Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4619/4834) > >>

ThomasDundee:
^Oli täysin asiallinen. Penaattorin lähes koko viestihistoria tällä saitilla on niin omituinen, pelkkää asiatonta vittuilua ja kuvitteellisten vihollisten provosointia, että hänen vointinsa on aidosti herättänyt huolta eräässä toisessakin ketjussa äskettäin. 

jurzantaa:
^ Mikä siinä penan viestissä oli asiatonta ja kuvitteellista. Vai onko mielestäsi ihan ok käydä työtään tekevän toimittajan kimppuun? Siitähän oli oikein videokin todisteena, eli mistään kuvitteellisesta ei ollut kyse.

Vieras1873:
Kyllä täällä yks jos toinenkin pt on joutunut varmasti ns canceloinnin uhriksi. Mulla on muutama sellainen estoilla kun saatto tulla punasta useampikin päivässä samalta tyypiltä. Ja siis ymmärtäisin jos ne tulis johonkin mun järettömiin letkautuksiin, niitähän riittää, mutta kun ne on mun seksuaalisille preferensseille laitettua. Toisaalta eipä nyt paljoa haittaakkaan, mun arvo ei oo seksisaitin vihreissä kiinni...

Lähinnä koskenut miesten feminisöintiä, siitä voi vähän päätellä että on ottanut ohraleivän ja oma miehinen ego (not) on joutunut koetukselle.

Yleisesti voin kertoa, että ihailen miehiä jotka pystyy luottamaan itsensä naisen käsiin, eikä egokaan kolahtele leikistä.

Sellaset miehet huokaa useimmiten sellasta lay back big dick energyä, aika kuumaa musta.

Ja samaan aikaan kun nää incelit meuhkaa patriarkaalisen kulttuurin puolesta ja feminismiä tai tasa-arvoa vastaan, niin samaan aikaan ne vetää lapaseen ja itkee kun niiden käytöstavoilla ei saa naista.

Voin tänne infoilla monta miinusta tähän tulee.

jurzantaa:
Voisko nää mainepallukka vuodatukset postata jonnekin muualle kuin politiikka-ketjuun?

Frank Debil:
"Ja samaan aikaan kun nää incelit meuhkaa patriarkaalisen kulttuurin puolesta ja feminismiä tai tasa-arvoa vastaan, niin samaan aikaan ne vetää lapaseen ja itkee kun niiden käytöstavoilla ei saa naista"

Ei tällä saitilla ole tullut yhtään tasa-arvoa vastustavaa kommenttia vielä vastaan. Feminismi nykymuodossaan ei vain tähtää mihinkään tasa-arvoon vaan eriarvoisuuteen.

Kukaan ei myöskään ole meuhkannut minkään "patriarkaatin" puolesta.. tämähän on saliittoteorioihin verrattavaa harhaisuutta ja olemassa lähinnä tietyn aatesuunnan edustavien korvien välissä.

Jos näin kuitenkin ajattelet niin olisit edes iloinen siitä ettei joku raukkaparka ikinä saa naista.. ilman näitä mainostettuja "inceleitä" loppuisi hupakoilta duunit. Tiedätkö muuten edes mikä on "incel"?

Mä olen aika varma että tällä saitilla ei näitä juuri ole joten aika paskaa kommentointia ja saat siitä ansaitun mainepalluran..😘

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta