Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1395/4843) > >>

teme696:
^ei ole olemassa mitään yksittäistä twiittiä.

@MailVeikko <--- sieltä vaan seuraamaan, jos kiinnostaa

herra48:
Mielestäni on erinomaisen järkevää siirtää bisneksiä vaikka Viroon. Näin olen toiminut itsekin ja voin kertoa että verotuskohtelu on huomattavasti järkevämpää kuin Suomessa. Ja jos EU tämän mahdollistaa kannattaa etu ilman muuta käyttää.
Ja temelle tiedoksi olen itsekin EU kriittinen, en vastustaja

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 06, 2021, 14:16:04 ---Tämä käy aika turhauttavaksi. Onko aivan ylivoimaista laittaa linkkejä niihin Vallinin twiitteihin joista kyseinen tarkoittaminen käy ilmi?

--- Lainaus päättyy ---
Tuntuu olevan niin moneen muuhunkin. Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 06, 2021, 14:22:58 ---^ei ole olemassa mitään yksittäistä twiittiä.

@MailVeikko <--- sieltä vaan seuraamaan, jos kiinnostaa

--- Lainaus päättyy ---
En minä ole twitterissä enkä todellakaan aio liittyä jotta voisin alkaa seuraamaan Veikko Vallinia.
Persuna olen toki tottunut siihen että poliittinen vastapuoli selittää mitä mieltä mikin persu milloinkin on mutta kysyttäessä ei pysty todistamaan väitettään.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: herra48 - Kesäkuu 06, 2021, 14:26:51 ---Ja temelle tiedoksi olen itsekin EU kriittinen, en vastustaja

--- Lainaus päättyy ---
Täälä temellä tuntuu olevan ongelmia tämän tässä tiedostaa milloin mikäkin asia. Esim. juuri tuo, se että on eu kriittinen ei tarkoita sitä, että sitä vastustaisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta