Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4651/4662) > >>

Thor Patsas:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 16:12:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Arimani - Kesäkuu 01, 2025, 09:59:05 ---Eikö nämä samat vihervasemmistolaiset sanoittabeet suvivirrenkin uusiksi :-X

--- Lainaus päättyy ---

Sanoittabeet, schmanoittabeet. Mitebkäs sitä nyt sitteb lauletaab?

--- Lainaus päättyy ---

Tuollainen Ad Hominem-kuittailu on lapsellista sillä kuka tahansa tekee joskus kirjoitusvirheitä.

Thor Patsas:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 01, 2025, 09:13:04 ---Päivi Räsänen valottaa Lähi-Idän tilannetta: https://www.youtube.com/watch?v=np1ZSgEv7P4

Foorumin vihervasemmistolaiset voivat seuraavaksi kertoa mikä Räsäsen tuolla videolla kertoma ei pidä paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä. Vaikka en ole kristitty niin Päivi puhuu asiaa. 👍

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Kesäkuu 02, 2025, 17:53:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 16:12:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Arimani - Kesäkuu 01, 2025, 09:59:05 ---Eikö nämä samat vihervasemmistolaiset sanoittabeet suvivirrenkin uusiksi :-X

--- Lainaus päättyy ---

Sanoittabeet, schmanoittabeet. Mitebkäs sitä nyt sitteb lauletaab?

--- Lainaus päättyy ---

Tuollainen Ad Hominem-kuittailu on lapsellista sillä kuka tahansa tekee joskus kirjoitusvirheitä.

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi lapsellisuuteni. Voi kuinka mieliä taas pahoitin! Pyytelen nöyrästi anteeksi.

Mutta toisaalta ehkä vähän infantiilia "Arimanilta" roiskia tällaisesta ikuisuusaiheesta ilman mitään argumentin tynkää.
Mitä mieltä kirjoittaja ja sanotaan nyt vaikka Villerius  ;) ja Thor ovat "Siionin kasteesta", mistä Suvivirressä siis lauletaan?
Ihan peruskauraa sunnuntaikirkossa, eikö niin..? Tai ainakin herätysseuroissa! Kyllähän meidän kaikkien kuuluu tällaista tykittää eikö niin?

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 17:40:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 02, 2025, 17:29:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2025, 16:56:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 16:11:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 01, 2025, 09:13:04 ---Päivi Räsänen valottaa Lähi-Idän tilannetta: https://www.youtube.com/watch?v=np1ZSgEv7P4

Foorumin vihervasemmistolaiset voivat seuraavaksi kertoa mikä Räsäsen tuolla videolla kertoma ei pidä paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei riitä elämän päivät katsomaan Päiviä Youtubessa.
Voitko referoida tärkeimmät pointit?

--- Lainaus päättyy ---
Erehdyin kerran katsomaan Päiviä juutuupista, muna ei toiminut kuukauteen. Että älä hyvä ihminen tee samaa virhettä.

--- Lainaus päättyy ---
Tokihan sinullakin olisi mahdollisuus oikoa Räsäsen kertomat virheet muttei sinustakaan ole mihinkään muuhun kuin pilkkaamaan henkilöä ja jättää huomiotta asia josta hän puhuu.

--- Lainaus päättyy ---

KD:n oma jugend-järjestökin on jo kurkkua myöten täynnä homofoobikkoa nimeltä Päivi ;)
Voi kun olen nyt näin suvaitsematon ja hirveä, siis oon aivan kauhee ihminen!
Mutta kertokaa toki mitä pyhimys sanoi? Minun herkkä mieleni ei hänen katsomistaan kestä.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on sinulle vain yksi vinkki. Jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa johonkin aiheeseen (kuten nyt), älä kommentoi yhtään mitään.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 02, 2025, 18:09:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 17:40:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 02, 2025, 17:29:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2025, 16:56:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 16:11:25 ---

--- Lainaus päättyy ---

Ei riitä elämän päivät katsomaan Päiviä Youtubessa.
Voitko referoida tärkeimmät pointit?

--- Lainaus päättyy ---
Erehdyin kerran katsomaan Päiviä juutuupista, muna ei toiminut kuukauteen. Että älä hyvä ihminen tee samaa virhettä.

--- Lainaus päättyy ---
Tokihan sinullakin olisi mahdollisuus oikoa Räsäsen kertomat virheet muttei sinustakaan ole mihinkään muuhun kuin pilkkaamaan henkilöä ja jättää huomiotta asia josta hän puhuu.

--- Lainaus päättyy ---

KD:n oma jugend-järjestökin on jo kurkkua myöten täynnä homofoobikkoa nimeltä Päivi ;)
Voi kun olen nyt näin suvaitsematon ja hirveä, siis oon aivan kauhee ihminen!
Mutta kertokaa toki mitä pyhimys sanoi? Minun herkkä mieleni ei hänen katsomistaan kestä.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on sinulle vain yksi vinkki. Jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa johonkin aiheeseen (kuten nyt), älä kommentoi yhtään mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, tämän olinkin jo sisäistänyt. Mutta me ollaan nyt eri linjoilla siitä, mitä sanottavaa mulla oli ja kuinka tärkeää se on.
Ymmärrät varmasti.

Oletko katsonut linkkaamasi videon? Osaatko referoida sen pointteja?
Jos et halua vastata, voit myös olla kirjoittamatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta