Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
DeiDei:
Niin. Ne demarit Sanna the Suuri siunasi Petteri the vitun Hölmön avulla se ainutkertaisen koronapaletin, millä me tiivistetään mm. Italiaisten ikkunat, :D
VMP-
DeiDei:
Siis täällä saa nykyään ajaa jollain potkulaudalla ilman kypärää kahtakytviittä, mutei kaljaa 21.00 jälkeen kaupasta puhumattakaan viinistä tai viinasta. :D
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Toukokuu 11, 2025, 00:47:15 ---Puuviljelmä ei ole metsä. Eiväthän persut tätä tajua, kuten eivät montaa muutakaan asiaa.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä, mitä oikein tarkoitat tällä, mutta samapa tuo on minulle.
Kuitenkin täällä suomessa on kaadetun leimikon tilalle istutettava taimia, joista sitten tulee se metsä. Muistan hyvin, ollessani nassikka isäni kaatoi niiltä mailta metsää, jotka minä nyt omistan ja pikapuoliin on taas sen metsän aika päätyä hyötykäyttöön ja tällä kertaa minä tulen istuttamaan sitä metsää sinne, jotka sitten aikanaan lapsenlapseni tulevat hyötykäyttämään.
Metsä on uusiutuva luonnonvara.
Vihervasemmisto voi tunkea päänsä hanuriin ja itkeä välillä vaikkapa sitä, ettei tule uusia työpaikkoja metsäteollisuuteen omien agendojensa vuoksi. Henkilökohtaisella tasolla ei ole mitään väliä, olen leimikkoni jo myynyt hyötykäyttöön ja käärin rahaa sijoituksiini. 8)
Penaattori:
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Toukokuu 11, 2025, 02:12:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Toukokuu 11, 2025, 01:14:17 ---Vaikea käsittää kommunisteille, Vihreille ja vasemmistoliitolle, joille raha tulee TYÖN sijaan Kelan kautta automaatista. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikö vasemmisto perinteisesti ole nimenomaan työväen puolue? Kommunisteista puhumattakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oli ehkä ennen, ei enää. Nykyään se on korkeakoulutettujen työttömien sukupuolentutkijoitten puolue.
Pertti Ström:
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Toukokuu 11, 2025, 09:12:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Toukokuu 11, 2025, 02:12:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Toukokuu 11, 2025, 01:14:17 ---Vaikea käsittää kommunisteille, Vihreille ja vasemmistoliitolle, joille raha tulee TYÖN sijaan Kelan kautta automaatista. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikö vasemmisto perinteisesti ole nimenomaan työväen puolue? Kommunisteista puhumattakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oli ehkä ennen, ei enää. Nykyään se on korkeakoulutettujen työttömien sukupuolentutkijoitten puolue.
--- Lainaus päättyy ---
Tamperelaisena tannerilaisena sosialidemokraattina tätä on helppo kompata.Vasemmistoliiton kannattajakunta on muuttunut duunareista tyhjänpäiväisiin yliopistotyyppeihin, apurahataiteilijoihin ja lökäpöksyisiin sekakäyttäjä räppäreihin.
Demarit ovat kaikki kunnalla hyvissä viroissa toimivia, vähintään keskituloisia virkamiehiä. Perinteisiä duunareita ei juurikaan näy. Ehkä yksittäinen pääluottamusmies vähän kuin muistoina vanhoilta ajoilta.
Olen siirtynyt katsomoon enkä näillä näkymin tule enää äänestämään jos ei maahan synny Tanskan tapaista demaripuoluetta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta