Niin. Näissä ideologioissa puuttuu syvempi ajattelu. Kaikki perustuu lopulta vain massojen hallitsemiseen.
Uutiset:
^"Tarkoitit"? Jos luulet että olen Jenna Simula niin tunnustan että en ole.
Ei minunkaan suomessa tarvitse, mutta hallitus on toista mieltä ja suosittelee maskin käyttöä.
Jos taas tarkoitit burkaa niin suomessa on uskonnon vapaus ja jos jossain uskonnossa sitä käytetään niin siitä sitten vaan.
Jep, en luule sinun olevan Jenna Simula. luulin olevasi samaa mieltä, anteeksi jos olin väärässä.^"Tarkoitit"? Jos luulet että olen Jenna Simula niin tunnustan että en ole.
Ei minunkaan suomessa tarvitse, mutta hallitus on toista mieltä ja suosittelee maskin käyttöä.
Jos taas tarkoitit burkaa niin suomessa on uskonnon vapaus ja jos jossain uskonnossa sitä käytetään niin siitä sitten vaan.
Ainoa syyni kuvapostauksiin oli niiden kuvien yhteydessä ollut kirjoittamani teksti, se että Simulan kuvan yhteydessä oli joku lause ei liity asiaan mitenkään. Jotta nyt kuitenkin tietäisin mitä "tarkoitin" tai "mitä mieltä olen", otin asiasta selvää ja katson wikipediasta artikkelin aiheesta burka. Siellä sanotaan mm. seuraavaa:Jep, en luule sinun olevan Jenna Simula. luulin olevasi samaa mieltä, anteeksi jos olin väärässä.^"Tarkoitit"? Jos luulet että olen Jenna Simula niin tunnustan että en ole.
Peittävän pukeutumisen teologiset perustelut löytyvät islamilaisesta šarialainsäädännöstä. Vuonna 1991 julkaistu šaria-käsikirja Reliance of the Traveller and Tools of the Worshipper toteaa useimpien uskonoppineiden joitakin hanafeja lukuun ottamatta katsovan, että nainen ei voi poistua kotoaan peittämättä kasvojaan olipa siten olemassa mahdollisuus kiusaukseen tai ei. Jos kiusauksen vaara on olemassa, kaikki ovat yksimielisiä pakosta peittää kasvot.[7] Kyse on siten kiusauksen välttämisestä, ja islamilainen fatwa sanookin, että jos nainen pelkää herättävänsä houkutusta tai tulevansa houkutelluksi, hänen velvollisuutensa on peittää hunnulla kätensä ja kasvonsa.Kyllä, tässä mielessä olen samaa mieltä kuin Jenna Simula: en kaipaa "peittävää pukeentumista" naisilta mainituista syistä, yhteiskuntamme ja uskontomme on parempi kuin heidän jotka vaativat naisilta peittävää pukeutumista.
^Jotenkin jöin siihen käsitykseen että kaipasit mielipidettäni asiasta ja tuossa sitä nyt tuli. Jos mieluummin tykkäät tehdä omia olettamuksiasi mielipiteistäni ja päätät arvella foorumilla niin mikä on ongelmasi jos kerron itse?
Peace
En kaivannut. Kerroin luulleeni ja pyysin anteeksi, mikäli olin väärässä. Kysymystä ei ollut.Tässä kohdassa tulee mieleen että mikä tarve sulla on arvella mielipidettäni ja pyytää mahdollista virhearvausta anteeksi jos sua ei edes kiinnosta mitä mieltä olen.
Ei varmasti ole helppoa olla valtionvarainministeri sossuhallituksessa.