Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1413/4859) > >>

teme696:
Jokos muuten Perussuomalaisten ajatuspajan saama rahoitus, jonka avulla veronmaksajien piikkiin kirjoitettiin naisvihamielinen Totuus kiihottaa- kirja on peritty takaisin valtiolle?

Villerius:
”Hallitus holhoaa velkakatolla – ottaa samalla miljarditolkulla syömävelkaa”

https://www.verkkouutiset.fi/hallitus-holhoaa-velkakatolla-ottaa-samalla-miljarditolkulla-syomavelkaa/#77c3585f

Joo, mut se on eri asia. ;)

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 07, 2021, 18:07:48 ---Jokos muuten Perussuomalaisten ajatuspajan saama rahoitus, jonka avulla veronmaksajien piikkiin kirjoitettiin naisvihamielinen Totuus kiihottaa- kirja on peritty takaisin valtiolle?

--- Lainaus päättyy ---
En kyllä tiedä yhtään mutta et ole vieläkään vastannut siihen kysymykseen pidätkö pienyrittäjää ja pääministeriä eri arvoisena lain edessä?

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 07, 2021, 18:07:48 ---Jokos muuten Perussuomalaisten ajatuspajan saama rahoitus, jonka avulla veronmaksajien piikkiin kirjoitettiin naisvihamielinen Totuus kiihottaa- kirja on peritty takaisin valtiolle?

--- Lainaus päättyy ---
Joko kaikki rahat joiden avulla Veijo Baltzar harjoitti "taidettaan" on peritty takaisin? Eikös tämä Baltzar pannut alaikäisiä tyttöjä hippikommuunissaan samaan aikaan kun johtavat vasemmistopolitiikot jakoivat hänelle suosituksiaan ja vasemmistopuolueet ottivat miehen listoilleen eri vaaleissa?
Vai ovatko demarit tämänkin tapauksen yhteydessä käyttäneet politiikalleen muutenkin ominaista "enhän minä tiennyt ja ainakaan ei ole minun syy vaan jonkun muun" -korttia siinä vaiheessa kun pitäisi kantaa teoistaan vastuuta?

Apunicki:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 07, 2021, 18:48:45 ---

--- Lainaus päättyy ---
Joko kaikki rahat joiden avulla Veijo Baltzar harjoitti "taidettaan" on peritty takaisin? Eikös tämä Baltzar pannut alaikäisiä tyttöjä hippikommuunissaan samaan aikaan kun johtavat vasemmistopolitiikot jakoivat hänelle suosituksiaan ja vasemmistopuolueet ottivat miehen listoilleen eri vaaleissa?
Vai ovatko demarit tämänkin tapauksen yhteydessä käyttäneet politiikalleen muutenkin ominaista "enhän minä tiennyt ja ainakaan ei ole minun syy vaan jonkun muun" -korttia siinä vaiheessa kun pitäisi kantaa teoistaan vastuuta?

--- Lainaus päättyy ---
Veikkaan, että demarit ajattelevat Veijosta samalla tavalla kuin Jussi Halla-aho rikollisista persuehdokkaista (joita on siis yli tuplasti verrattuna muihin puolueisiin). Yksittäistapauksia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta