Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4831/4832) > >>

Kesava:
Kuinkahan moni täällä on käynyt Kiinassa? Mä oon, ja voin kertoa että siellä sitä rasismia vasta onkin, länsimaalaisia kohtaan. Puhumattakaan vaikka uiguureista.

Vassarit kumartelevat ihmisoikeuksista piittaamattomalla Kiinalle, ja samaan aikaan paheksuvat hyviä suhteita USA:han. Joku logiikka tässä varmaan on. Onhan?

Ahmattilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - tänään kello 10:24:10 ---Kuinkahan moni täällä on käynyt Kiinassa? Mä oon, ja voin kertoa että siellä sitä rasismia vasta onkin, länsimaalaisia kohtaan. Puhumattakaan vaikka uiguureista.

Vassarit kumartelevat ihmisoikeuksista piittaamattomalla Kiinalle, ja samaan aikaan paheksuvat hyviä suhteita USA:han. Joku logiikka tässä varmaan on. Onhan?

--- Lainaus päättyy ---

Kiinassa on rasismia valkonaamoja kohtaan. Ja myös Japanissa. Aasiassa valkoinen iho on monin paikoin kummastus. Pitkiä katseita perään ja joskus tultu myös nipistelemään ihoa, onko väri totta. Vaaratilanteita ei ole tullut kuitenkaan ihovärin takia Aasiassa. USAn suurkaupungeissa ja Euroopassa väärään kaupunginosaan eksyessä voi olla jännemmät paikat. Ne, missä valkoihoiset ovat vähemmistönä... Kaikkialla on erilaisuuden ihmettelyä. Suomessa rasismin käsitteestä on tullut "aikalaishulluutta".

Vasemmiston päämäärä ja loogisuus on aiheuttaa epäjärjestystä ja rikkoa vallitsevia, konservatiivisina toimivia yhteiskuntarakenteita. Se selittää älyvapaan toiminnan.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Ahmattilainen - tänään kello 11:35:46 ---Kiinassa on rasismia valkonaamoja kohtaan. Ja myös Japanissa. Aasiassa valkoinen iho on monin paikoin kummastus. Pitkiä katseita perään ja joskus tultu myös nipistelemään ihoa, onko väri totta. Vaaratilanteita ei ole tullut kuitenkaan ihovärin takia Aasiassa. USAn suurkaupungeissa ja Euroopassa väärään kaupunginosaan eksyessä voi olla jännemmät paikat. Ne, missä valkoihoiset ovat vähemmistönä... Kaikkialla on erilaisuuden ihmettelyä. Suomessa rasismin käsitteestä on tullut "aikalaishulluutta".

Vasemmiston päämäärä ja loogisuus on aiheuttaa epäjärjestystä ja rikkoa vallitsevia, konservatiivisina toimivia yhteiskuntarakenteita. Se selittää älyvapaan toiminnan.

--- Lainaus päättyy ---

Missä ihmeessä on tämän kirjoituksen logiikka?

Pähkinänkuoressa argumentti oli kai tämä:
premissi 1 ) Aasiassa ja muuallakin on rasismia
premissi 2 ) Suomessa rasistisia käytäntöjä kritisoidaan (voin muuten lisätä että muuallakin)
______
Johtopäätös ) Vasemmisto tuhoaa yhteiskunnan

???

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - tänään kello 10:24:10 ---Vassarit kumartelevat ihmisoikeuksista piittaamattomalla Kiinalle, ja samaan aikaan paheksuvat hyviä suhteita USA:han. Joku logiikka tässä varmaan on. Onhan?

--- Lainaus päättyy ---

Kuka kumartelee Kiinalle? Jotain lähteitä, please.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - tänään kello 02:43:47 ---Sdp:n suosio kasvaa taas – Kokoomus lipui kauden pohja­lukemaan

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011694117.html

No mutta aivan mahtavaa!  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Itse en juhli. Kokoomus ja persut on ensinnäkin tuhonneet kansantalouden kauaskantoisesti. Vaikka demarit pääsee rattiin vaalien jälkeen, ei heillä ole keinoja vahinkojen korjaamiseen, mutta ehkä pahempi juttu vielä on se, että ei heillä ole minusta halua tai visiotakaan. Konkreettista kasvusuunnitelmaa en ole nähnyt, ja Lindtman lähinnä vituttaa. Sumussa seilaa tämä laiva tulevaisuudessakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta