Täällä toverit jo kovasti hehkuttavat vasemmistohallituksen jatkoa tulevien eduskuntavaalien jälkeen. @JuhaLipposen tekemän mainion twiitin ymmärtäminen ei kuitenkaan tue tätä harhakäsitystä.Totta ja alahuuli tuntuu kovin väpättävän.
Onneksi Kokoomus on valtaosassa hyvinvointialueiden päättävissä elimissä. Jopa Sanna Marin on jo hyväksynyt palvelusetelien käytön ja siis näin hyväksynyt yksityisen sektorin hyväksikäytön hoitojonojen purkamiseen. Julkinen puoli tähän ei kykene.
Vasemmistoliitto jätettiin nuolemaan näppejään ja hyvä niin.
Palveluseteli ovat olleet käytössä jo vuosia julkisella puolella.
Miksi julkiset hoitojonot eivät ole purkautuneet?.
Esimerkiksi julkisella puolella ei ole kuin perushammashuolto, ja vaativammat toimenpiteet tehdään yksityisen puolella, joka rokottaa maltaita ihmisiltä.
Helsingin pormestari totesi, että köyhillä on huonot hampaat. Miksiköhän?
Mikähän puoluee kannattaa terveydenhuollon yksityistämistä?





