Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4652/4662) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 18:12:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 02, 2025, 18:09:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 17:40:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 02, 2025, 17:29:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2025, 16:56:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Kesäkuu 02, 2025, 16:11:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 01, 2025, 09:13:04 ---Päivi Räsänen valottaa Lähi-Idän tilannetta: https://www.youtube.com/watch?v=np1ZSgEv7P4

Foorumin vihervasemmistolaiset voivat seuraavaksi kertoa mikä Räsäsen tuolla videolla kertoma ei pidä paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei riitä elämän päivät katsomaan Päiviä Youtubessa.
Voitko referoida tärkeimmät pointit?

--- Lainaus päättyy ---
Erehdyin kerran katsomaan Päiviä juutuupista, muna ei toiminut kuukauteen. Että älä hyvä ihminen tee samaa virhettä.

--- Lainaus päättyy ---
Tokihan sinullakin olisi mahdollisuus oikoa Räsäsen kertomat virheet muttei sinustakaan ole mihinkään muuhun kuin pilkkaamaan henkilöä ja jättää huomiotta asia josta hän puhuu.

--- Lainaus päättyy ---

KD:n oma jugend-järjestökin on jo kurkkua myöten täynnä homofoobikkoa nimeltä Päivi ;)
Voi kun olen nyt näin suvaitsematon ja hirveä, siis oon aivan kauhee ihminen!
Mutta kertokaa toki mitä pyhimys sanoi? Minun herkkä mieleni ei hänen katsomistaan kestä.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on sinulle vain yksi vinkki. Jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa johonkin aiheeseen (kuten nyt), älä kommentoi yhtään mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, tämän olinkin jo sisäistänyt. Mutta me ollaan nyt eri linjoilla siitä, mitä sanottavaa mulla oli ja kuinka tärkeää se on.
Ymmärrät varmasti.

Oletko katsonut linkkaamasi videon? Osaatko referoida sen pointteja?
Jos et halua vastata, voit myös olla kirjoittamatta.

--- Lainaus päättyy ---
Kuten huomaat, laitoin linkin aikaisin eilen aamulla kun olin katsonut videon. En muista enää videon sisältöä taikka yksityiskohtia tarkkaan enkä siksi osaa sitä myöskään referoida kuin vain siten että katsoisin videon uudelleen.

Kuitenkin videon laittaessani toivoin että sen sisältö herättäisi keskustelua jossa tapauksessa voisin katsella videota uudelleen. Mutta mitä sain? Dialogia nettitrollin kanssa jolla ei ole yhtään mitään sanottavaa tähänkään aiheeseen, ainoastaan paskanjauhantaa joka selkeästi on keskeistä osaamisaluettasi.

Toistan edelleen. Jos sinulla ei ole mitään järkeävää aiheeseen liittyvää kommentoitavaa, älä kommentoi mitään.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 02, 2025, 18:18:31 ---
Kuten huomaat, laitoin linkin aikaisin eilen aamulla kun olin katsonut videon. En muista enää videon sisältöä taikka yksityiskohtia tarkkaan enkä siksi osaa sitä myöskään referoida kuin vain siten että katsoisin videon uudelleen.

Kuitenkin videon laittaessani toivoin että sen sisältö herättäisi keskustelua jossa tapauksessa voisin katsella videota uudelleen. Mutta mitä sain? Dialogia nettitrollin kanssa jolla ei ole yhtään mitään sanottavaa tähänkään aiheeseen, ainoastaan paskanjauhantaa joka selkeästi on keskeistä osaamisaluettasi.

Toistan edelleen. Jos sinulla ei ole mitään järkeävää aiheeseen liittyvää kommentoitavaa, älä kommentoi mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Ystävällinen muistutus: ollaan viihde ja kevennykset -osiossa. Yritä nyt relata. Täällä keskustellaan kuitenkin hupimielessä vakavistakin asioista.
Ei varmaan ole yllätys että sellainen mielipiteitä jakava hahmo kuin Päivi Räsänen ei herätä pelkkä hymistelyä muuten kuin todella rajatuissa piireissä.
Jos et muista mitä hän sanoi, niin ehkä joku muu haluaa käydä tätä dialogia.  Ja vaikka kuinka nyt mua kritisoidaan trollaamisesta, niin painotan, että olen ihan valmis keskustelemaan aiheista.
Ongelma vain on se, että ne on alunperinkin tuotu niin kärjekkäästi esiin, ettei argumentatiivista keskustelua ole helppoa käydä. 

Jos täällä laajemminkin ollaan Päivi Räsäsen Lähi-itää koskevien näkemysten takana, niin esitelkää niitä ihmeessä.

Penaattori:

Äänestyttäminen oli protesti sitä vastaan, että Nurminen sulki perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit ulos pormestarineuvotteluista, kertoi PS:n valtuustoryhmän puheenjohtaja Juho Hirvelä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/67f911fe-5508-47d1-9215-dbfe4a2485f0

Arimani:
Hirvelä on reilu mies puhuu paljon asiaa ja perustelee kantasa perusteellisesti
Punainen vaate punaisille
Puhuu myös asiaa Bovaer rehun lisäaineesta, jota meidän hiehot eivät saa

Penaattori:
Palestiina-aktivisti heitteli palopommeja ihmisiä kohti.

Ei taida ylittää Yle:n tai Hesarin uutiskynnystä?

https://www.thesun.co.uk/news/35214019/colorado-terror-attack-fbi-probe/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta