Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Työtila seuralaiselle  (Luettu 6667 kertaa)

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Työtila seuralaiselle
« : Elokuu 07, 2019, 14:49:56 »
Mitä paikkoja suositte?
Hotellissa saattaa saada osakseen respan piinaavan katseen.
Vuokrattavat huoneistot ehkä toimivat, mutta välillä hankala netti ilmosta päätellä kämpän laatua ja sijaintia.
Parkitilaakin olisi hyvä olla jne
Miten te valikoitte?
Näitä asioita en osannut pohtia🤔

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2019, 16:07:16 »
Siis ootkos sä Eki aloittamassa homosihteerin hommat vai miksi kyselet?

Poissa ReyX

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2019, 22:40:29 »
Kokeile booking.com tai airbnb.
Hinnat alkaen 39€ per yö.
Enempää en voi auttaa.
Nyt vaan reippaasti tutustumaan tarjontaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2019, 22:57:39 kirjoittanut Shark »

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #3 : Elokuu 08, 2019, 07:01:16 »
Siis ootkos sä Eki aloittamassa homosihteerin hommat vai miksi kyselet?

En homosihteeriksi vielä tässä vaiheessa. Ehkä myöhemmin se osa alue tulee mukaan. Nyt aloittelen tutusti ja turvallisesti kimppa palveluiden parissa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #4 : Elokuu 08, 2019, 13:37:04 »
Nykyisin löytyy pienemmiltäkin paikkakunnilta kohtuu hyvin majoitusvaihtoehtoja.
Ja muutaman asiakkaan nyt voi ottaa melkein missä vain, mutta jos kunnon liukuhihnaa meinaa tehdä niin sitten eri juttu.

Hotellithan olisi turvallisia ja tavallaan mukavia vaihtoehtoja, mutta itse en oikein niissä ole tykännyt toimia.
Mitä isompi ja vilkkaampi hotelli, missä mielellään kaikenlaista muutakin aktiviteettia (rafloja, seminaareja, kylpylä tms.), niin sitä parempi. Pienet paikat sanoisin olevan aika no-no.

Huoneistohotellit/asunnot/mökit on itselleni olleet kuitenkin sopivampia paikkoja, niissäkin välttelen majoituksia jotka vaikuttavat ihmisten kodeilta & suosin pelkästään majoituskäytössä olevia.

Aika hyvin silmä harjaantuu lukemaan noita majoitusten netti-ilmoja, ja harvoin enää menee valinnat ihan metsään. Mutta olen muutaman kerran joutunut vaihtamaan paikkaa lennosta nähtyäni majoituksen, ja todennut ettei (lähinnä naapureiden takia) se sovellukaan tähän duuniin. Mutta ne nyt on niitä tän duunin riskejä & tappioita.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #5 : Elokuu 08, 2019, 15:39:47 »
Minusta a***** ei ole ok. Jotkut toki sitä käyttävät, mutta kun se on sitä että ihmiset vuokraavat omaa kotiaan majoituskäyttöön silloin, kun eivät itse ole paikalla, niin minusta ei vain ole reilua käydä myymässä seksiä jonkun toisen kodissa. Meidän mielestämme seksikauppa on kiva juttu, mutta kaikki ihmiset eivät ole asiasta samaa mieltä, ja heillä on oikeus siihen, että me emme tule työntämään elämäntapaamme heidän koteihinsa. Enkä minäkään olisi valmis luovuttamaan omaa kotiani jonkun kollegani käyttöön silloin kun en itse ole paikalla, vaikka seksikauppaa ja kollegoitteni työskentelyä haluankin tukea.

Minusta olisi parempi vuokrata joltain firmalta, F***** ainakin on olemassa, ja O***** kuulee sekä hyviä että huonoja puolia. Ja voithan vaikka soittaa paikkaan etukäteen siviili-itsenäsi ja kysellä hieman kysymyksiä heidän tiloistaan, kun harkitset majoittumista vaikeasti autistisen poikasi kanssa ja sinun tarvitsee tietää asunnon kulkureittien helppoudesta, parkkitilojen läheisyydestä, toisiin asiakkaisiin törmäämisestä ja luonnollisesti myös asuntojen äänieristyksistä :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2019, 17:14:01 kirjoittanut Mummo »
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #6 : Elokuu 08, 2019, 16:06:24 »
A****  ei tosiaan tule omalla kohdallakaan kysymykseen.

Kuten todettu, F***** on yksi varteenotettavista vaihtoehdoista. Tai voi vuokrata vapailta markkinoilta yksiön, itsellä on ollut vuosia kakkoskämppä näitä hommia varten. Toimiva ratkaisu, yksityisyys taattu ilman respoja, ovikoodeja yms vastaavia hidasteita.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2019, 17:14:32 kirjoittanut Mummo »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #7 : Elokuu 08, 2019, 16:39:53 »
^ulkkarit ainakin kuulemma kiertävät F*****n  kaukaa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2019, 17:14:59 kirjoittanut Mummo »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #8 : Elokuu 08, 2019, 18:27:28 »
Minusta a***** ei ole ok. Jotkut toki sitä käyttävät, mutta kun se on sitä että ihmiset vuokraavat omaa kotiaan majoituskäyttöön silloin, kun eivät itse ole paikalla, niin minusta ei vain ole reilua käydä myymässä seksiä jonkun toisen kodissa. Meidän mielestämme seksikauppa on kiva juttu, mutta kaikki ihmiset eivät ole asiasta samaa mieltä, ja heillä on oikeus siihen, että me emme tule työntämään elämäntapaamme heidän koteihinsa. Enkä minäkään olisi valmis luovuttamaan omaa kotiani jonkun kollegani käyttöön silloin kun en itse ole paikalla, vaikka seksikauppaa ja kollegoitteni työskentelyä haluankin tukea.

Minusta olisi parempi vuokrata joltain firmalta, F***** ainakin on olemassa, ja O***** kuulee sekä hyviä että huonoja puolia. Ja voithan vaikka soittaa paikkaan etukäteen siviili-itsenäsi ja kysellä hieman kysymyksiä heidän tiloistaan, kun harkitset majoittumista vaikeasti autistisen poikasi kanssa ja sinun tarvitsee tietää asunnon kulkureittien helppoudesta, parkkitilojen läheisyydestä, toisiin asiakkaisiin törmäämisestä ja luonnollisesti myös asuntojen äänieristyksistä :)

Sama ajatus toisten kodeissa toimimisesta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #9 : Elokuu 08, 2019, 21:13:25 »
Minä olen ollut onnekas ja päässyt viettämään muutaman sihteerin kanssa riettaita hetkiä jonkun kolmannen osapuolen kodissa. Olisi varteenotettava vaihtoehto myös outcall-tapaamisen järjestämiseksi. Täytyykin muistaa olla varmuuden vuoksi mainitsematta sihteerille, ettei ollakaan minun kodissani.  8)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #10 : Elokuu 08, 2019, 23:43:28 »
Ite oon ajatellu jos sellasen majan rakantais metsään..

Poissa ReyX

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #11 : Elokuu 09, 2019, 16:18:45 »
Takoitin itsekin sitä F***** mikä on poistettu. A***** on se huono puoli, että naapurissa tai samassa huoneistossa asuu isäntäperhe. Hoitele siinä sitten hommia huomaamattomasti.

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #12 : Elokuu 09, 2019, 16:33:50 »
Ihan samoja ajatuksia muilla.
Se ei oikee sytytä jonkun A kämppä, koti jossa ristipisto taistelevat metsot ja papan armeija kuva siinä 80 luvun kirjahyllyllä. Tai vielä vähempi se että. Yllätys... Sisäänkäynti on isäntä perheen kanssa yhteinen.
Täällä ei niitä F kämppiä ole. Ja pikku hotellit on ahdistavia. Tietysti jos maksaa 200€ yö niin löytyy muutama kiva vaihtoehto. Mutta en periaatteessa maksa huoneistosta enemmän kun hotellista.
Mutta kiva että en ole yksin ongelmieni kanssa. 👍🏻😅

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #13 : Elokuu 10, 2019, 19:33:15 »
^ En ymmärrä täysin tuota logiikkaa, että huoneiston pitäisi olla hotellihuonetta halvempi... Miksi pitäisi olla...? Useinhan huoneistot ovat hotelleja helpompia duunipaikkoja meidän alalla, joten todellakin mieluusti maksan hyvästä huoneistosta hotellihuonetta enemmän.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #14 : Elokuu 10, 2019, 19:47:32 »
^ En ymmärrä täysin tuota logiikkaa, että huoneiston pitäisi olla hotellihuonetta halvempi... Miksi pitäisi olla...? Useinhan huoneistot ovat hotelleja helpompia duunipaikkoja meidän alalla, joten todellakin mieluusti maksan hyvästä huoneistosta hotellihuonetta enemmän.

Kyllähän se ajatus menee niin että siitä maksetaan mikä toimii. Olen maksanut huoneistosta 200e/yö ja enemmänkin. Mulla asunnon toimivuus menee ohi hinnan. Mutta mä nyt liukuhihnaankin ;D
Saadakseen yhden kokonaisen päivän tietysti on maksettava kahdesta yöstä, joten tuolloin ihan ymmärrettävää ettei parin lyhyen tapaamisen takia 400-500e majoitukset ole kannattavia.
Mutta, yleensähän huoneistojen hintataso pyörii siinä 100e/yö kummankin puolin riippuen huoneiston tasosta. Aikalailla kai sama hinta kuin perus hotellihuoneissakin.

Eki, oliko sulla siis mielessä omalla paikkakunnalla tekeminen vai keikkailu? Jos haluat tehdä vain kotipaikkakunnalla, niin silloin ehkä tuo duunikämpän vuokraaminen saattaisi olla kannattavaa. Toisaalta edullisintahan olisi jos pystyy tekemään kotonaan. Mutta sekin vaatii sitten toimivan paikan & silloin en suosittele liukuhihnailemaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #15 : Elokuu 12, 2019, 08:26:33 »
^ En ymmärrä täysin tuota logiikkaa, että huoneiston pitäisi olla hotellihuonetta halvempi... Miksi pitäisi olla...? Useinhan huoneistot ovat hotelleja helpompia duunipaikkoja meidän alalla, joten todellakin mieluusti maksan hyvästä huoneistosta hotellihuonetta enemmän.
No hotelliinhan kuuluu yleensä kunnon aamupala, petivaatteet, pyyhkeet, siivous. Huoneistossa täytyy järkätä itellee syötävää ja pyyhkeiden ja lakanoiden pesu jää omalle kontolle. Hotelliin voi mennä periaatteessa kahta kättä heiluttaen. Siksi mun mielestä loogista että hotelli maksaa enemmän. Toimivuus on asia erikseen... Ehkä mä mietin asiaa enempi siviili minäni kannalta kun oon suht uus toimija. Mutta voisin kuvitella että hotellien ja huoneistojen hinnoittelu ei perustukaan pelkästään ammatin harjoittajien kysyntään😂

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #16 : Elokuu 12, 2019, 11:21:23 »
No hotelliinhan kuuluu yleensä kunnon aamupala, petivaatteet, pyyhkeet, siivous. Huoneistossa täytyy järkätä itellee syötävää ja pyyhkeiden ja lakanoiden pesu jää omalle kontolle. Hotelliin voi mennä periaatteessa kahta kättä heiluttaen. Siksi mun mielestä loogista että hotelli maksaa enemmän. Toimivuus on asia erikseen... Ehkä mä mietin asiaa enempi siviili minäni kannalta kun oon suht uus toimija. Mutta voisin kuvitella että hotellien ja huoneistojen hinnoittelu ei perustukaan pelkästään ammatin harjoittajien kysyntään😂

Joo, nyt sä mietit siviilimukavuuden kannalta asiaa.
Huoratessa:

- Siivoojat ei ole sun kavereita. Ne on ne jotka sut todennäköisimmin käräyttää. Sä et halua nähdä yhtään siivoojaa yhdelläkään oven avauksella. Parempi ettei niitä ole paikalla laisinkaan.
- Pari settiä pyyhkeitä ja yhdet lakanat ei riitä mihinkään. Joudut roudaamaan mukanasi joka tapauksessa läjää pyyhkeitä ja lakanoita. Jos pesukone ulottuvilla, niin aina kätevämpää (=pystyy pakkaamaan kevyemmin). Joka tapauksessa kahden käden heiluttelun sijasta saavut paikalle todennäköisemmin erittäin ison ja painavan matkalaukun kanssa.
- Et voi ajoittaa sun ruokailuja hotellin aikataulun mukaan, vaan asiakkaat määrää sun aikataulun. Jos aamiainen menee ohi, niin olet jumissa sen kanssa mitä ikinä minibaarissa pystyt säilyttämään/sinne saat mahtumaan. Asunto mahdollistaa monipuolisemman ruokailun asiakkaiden aikatauluista riippumatta.

Nuo hotellin plussat muuttuu huoratessa isoilta osin valitettavasti miinuksiksi.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #17 : Elokuu 12, 2019, 11:45:54 »
No hotelliinhan kuuluu yleensä kunnon aamupala, petivaatteet, pyyhkeet, siivous. Huoneistossa täytyy järkätä itellee syötävää ja pyyhkeiden ja lakanoiden pesu jää omalle kontolle. Hotelliin voi mennä periaatteessa kahta kättä heiluttaen. Siksi mun mielestä loogista että hotelli maksaa enemmän. Toimivuus on asia erikseen... Ehkä mä mietin asiaa enempi siviili minäni kannalta kun oon suht uus toimija. Mutta voisin kuvitella että hotellien ja huoneistojen hinnoittelu ei perustukaan pelkästään ammatin harjoittajien kysyntään😂

Joo, nyt sä mietit siviilimukavuuden kannalta asiaa.
Huoratessa:

- Siivoojat ei ole sun kavereita. Ne on ne jotka sut todennäköisimmin käräyttää. Sä et halua nähdä yhtään siivoojaa yhdelläkään oven avauksella. Parempi ettei niitä ole paikalla laisinkaan.
- Pari settiä pyyhkeitä ja yhdet lakanat ei riitä mihinkään. Joudut roudaamaan mukanasi joka tapauksessa läjää pyyhkeitä ja lakanoita. Jos pesukone ulottuvilla, niin aina kätevämpää (=pystyy pakkaamaan kevyemmin). Joka tapauksessa kahden käden heiluttelun sijasta saavut paikalle todennäköisemmin erittäin ison ja painavan matkalaukun kanssa.
- Et voi ajoittaa sun ruokailuja hotellin aikataulun mukaan, vaan asiakkaat määrää sun aikataulun. Jos aamiainen menee ohi, niin olet jumissa sen kanssa mitä ikinä minibaarissa pystyt säilyttämään/sinne saat mahtumaan. Asunto mahdollistaa monipuolisemman ruokailun asiakkaiden aikatauluista riippumatta.

Nuo hotellin plussat muuttuu huoratessa isoilta osin valitettavasti miinuksiksi.
Niinpä. Hyvä pointti.
Tosin tässä sekin näkemys että ne rouvashenkilöt ei käy pikavisiitillä🙈 eikä ainakaan tässä vaihees liukuhihna toimintaa niin ne tarpeet ja kriteerit aikalailla eroaa. Ja mitä siivoojiin tulee niin.. En jaksa uskoo että siivoojat ketää käräyttää mistään. 🤔 Eikä ees se respa. Ne on vaa töissä.. Joku vuoropäällikkö tai omistaja on se joka asiaan tarttuu jos niin käy. Enemmän mä näkisin että sitä asiakasta vaivaa jos siivooja tai respa tuijottaa.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #18 : Elokuu 12, 2019, 13:18:13 »
Kröhöm, niin siivoojat kuin respat käräyttävät. Aivan varmasti.

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työtila seuralaiselle
« Vastaus #19 : Elokuu 12, 2019, 15:48:07 »
Kröhöm, niin siivoojat kuin respat käräyttävät. Aivan varmasti.

Hä😲
Respan tyttö lähinnä hymyili ja flirtaili kun tuossa taannoin luovutin huoneen jo illalla... Kysyi että hyvinkö viihdyitte. (yhden hengen huone) mutta olisko tämä jotenki sukupuolisidonnainen asia😆