmärtänyt. Mutta antaa olla.Ja näin monen foorumi vuoden jälkeen et vieläkään ymmärrä kenen kanssa keskustellaan, jos lainauksia on samassa paketissa monta, monelta, eikä niitä ole erikseen irroteltu sekä erikseen vastattuEn käsittänyt asiaa niin, vaan ihan mielenkiinnosta.^Opettele lukemaan. Ensinnäkin, en keskustellut sinun kanssasi. Toki tämä on vähän huolestuttavaa jos näin asian käsitit.
EDIT: Ja lainauksestasi ei myöskään ilmennyt kenelle puhuit. Lainasit myös minun kirjoitustani.Noh, ehkä muutaman vuoden päästä. Uskon että pääset vielä sille tasolle jossa tiedostat kuka keskustelee ja kenelle
Kait sentään tajuat mitä muumeissa tapahtuu
Onneksi et vaikuta politiikassa
Ymmärrän toki sen katkeruuden, kun joku saa ja joku toinen sen joutuu maksamaan. Tai oikeastaan en ymmärrä, vaan onnittelen, kun kortit on pelattu oikein ja Kesava maksaa.Sinähän se olet joka siellä raksalla niitä lautoja kantaa, pölyssä, melussa ja liassa. En minä.
Kulttuurialan leikkaus johtuu Veikkauksen tuottojen vähenemisestä (joka on hyvä asia) ja hallitus on sopinut asiasta jo kaksi kertaa. Ei kai vain Marin aio perua tuota leikkausta?
Perinteisesti Veikkausvoittovaroista on rahoitettu myös liikuntaa, nuorisotyötä sekä tiedettä ja tutkimusta. Nämä ovat valtion normaaleita menoja ja ne pitäisi löytyä budjetista eikä rahoittaa Veikkausvoitoilla. Systeemi ei ole historiallisesti Marinin hallituksen syy mutta sen mukaan on vain elettävä. Leikkauksista seuraa aina arvosteluja mutta päättäjien on kestettävä se arvostelu. Jos Marin peruu jo kahdesti päättämänsä kulttuurialan leikkaukset, myös liikunta, nuorisotyö sekä taide ja tutkimus tulevat esittämään kysymyksen "jos nuokin saivat niin miksi me ei saada?" jota kysymystä Marin ei mielellään näe.
Useaan otteeseen Marin on osoittanut heikkoa johtajuutta päättämällä ja perumalla ja selittelemällä miten vaikea asia on näin korona-aikana vaikka Veikkaustulojen väheneminen ei liity koronaan mitenkään. Tietenkään tilannetta ja johtamista ei helpota hallituskumppani Vasemmistoliitto, joka on valmis perumaan joka ainoan leikkauksen "tekemällä lisätalousarvion" eli lainaamalla lisää rahaa ainavaan. Johtajuutta ja rohkeutta puuttuu, on vaikea kuvitella millainen hallitus olisi vielä huonompi kuin tämä nykyinen.
Niisk, niiskKiitos haleista, jaan osan sinulle.
Ja sitten mökö-mökö villelle kans. JaXuhali!
Enkä valita ja hymy huulessa maksan Sannan juustot voileivän päälle. Raksalla, en edes muista koska olen viimeksi ollut. Minä olen PT ja mulla on sponsoreita. Niillä elän ja olen onnellinen.Ymmärrän toki sen katkeruuden, kun joku saa ja joku toinen sen joutuu maksamaan. Tai oikeastaan en ymmärrä, vaan onnittelen, kun kortit on pelattu oikein ja Kesava maksaa.Sinähän se olet joka siellä raksalla niitä lautoja kantaa, pölyssä, melussa ja liassa. En minä.Jaxuhali.