Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
teme696:
^^Vähän sama kuin sanoisit, että Juha Mäenpää ei ole rasisti ja pyytäisin sinua todistamaan jollain linkillä väitteesi oikeaksi.
Toi "kriittinen" on se millä persut ja muut öyhöttäjät juuri koittaakin mielipiteitään ja ajatuksia piilottaa. Esim maahanmuuttokriittinen on suomeksi ihan vaan rasisti.
Villerius:
Taitaa olla temeksi rasisti.
Itsekään en hyväksy, että suomeen tuotetaan eilitasopakolaisia ja se ei tee minusta mitenkään rasistia. Työperäistä muuttoa kannatan ja olen sitä kannattanut jo kauan. Sitä pitäisi lisätä vielä paljon enemmän.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 06, 2021, 14:39:59 ---Taitaa olla temeksi rasisti.
Itsekään en hyväksy, että suomeen tuotetaan eilitasopakolaisia ja se ei tee minusta mitenkään rasistia. Työperäistä muuttoa kannatan ja olen sitä kannattanut jo kauan. Sitä pitäisi lisätä vielä paljon enemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Nii, eikös rasisti oo silloin kun syrjii jotain ihmistä johonkin suurempaan aatteeseen liittyen? Oli se sitten rotu tai politiikka
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 06, 2021, 14:44:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 06, 2021, 14:39:59 ---Taitaa olla temeksi rasisti.
--- Lainaus päättyy ---
Nii, eikös rasisti oo silloin kun syrjii jotain ihmistä johonkin suurempaan aatteeseen liittyen? Oli se sitten rotu tai politiikka
--- Lainaus päättyy ---
Poliittisen mielipiteen perusteella syrjityksi joutuminen ei ole yksinomaan rasismia vaan siihen liittyy yleensä jokin etninen, rakenteellinen tai kulttuurellinen peruste. Tai rakenteellisessa rasismissa ihmisen eriarvoistaminen esimerkiksi uskonnon, äidinkielen tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Villerius:
^
Niin, entä sitten. Tämän kaiken olet esittänyt about 100 kertaa.
Toisin sanoen temeksi me kaikki ollaan rasisteja, hän mukaan luettuna. Kun lukee mitä kirjoittaa vaikkapa persuista niin selvä rasisti. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta