Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi suomalainen mies  (Luettu 13437 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9151
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #140 : Heinäkuu 01, 2021, 17:49:07 »
No ei tarvi, eiköhän tämä keskustelu mene tässä samassa ketjussa. Aloittajan kysymykseen, niin minun pilde on allerginen kaikille kikkeleille, missä ei lue Made in Finland. Ei muuten auta edes antihistamiini, äitilläkin on astma, se allergia varmaan on periytyvää.
Täytyy hankkia pikapikaa tatuointi vai vedätkö huulipunalla  :kiss: muiskis :kiss:
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5190
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #141 : Heinäkuu 01, 2021, 17:51:00 »
Onpa hämmentävä keskustelu.
Siviilielämässäkin yrittäjä, oli sitten millä alalla tahansa, valikoi asiakkaitaan. Heilutetaan rasisti-/syrjintäkorttia tahi ei. Vaikka miten päin tämän asian vääntää, niin silti se vaan on niin. Miksi huoralla ei olisi oikeutta tehdä niin?
Ja itse asiassa vieläpä niin, että joku toinen yrittäjä voi saada syrjinnästä vaikkapa sakot, mutta seksityöntekijä ei. Koska itsemääräämisoikeus.

Ja hyvä niin.

Sitä valikointia on niin monessa eri tasossa ja syrjintäkortti siellä joukossa on aika loppuunkaluttu  jo. 🥱
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #142 : Heinäkuu 01, 2021, 17:58:29 »
Vitun Lifti :laught: Laitoin sulle postiin ne Suomenlippu boxerit, missä Hilla ottaa toisessa lahkeessa olevalta Jussilta suihin. Hesa-Hämylinna bussissa kun tulet, niin Pena tunnistaa sinut niistä ja tuo perille. Vitsin vitsi sinua  :kiss:

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #143 : Heinäkuu 01, 2021, 18:28:55 »
Onpa hämmentävä keskustelu.
Siviilielämässäkin yrittäjä, oli sitten millä alalla tahansa, valikoi asiakkaitaan. Heilutetaan rasisti-/syrjintäkorttia tahi ei. Vaikka miten päin tämän asian vääntää, niin silti se vaan on niin. Miksi huoralla ei olisi oikeutta tehdä niin?
Ja itse asiassa vieläpä niin, että joku toinen yrittäjä voi saada syrjinnästä vaikkapa sakot, mutta seksityöntekijä ei. Koska itsemääräämisoikeus.

Ja hyvä niin.



Nimenomaan näin!

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1098
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #144 : Heinäkuu 01, 2021, 19:03:57 »
Tää on kyllä aika huikee ketju. Vuoristoradan viimeisin käänne on se, että oon alkanut nähdä otsikon jatkuvasti muodossa "Miksi humalainen mies".

Sitä jäin vielä vähän miettimään, että miten hämeenlinnalaiskollega selvittää, onko peniksen omistajan biologiset vanhemmat olleet strategisella hetkellä juuri Suomessa nusasemassa. (Talking about some hiusten halkominen ja käsitteiden määrittely.)

Mutta hei, miksi humalainen mies?
Helsingissä Annun kanssa 1.7. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #145 : Heinäkuu 01, 2021, 19:16:51 »
Tää on kyllä aika huikee ketju. Vuoristoradan viimeisin käänne on se, että oon alkanut nähdä otsikon jatkuvasti muodossa "Miksi humalainen mies".

Sitä jäin vielä vähän miettimään, että miten hämeenlinnalaiskollega selvittää, onko peniksen omistajan biologiset vanhemmat olleet strategisella hetkellä juuri Suomessa nusasemassa. (Talking about some hiusten halkominen ja käsitteiden määrittely.)

Mutta hei, miksi humalainen mies?

Niin, kehkeytyykö tämä keskustelu nyt siihen, että syrjitäänkö humalaista miestä erinäisissä palveluissa? 😂

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15567
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #146 : Heinäkuu 01, 2021, 19:22:56 »
Onhan noita kännikalleja täällä, soitteleekin kännissä hupakoille. Jotkut jopa menevät oven taakse hillumaan. Ei voi käsittää.  :boozing:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #147 : Heinäkuu 01, 2021, 19:26:30 »
Mielenkiintoinen kysymys. Toisaalta sanotaan että seksityö on kuin mikä vain yrittäjyyden toimiala, toisaalta sanotaan että seksi on niin intiimiä, että seksityöntekijän on voitava vapaasti valita kenen kanssa harrastaa seksiä, huolimatta lainsäädännöstä.
Talking about some rusinat pullasta.
Perfektionisti.

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #148 : Heinäkuu 01, 2021, 19:30:26 »
Onhan noita kännikalleja täällä, soitteleekin kännissä hupakoille. Jotkut jopa menevät oven taakse hillumaan. Ei voi käsittää.  :boozing:

Mutta palaten aiheen juoneen, syrjiikö hupakko humalaista miestä, jos ei ota häntä vastaan? 🤔

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #149 : Heinäkuu 01, 2021, 19:30:47 »
Tää on kyllä aika huikee ketju. Vuoristoradan viimeisin käänne on se, että oon alkanut nähdä otsikon jatkuvasti muodossa "Miksi humalainen mies".

Sitä jäin vielä vähän miettimään, että miten hämeenlinnalaiskollega selvittää, onko peniksen omistajan biologiset vanhemmat olleet strategisella hetkellä juuri Suomessa nusasemassa. (Talking about some hiusten halkominen ja käsitteiden määrittely.)

Mutta hei, miksi humalainen mies?

Tämä ketju on minun mielestäni todiste siitä, että täällä on miehiä, jotka käyttävät kyllä maksullisen seksin palveluita samalla kuitenkin halveksuen seksityöntekijöitä.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #150 : Heinäkuu 01, 2021, 19:31:28 »
Onhan noita kännikalleja täällä, soitteleekin kännissä hupakoille. Jotkut jopa menevät oven taakse hillumaan. Ei voi käsittää.  :boozing:

Mutta palaten aiheen juoneen, syrjiikö hupakko humalaista miestä, jos ei ota häntä vastaan? 🤔
Ja onko hän silloin rasisti?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9151
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #151 : Heinäkuu 01, 2021, 19:34:54 »
Tää on vähän silleen että jotku zennaa mimmejä ja toiset ei. Sen huomaa yleensä näissä "Taneli ja tosi taneli" ihmettelyissä.

Muista Taunoista en tiedä mutta mun kohdalla palveluntarjoaja on ensisijaisesti nainen.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #152 : Heinäkuu 01, 2021, 20:21:06 »
Tää on kyllä aika huikee ketju. Vuoristoradan viimeisin käänne on se, että oon alkanut nähdä otsikon jatkuvasti muodossa "Miksi humalainen mies".

Sitä jäin vielä vähän miettimään, että miten hämeenlinnalaiskollega selvittää, onko peniksen omistajan biologiset vanhemmat olleet strategisella hetkellä juuri Suomessa nusasemassa. (Talking about some hiusten halkominen ja käsitteiden määrittely.)

Mutta hei, miksi humalainen mies?
  ;D
Sinun toi allekirjoitus, että meillä on ilmastointi, saanko muuttaa teille ?
En ole ihan varma noista sratagesista hetkistä, Lifti ainenkin on pantu Roomassa alulle, sen meinaan näkee tosta ruumiinrakenteesta. Eikä se sentään joka päivä ota kuppia ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15567
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #153 : Heinäkuu 01, 2021, 20:22:03 »
Onhan noita kännikalleja täällä, soitteleekin kännissä hupakoille. Jotkut jopa menevät oven taakse hillumaan. Ei voi käsittää.  :boozing:

Mutta palaten aiheen juoneen, syrjiikö hupakko humalaista miestä, jos ei ota häntä vastaan? 🤔
Ei.
Teillä on oikeus valita. Edelleenkin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #154 : Heinäkuu 01, 2021, 22:27:52 »
No ei tarvi, eiköhän tämä keskustelu mene tässä samassa ketjussa. Aloittajan kysymykseen, niin minun pilde on allerginen kaikille kikkeleille, missä ei lue Made in Finland. Ei muuten auta edes antihistamiini, äitilläkin on astma, se allergia varmaan on periytyvää.

Entä jos äiti ja isä on tummaihoisia, mutta lapsi on suomessa alulle pantu ja myös syntynyt?

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #155 : Heinäkuu 01, 2021, 22:29:36 »
Vastaan vielä kerran, ulkomaalaiset naiset kysyy siks, että on paljon huonoja kokemuksia. Ja ovat joutuneet toimimaan monesti välimeren alueen hämärä pordeleissa kunnes ovat täysi-ikäisiå ja voivat tulla tänne ym. Meidän standardien ja naisen arvostamisen kulluurin pariin töihin. Pika vilkaisulla huomasin rasismi kautta syrjintä keskustelua. Joten onko joku nyt sitä mieltä että Romanialaiset 70-90% naisista on rasisteja kun ei vastaanota heitä ennen kaltoinkohdelleita kansallisuuksia? Onko kyse syrjinnästä ja ikärasismista kun monet ei ota alle 30v asiakkaita? Kenelle voi valittaa ne joille on syntymästä tullut liian iso vehje jota suurinosa naisista ei halua sisälleen. Naisilla on samanlainen oikeus kieltäytyä seksistä vaikka tekee sitä maksusta. Aivan samoin kun turska voi kääntyä itse ovelta.

Olisiko lähteitä ja todisteita tähän välimeren alueen kirjoitukseen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7904
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #156 : Heinäkuu 01, 2021, 22:36:21 »

Muista Taunoista en tiedä mutta mun kohdalla palveluntarjoaja on ensisijaisesti nainen.

Kiitos! Tässä tuo kaikkein oleellisin tuli tiivistettynä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #157 : Heinäkuu 01, 2021, 22:57:05 »
Tää on vähän silleen että jotku zennaa mimmejä ja toiset ei. Sen huomaa yleensä näissä "Taneli ja tosi taneli" ihmettelyissä.

Muista Taunoista en tiedä mutta mun kohdalla palveluntarjoaja on ensisijaisesti nainen.

No tämä. - Eli perinteisesti ja ehkä nykyaikaan nähden vähän tylsästikin valitaan pitemmittä puheitta se Tiina jolla käydään eikä sitä minkä taunot/tanelit määrittelevät kenenkä luona pitäisi käydä. Tuo oli hyvä tapa muistuttaa paluusta perimmäisten kysymysten äärille.

Ja tämä ei ollut Taunoa kohtaan mikään henkilökohtainen asia. Nimi on Perinteinen ja Suomalainen joka lienee tarkoittanut alunperin "hyväntapaista" ja "sävyisää."

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #158 : Heinäkuu 02, 2021, 00:09:06 »

Puhutko nyt yhdestä Fatima-nimisestä henkilöstä vai viittaatko ryhmään, jossa kaikilla on julmat mielipiteet maalaisista?
Kyllä, vihreistä
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #159 : Heinäkuu 02, 2021, 00:17:34 »
No ei tarvi, eiköhän tämä keskustelu mene tässä samassa ketjussa. Aloittajan kysymykseen, niin minun pilde on allerginen kaikille kikkeleille, missä ei lue Made in Finland. Ei muuten auta edes antihistamiini, äitilläkin on astma, se allergia varmaan on periytyvää.

Entä jos äiti ja isä on tummaihoisia, mutta lapsi on suomessa alulle pantu ja myös syntynyt?
Onko lapsi mahdollisesti valkoinen ei-rodullistettu? Haistaisin palaneen käryä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine