Mikä on sinun suosikki seksiasetosi? Minulla se on - mies selällään ja lompakko levällään.  

Uutiset:

Vieras1776
								Vieras1776

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi

Netta
								Netta

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia
						 Vieras0242
								Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
						Lähetyssaarnaaja niinpäin, että olen itse päällä. Onkohan sillä jokin oma nimensä, jos nainen on päällä, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti ratsastus kyseessä 🤔. Myös pronebone on ihana. Samoin sellainen variaatio lusikasta, jossa nainen on selällään ja jalat on saksimaisesti ristissä. Hankala selittää, enkä tiedä, mikä se on nimeltään.
Mulla taitaa olla alan termistö vähän hukassa... 😅
Lähetyssaarnaaja niinpäin, että olen itse päällä. Onkohan sillä jokin oma nimensä, jos nainen on päällä, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti ratsastus kyseessä 🤔. Myös pronebone on ihana. Samoin sellainen variaatio lusikasta, jossa nainen on selällään ja jalat on saksimaisesti ristissä. Hankala selittää, enkä tiedä, mikä se on nimeltään.
nää on niitä tilanteita, joita on hankala selittää - pitäisi selvästi tulla itse paikalle, jotta varmasti selviäisi miten nää toimii käytännössä… 😍😁
 Ppelto
								Ppelto

Vieras0185
								Vieras0185
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri

Tuntuu hyvältä kietoa kädet naisen ympärille, puristella peppua, tuntea rinnat vasten kroppaani... No niin nyt alkoi tekemään mieli!
 Tuntuu hyvältä kietoa kädet naisen ympärille, puristella peppua, tuntea rinnat vasten kroppaani... No niin nyt alkoi tekemään mieli!   
 thorath
								thorath

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 misskiki
								misskiki

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia