Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilmainen nainen  (Luettu 4565 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Ilmainen nainen
« : Kesäkuu 14, 2021, 16:21:06 »
Sain tällaisen kysymyksen mailiin, muutama viesti vaihdettu ja sitten heppu haluaa varmistaa että olenko ilmainen nainen. Ymmärrän mitä hän tarkoittaa, mutta olenko prinsessa kun vihastun tuosta sananmuodosta? Vastasin että olen erittäin arvokas nainen ja blokkasin hepun.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 14, 2021, 21:44:43 »
No esimerksiksi, itse olin pöyristynyt kun elämäni ekaa kertaa eksyin joskus 10+ vuotta sitten naapurisivulle ja soitin jollekkin "parille" kimppakivan kolmanneksi ja miittasin jossain random ravintolassa ihan suoriltaan... ja sitten kun oli muutamat sanat vaihdettu ja todettu että molempia osapuolia miellyttää ainakin ulkoisesti jne. niin sanoivat että joo se ois sitten 500e 2h tms... Kyllä mä siinä kohtaa lähdin perkeleet soiden ja sanoin että minä en seksistä mitään ala maksamaan saatana :D

Yhtälailla en ihmettele, että jos on ilmoa esim naapurissa. etteikö sieltä tulisi aina välillä kyselyä että niin siis olethan siis ns vain hakemassa seuraa. Sivustollahan ei saa myydä seksiä joten you know ? :D

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1203
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 14, 2021, 22:49:08 »
Miksi vihastuit kyseisestä sanamuodosta? Ilmainen tuskin on sen negatiivisempi adjektiivi kuin maksullinenkaan, ainakaan seksin yhteydessä.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 14, 2021, 23:02:16 »
Hmm, mä kerron hinnastoa jo hetikättelyssä ensimmäisessä viestissä, niin ei tule tuhlatuksi kummankaan aikaa. Näin käsittääkseni kaikki maksullista palvelua tarjoavat tuolla toimivat (tai ihan viimeistään tokassa viestissä), niin siksi lienee ollut helppo miehen käsittää väärin.  :-X
Oulu 22.8.2023

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #4 : Kesäkuu 15, 2021, 08:23:59 »
No esimerksiksi, itse olin pöyristynyt kun elämäni ekaa kertaa eksyin joskus 10+ vuotta sitten naapurisivulle ja soitin jollekkin "parille" kimppakivan kolmanneksi ja miittasin jossain random ravintolassa ihan suoriltaan... ja sitten kun oli muutamat sanat vaihdettu ja todettu että molempia osapuolia miellyttää ainakin ulkoisesti jne. niin sanoivat että joo se ois sitten 500e 2h tms... Kyllä mä siinä kohtaa lähdin perkeleet soiden ja sanoin että minä en seksistä mitään ala maksamaan saatana :D

Yhtälailla en ihmettele, että jos on ilmoa esim naapurissa. etteikö sieltä tulisi aina välillä kyselyä että niin siis olethan siis ns vain hakemassa seuraa. Sivustollahan ei saa myydä seksiä joten you know ? :D

Joo, mutta ”ilmainen nainen”?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 15, 2021, 08:25:34 »
Hmm, mä kerron hinnastoa jo hetikättelyssä ensimmäisessä viestissä, niin ei tule tuhlatuksi kummankaan aikaa. Näin käsittääkseni kaikki maksullista palvelua tarjoavat tuolla toimivat (tai ihan viimeistään tokassa viestissä), niin siksi lienee ollut helppo miehen käsittää väärin.  :-X

Minä en kerro hinnastoa sähköpostilla jos sitä ei kysytä.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2021, 08:28:56 »
Miksi vihastuit kyseisestä sanamuodosta? Ilmainen tuskin on sen negatiivisempi adjektiivi kuin maksullinenkaan, ainakaan seksin yhteydessä.

No, minä nyt koen ilmaisun loukkaavana. Maksullinen nainen on ihan OK.

Mutta mikä on ilmainen nainen?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #7 : Kesäkuu 15, 2021, 09:23:17 »
Mutta mikä on ilmainen nainen?
Ilmainen nainen on sellainen nainen, josta ei halua/haluta maksaa latiakaan, ottamatta nyt kantaa siihen kenestä mahdollisesti olisi kyse.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 15, 2021, 09:25:50 »
Mutta mikä on ilmainen nainen?
Ilmainen nainen on sellainen nainen, josta ei halua/haluta maksaa latiakaan, ottamatta nyt kantaa siihen kenestä mahdollisesti olisi kyse.

Olet kyllä alhainen olento, Ville Riuskanen.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #9 : Kesäkuu 15, 2021, 09:27:06 »
Mutta mikä on ilmainen nainen?
Ilmainen nainen on sellainen nainen, josta ei halua/haluta maksaa latiakaan, ottamatta nyt kantaa siihen kenestä mahdollisesti olisi kyse.

Itse en ole kyllä kohdannut ilmaista naista. Aina niihin uppoaa rahaa  ;)
Feel so good...

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2475
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #10 : Kesäkuu 15, 2021, 09:43:31 »
On kahdenlaisia naisia: huoria ja ilmaisia naisia.  :laught:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #11 : Kesäkuu 15, 2021, 09:46:08 »


Olet kyllä alhainen olento, Ville Riuskanen.
Höh, miten minä nyt voin olla alhainen? Kysyit vastasin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #12 : Kesäkuu 15, 2021, 09:46:51 »

Itse en ole kyllä kohdannut ilmaista naista. Aina niihin uppoaa rahaa  ;)
En minäkään ole. Mutta olen kuullut tarinoita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #13 : Kesäkuu 15, 2021, 09:58:27 »
Kerron teille tarinan joka tapahtui n 20v sitten.
Menin baariin katselemaan katselemaan Live-esitystä, olin limu linjalla koska autolla liikenteessä.
Seuraan liittyi nuori nainen ja esityksen jälkeen hän kysyi suoraan lähdenkö pane..
Heitin hänet kotiin ja hoidin lupaukseni jonka jälkeen poistuin omaan kotiin..

Oliko tämä ilmainen koska hän asui melkin kotimatkani varrella? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #14 : Kesäkuu 15, 2021, 11:20:23 »
Jousimies: Hienosti tehty, se joka haluaa, niin auttaa pitää, tottahan toki, hommat hoitaa ja molemmat ovat varmaan olleet tyytyväisiä ja panohan oli varmaan sit "ilmainen"....

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1203
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #15 : Kesäkuu 15, 2021, 11:36:05 »
Mutta mikä on ilmainen nainen?

Näkisin, että ilmainen on maksullisen vastakohta. Näihin sanoihin ei mielestäni liity kovinkaan monimutkaista semantiikkaa tai tulkinnanvaraisuutta.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #16 : Kesäkuu 15, 2021, 15:10:35 »

Itse en ole kyllä kohdannut ilmaista naista. Aina niihin uppoaa rahaa  ;)
En minäkään ole. Mutta olen kuullut tarinoita.

Kalajuttuja olet kuullut vaan! 🐟🐟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #17 : Kesäkuu 15, 2021, 15:16:50 »

Itse en ole kyllä kohdannut ilmaista naista. Aina niihin uppoaa rahaa  ;)
En minäkään ole. Mutta olen kuullut tarinoita.

Minä tiedän rikkaita naisia jotka elättävät miehiä. Se vaan syö henkistä pääomaa joka on valuutasta arvokkainta, joten en ryhtyisi. Prinssi Philip jakso kyllä yllättävän pitkään

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #18 : Kesäkuu 15, 2021, 15:20:22 »
Siis jos baaritiskillä ehdottaa että lähdetään meille panemaan, saattaa saada korvilleen jos ei ole tajunnut tarjota rahaa korvaukseksi jos kohde on sattumoisin ja ehdottajan tietämättä seksityöntekijä 🤨
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #19 : Kesäkuu 15, 2021, 19:18:56 »
Naisille on aika ominaista tämä tapa vittuuntua tapaan, jolla joku hänen mielestään esittää asian, vaikka sinänsä asia tai fakta olisi ihan totta/oikein. "sanoit sen silleen epämiellyttävästi."

Miehet taas ovat suht suoria ja eivät mieti jotain sanamuotojen sisäisiä tai ulkoisia viittauksia. Ilmainen nainen on ei-huora. Koska politiikka on nykyisenlainen, että eräillä paikoilla myydään seksiä, vaikka siellä ns. "ei saa myydä seksiä" ja epäilemättä sivusto tämän tietää ja kuitenkin pääasiallinen alustana juuri sille myynnille. On tilanne ongelmallinen. Koska on selvää että ihmisiä jotka eivät hae maksullista seksiä eksyvät sivulle ihmettelemään.