Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Pertti Ström:
"Jos hyväksytään maahanmuutto maista, joissa naiset ja miehet ovat eriarvoisia tai demokratia ei ole luonnollista kaikille, olemme pulassa."
Näin tanskalainen sosialidemokraatti ja maahanmuuttoministeri Rasmus Stoklund.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Lokakuu 01, 2025, 21:34:03 ---Minun ääneni taas menee teroteravalle, joka on politiikka-ketjun ehoton kunkku. Hänen puolueettomat, syväluotaavat ja pilkuntarkasti faktoihin perustuvat analyysinsä ovat nautittavaa luettavaa. Talouspuolella hän on jopa Matias Mäkyseen tai Jussi Saramoon verrattavissa oleva talousnero.
--- Lainaus päättyy ---
Teroterävälle aliaksineen menee minunkin ääneni. Hänen laaja tietopohjansa perustuen vasemman laidan somekirjoitteluun ja pamfletteihin ja argumentointinsa paikkansapitävyys jonka luo Hänen dokumentoitavissa olevat tietolähteensä ovat vailla vertaa.
Hänen vasemman laidan talousosaajilta ammentamat oppinsa tuovat oivaa lisämaustetta politiikkaketjuun.
Luulin että Matias Mäkynen olisi talousosaajien terävintä kärkeä muuta Teroterävä on avannut silmäni vasemmistolaisen talousosaamisen syvimpään olemukseen ehkä vieläkin tajuntaa räjäyttävämmin.
joey_t:
Minä en nyt silleen ehkä äänestä vaikka foorumilla on lukuisia hyviä vaihtoehtoja joiden tekstien äärellä oleminen on minulle nautinto. Tässä kohdassa mieleen tulevat Granado sekä herrasmies RobertLey. He osallistuvat toisinaan myös tähän ketjuun.
Mutta koko forkalta ja ihan kaikista mun mielestä älykkäin kirjoittelija on Häkkisen Isa. Isa ei vissiin ole ikinä osallistunut tähän ketjuun joskin on ottanut foorumilla kantaa myös yhteiskunnallisiin ja poliittisiin kysymyksiin. Mulle on selvinnyt myös se että mun maailmankuva poikkeaa aika lailla Isan maailmankuvasta. Se ei nyt meinaa mitään mutta tarkoittaa kuitenkin sitä - ja tämän myönnän pää pystyssä - etten edes uskaltaisi alkaa foorumilla sanailemaan ja taittamaan peistä Isaa vastaan koska tiedän asiassa käyvän niin että Isa laittaisi mut nätisti nippuun omalla huumoria sisältävällä tavallaan - ootte varmasti nähneet kuinka Isa servaa keskustelijan joka alkaa kyseenalaistamaan Isan kantaa taikka pottuilemaan Isalle.
Isa on tosi älykäs mutta myös erittäin viehättävä ja rakastettava nuori nainen. Tämmöisen ikääntyvän boomerin ei kannata alkaa mittelemään verbaalisia kykyjään Isan kanssa. Siinä jää kakkoseksi, se on selvä.
joey_t:
PS. Isalla on hyvät tissit. Tämä tulee mieleen kun keskustellaan aiheesta Häkkisen Isa.
ThomasDundee:
^ Kappas. Politiikka-ketju lähtee rönsyilemään pois politiikasta ja lähemmäksi saitin varsinaista ydinaihetta! Kerrankin näin päin! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta