Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Marraskuu 13, 2025, 12:26:25 ---Sinä sanoit että olen radikaalisti oikealla mutta oman arviosi mukaan itse et vastaavasti ole radikaalisti vasemmalla.
Tämä arvioisi vahvistaakin käsitystä siitä millainen olet.
--- Lainaus päättyy ---
Jos kyseenalaistat hyvinvointiyhteiskunnan tarpeellisuuden ja olet sitä mieltä, että valtiolla ei ole kansalaisiaan kohtaan muita velvoitteita kuin sotilaallisesta turvallisuudesta huolehtiminen, niin tuosta on vaikea päästä kauemmas oikealle.
Tällaisia mielipiteitä muistan sinun esittäneen.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Marraskuu 13, 2025, 21:29:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Marraskuu 13, 2025, 12:26:25 ---Sinä sanoit että olen radikaalisti oikealla mutta oman arviosi mukaan itse et vastaavasti ole radikaalisti vasemmalla.
Tämä arvioisi vahvistaakin käsitystä siitä millainen olet.
--- Lainaus päättyy ---
Jos kyseenalaistat hyvinvointiyhteiskunnan tarpeellisuuden ja olet sitä mieltä, että valtiolla ei ole kansalaisiaan kohtaan muita velvoitteita kuin sotilaallisesta turvallisuudesta huolehtiminen, niin tuosta on vaikea päästä kauemmas oikealle.
Tällaisia mielipiteitä muistan sinun esittäneen.
--- Lainaus päättyy ---
Minä kannatan ihmisen vastuuta omasta elämästään itse joka taitaa olla vastakohta vasemmistolaiselle ajattelulle jossa valtiota huudetaan apuun kaikissa mahdollisissa tilanteissa ja oman laiskuuden syy löydetään jostakin syrjivistä rakenteista. Kaipa tämä minun tapani ajatella on äärimmäisen oikealla olevaa ajattelua?
Ja joo, yövartio-valtio olisi erittäin tervetullut vaihtoehto nykyiseen verrattuna. Valtio huolehtisi kansalaisten turvallisuudesta ja lisäksi olisi maksuton peruskoulu, ehkä jotakin muutakin muttei tule äkkiä mieleen että mitä. Ja työtä tekevä saisi pitää omista rahoistaan niin paljon kuin suinkin jotta pystyisi huolehtimaan itsestään, perheestään ja muusta lähipiiristään. Ja työnteolla rikastuminen olisi mahdollista.
Thor Patsas:
Minä olen samaa mieltä joey_t:n kanssa. Vaikka minäkin olen enemmän oikealla niin kannatan myös maksutonta peruskoulua ja sen lisäksi monia muita ilmaisia peruspalveluja.
Samoin se mihin pitää saada muutos on siihen että työnteolla pitäisi pystyä rikastumaan. Tämä maa on täynnä "näkymättömiä sankareita" jotka uurastavat kovaa yhteiskunnan eteen ilman että he siitä mitään oikeaa tunnustusta.
Teroterava:
Työnteolla rikastumaan. :laught:
Thor Patsas:
^ Veikkaan että fyysisen työn tekeminen on sinulle tuntematon käsite kuten monille muillekin Wokepuudeleille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta