Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Neitsyyden menettäminen hupakolle?  (Luettu 8362 kertaa)

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 13, 2021, 11:38:56 »
Käy maksullisella, ja älä ikinä kerro mahdolliselle tyttiksellä että teit niin. Sun ei tarvitse olla mikään pyhimys.

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 13, 2021, 12:25:40 »
Niinkuin Ninni tuolla aikaisemmin mainitsi, vain sinä itse tiedät vastauksen siihen mitä sinun kannattaisi/pitäisi tehdä. Ajatus siitä oikeasta ajasta ja hetkestä pitäisi tulla ihan itseltä, vaikka ulkopuolelta varmasti tulee paineita ja mielessä saattaa käydä ajatus siitä, että se eka kerta pitäisi olla tiettyyn ikään mennessä pois päiväjärjestyksestä. Vaikka eihän se niin ole, jokaisella on se oma aikansa eikä sitä kannata liikaa stressata. Usein sille ekalle kerralla asetetaan muutenkin liikaa paineita ja päässä kuvitellaan sen olevan jotenkin maaginen tapahtuma, omalla kohdalla se oli ainakin kaikkea muuta kuin maaginen.  :laught:
HuliVili tuolla jo sanoikin hyvin ja ajattelen myös, että maksullisen kanssa olisi varmasti ainakin turvallista tutustua seksiin ja omaan seksuaalisuuteen.

Mielestäni ei kannata myöskään stressata ainakaan sitä, mitä tuleva deitti, tyttöystävä tms asiasta ajattelee. Kukaan ei velvoita sinua kertomaan jokaista yksityiskohtaa ko. tapahtumasta. Ja itse en muista ainakaan omalle kohdalle koskaan edes osuneen kumppania, joka olisi kysellyt mun ekasta kerrasta. Enemmän ollaan niitä juttuja käyty läpi ihan vaan ystävien kanssa. Toki joitakin kiinnostaa enemmän ja toisia vähemmän, itse en ole koskaan ollut sellaista tyyppiä että alkaisin kyselemään kumppanilta hänen koko seksihistoriaansa.

Mutta tärkeintä sun on tässä ajatella mitä sä itse haluat ja mikä tuntuu susta hyvältä, kenenkään muun mielipiteillä ei oo väliä tässä asiassa.  :inlove:
 
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 13, 2021, 12:31:39 »
Ja jos päädyt miettimääsi ratkaisuun, niin suosittelen sitten valitsemaan jonkun suomi hupakon, koska jos se eka kokemus on jonkun kunnon liukuhihna romanialaisen kanssa, niin voi olla ettei siitä jää paljon jälkipolville puhuttavaa.
Mutta ilman muuta kannattaa käydä poikuus poistattamassa.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 13, 2021, 13:24:10 »
Väitän että aika monella tämän foorumin miehellä ensimmäinen seksikokemus on koettu hupakon kanssa. Näin on myös minulla. Voin kertoa että kokemus oli surkea. Tästä syystä suosittelen että teet hieman taustatyötä ennen kun sovit tapaamisen, jotta löydät mukavan ja itsellesi sopivan palveluntuottajan.

Mielestäni sinun ei kannata kertoa asiasta kellekään - kaikkein vähiten tulevalle kumppanillesi. Sinun seksielämäsi on sinun oma asiasi.

Minäkin käyn poistamassa oman poikuuteni aina silloin tällöin, koska se kasvaa minulle aina uudestaan yön aikana 😎
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 13, 2021, 13:28:35 kirjoittanut Kapteeni Turska »
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 13, 2021, 21:11:16 »
Itse ainakin suosittelisin käymään maksullisella. Uskallan väittää, että itseluottamuksesi kohoaa ja mahdollisesti pään sisällä asuva peikko häviää. Huomaat ettei se paneminen olekaan ihan niin mystinen ja iso juttu kuin ehkä kuvittelet. Kivaahan se on, mutta ei silleen että siitä kannattaisi stressiä ottaa.

Kuulostan ehkä kyyniseltä, mutta en suosittele myöskään odottelemaan mitään "oikeaa". Minulla on vähän samat ongelmat sosiaalisen kömpelyyden ja ujouden suhteen, eikä tässä päälle kolmekymppisenä ole vieläkään ollut ensimmäistäkään tyttöystävää. Ellen kävisi muutaman kerran vuodessa hupakoissa, olisin luultavasti hyvin paljon heikommassa jamassa henkisesti. Toivon että sinä löydät jonkun kivan tytön itsellesi, mutta siihen asti kannattaa ehdottomasti hankkia kokemuksia ja nauttia elämästä. Jos käy niin ettei sitä parisuhdetta ikinä löydy, ei sitten ainakaan tarvitse harmitella ettei päässyt nuorena ollenkaan pukille.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 13, 2021, 21:45:32 »
Olen itse vienyt useamman poikuuden. Suosittelen varaamaan tarpeeksi pitkän ajan, jotta ei tarvitse ajatella, että "pitäisi nyt äkkiä suorittaa" tms. Kerro palveluntarjoajalle etukäteen että poikuus tallella, ammattilaiset osaavat ottaa tämän upeasti huomioon! :kiss:
Oulu 22.8.2023

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 14, 2021, 08:20:39 »
Ainoastaan sinä voit vastata tuohon viimeiseen kysymykseen, koska päätös on sun. Ei ole olemassa mitään tiettyä ikää tai tapaa kun neitsyys "pitää" menettää.

Ei ole kuitenkaan tavatonta et eka kerta ollaan maksullisen kanssa. Siinä hyviä puolia on että toinen on ammattilainen ja osaa ohjata tilannetta vaikka itseä jännittäisi. Hyvä olisi varata tarpeeksi pitkä aika, että ehtii rauhassa edetä. Maksulliselta voi myös hyvin kysellä kaikki mieltä askarruttavat asiat. Tämä voi olla siis hyvä tapa mikäli eka kerta jännittää niin paljon et vaikeuttaa naisten kanssa tutustumista.

Tuo sitten on henkilökohtainen kysymys et miten kukaan on menettänyt neitsyyden ja sinä saat vastata siihen miten haluat tai olla vastaamatta. Itsevarmat naiset tuskin järkyttyisivät mikäli jonkun eka kerta on ollut maksullinen, mikäli perustelee syyn (useimmiten jännitys koskien ekaa kertaa). Jos joku ei hyväksy niin yleensä kyse on ymmärryksen/tiedon puutteesta.

Mut kannattaa sulatella asiaa ja sit tehdä päätös. Suosittelen myös et teet vähän taustatyötä mikäli menet maksulliselle, että löydät hyvän ammattilaisen juuri sinulle.

Hyvin vastattu❤️
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 14, 2021, 13:20:15 »
Väitän että aika monella tämän foorumin miehellä ensimmäinen seksikokemus on koettu hupakon kanssa. Näin on myös minulla. Voin kertoa että kokemus oli surkea. Tästä syystä suosittelen että teet hieman taustatyötä ennen kun sovit tapaamisen, jotta löydät mukavan ja itsellesi sopivan palveluntuottajan.

Itse kyllä uskon että aika harvalla eka kerta on ollut hupakkon kanssa, (ellei sitten vanhemmat ole vienyt pienenä maihin joissa tämä touhu on edullisempaa).

Syynä ihan siis vain se että tuskin kovin monella "neitsyys ikäisellä" on yksinkertaisesti varaa mennä Suomessa maksulliselle.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 14, 2021, 13:45:13 »
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 14, 2021, 16:01:54 »
Suosittelen ehdottomasti panemaan menemistä, oli se sitten maksullisen luokse tai ei. Ja kun kyseessä on eka kerta, valinta kannattaa tehdä huolella vaikka jututtamalla paria hyväksi kommentoitua / suositeltua palveluntarjoajaa niin löydät sopivan tyypin, josta tykkäät. :inlove:

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 15, 2021, 08:17:30 »
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊

Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.

Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.

Mutta jokainen tyylillään.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 15, 2021, 08:22:04 »
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊

Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.

Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.

Mutta jokainen tyylillään.



Saisi kyllä olla laitonta myös🙄

Pojat panevat ekan kerran n. 17-vuotiaana Suomessa. Kyllä sen vuoden jaksaa odottaa, jos välttämättä haluaa ostaa seksiä.

Monet ihan tavalliset aikuiset harrastavat seksiä ekan kerran vasta aikuisena eikä siinä ole mitään pahaa.
On todella surullista, jos tietyn ikäisenä on ”pakko” menettää neitsyys. Seksin ei pitäisi olla koskaan pakollista.
 
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 15, 2021, 08:24:17 »
^^
Mä ymmärsin että Golddigger viittasi neitsyisiin ei ikään. Eli että hänellä on käynyt kuukauden sisään 4 täysikäistä neitsyttä. Mutta voi toki olla että ymmärsin väärin.🤔

Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 15, 2021, 08:44:43 »
Mulla tyypillisin poikuuden poisto asiakas on lähemmäs 30 vee (ja ollut vanhempiakin).
Tämä myös huomiona aloitukseen, että parikymppisenä ei vielä pitäisi olla mitään kiirettä asian kanssa - jos nyt koskaan. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #34 : Kesäkuu 15, 2021, 09:05:41 »
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊

Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.

Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.

Mutta jokainen tyylillään.



Saisi kyllä olla laitonta myös🙄

Pojat panevat ekan kerran n. 17-vuotiaana Suomessa. Kyllä sen vuoden jaksaa odottaa, jos välttämättä haluaa ostaa seksiä.

Monet ihan tavalliset aikuiset harrastavat seksiä ekan kerran vasta aikuisena eikä siinä ole mitään pahaa.
On todella surullista, jos tietyn ikäisenä on ”pakko” menettää neitsyys. Seksin ei pitäisi olla koskaan pakollista.

Ei tietenkään ole mitään ikää jolloin on pakko neitsyys menettää.

Mutta kyllä ainakin omalla kohdalla seksi halut oli kaikkein kovimmiillan siinä 13-17 vuotiaana ja harmi jos joltakulta jää kokematta se ihana aika kun panttaa koko ajan ja jaksaa panna aamusta iltaan.

Tuo ikä on muutenkin sitä kaiken uuden aikaa, ekat kännit, ekat röökit, ekat panot jne. Elämä on pelkkää vapautta ilman turhia vastuita.

Mutta ei siinä mitään väärää tietenkään ole jos haluaa panostaa koulun käyntiin eikä pyöriä kaupungilla kavereiden kanssa tai touhuta tyttöjen kanssa.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 15, 2021, 10:01:26 »
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊

Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.

Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.

Mutta jokainen tyylillään.


Nuorilla tarkoitan tietenkin 18+ miehiä. Aika paksua väitettä että ottaisin ala-ikäisiä vastaan  ::)
Kysyin vähän aikaa sitten papereita kun oli nuoren näköinen asiakas (katson vuoden ja pyydään peittämään nimen ja loppuosan) ja asiakas olikin 21.

Aika paskalta vihjailusi tuntuu suoraan sanottuna. Fiksut ymmärtää onneksi miten homma toimii.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2021, 10:05:44 kirjoittanut Golddigger »

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 15, 2021, 10:05:12 »
^^
Mä ymmärsin että Golddigger viittasi neitsyisiin ei ikään. Eli että hänellä on käynyt kuukauden sisään 4 täysikäistä neitsyttä. Mutta voi toki olla että ymmärsin väärin.🤔


Ihan oikein ymmärsit. Pidin itsestäänselvyytenä että täällä ei nyt kukaan myy palveluita ala-ikäisille.
Ja kuten Venla kertoi, nämä asiakkaaat on useimmiten lähempänä 30v kun 20v. Toki 18-25 ikäryhmä on myös vahvasti edustettuna.
Ei tarvitse pelätä että huorat päivystää yllä-asteen portin takana..  :whipping:

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 15, 2021, 22:14:39 »

Mutta ei siinä mitään väärää tietenkään ole jos haluaa panostaa koulun käyntiin eikä pyöriä kaupungilla kavereiden kanssa tai touhuta tyttöjen kanssa.

Eihän tuossa monillekaan ole kysymys mistään valinnasta. Kaikki eivät pääse "touhuamaan tyttöjen kanssa" vaikka miten haluaisivat, paitsi sitten tietysti rahalla. Ei kaikilla ole niitä kavereitakaan.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #38 : Kesäkuu 15, 2021, 22:24:59 »

Mutta ei siinä mitään väärää tietenkään ole jos haluaa panostaa koulun käyntiin eikä pyöriä kaupungilla kavereiden kanssa tai touhuta tyttöjen kanssa.

Eihän tuossa monillekaan ole kysymys mistään valinnasta. Kaikki eivät pääse "touhuamaan tyttöjen kanssa" vaikka miten haluaisivat, paitsi sitten tietysti rahalla. Ei kaikilla ole niitä kavereitakaan.

Tämä!

Kaikilla on niin erilainen tausta. Sosiaaliset taidot ovat monen tekijän summa. Kotikasvatus, perheen varallisuus, eri neurologiset tekijät, koulukiusaaminen, asuinpaikka, paikkakunta, väestön koko, harrastukset, se ettei ole niitä, ihan mikä vaan.
Urheiluharrastus joka vie aikaa plus tiukat vanhemmat jotka vahtivat menoja. Joissakin perheissä ei todellakaan treffailla ketään ulkopuolista muuten kun treeneissä. Mene siinä sitten panemaan.
Yleinen harhaluulo on että kaikki tekee sitä teininä. Ei tee!


Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Neitsyyden menettäminen hupakolle?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 16, 2021, 18:21:38 »
mietin tätä setämies ikäisenä maksat " 300 " VOI HYVINKIN KÄYDÄ ettei peli toimi rahat menee ja trauma jää .
kysyvälle vastataan