Pösilöt ei edes tajua, että Sanoma on kokoomuslaisessa omistuksessa, mutta sitä se hölmöläisyys teettää.Aika heikosti tuntuu olevan täällä huutelivilla tiedossa vähääkään kokoomuksen ja sanoman kytkökset.
Toki persuista kokoomuskin on vihervasemmistoa.

