Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä  (Luettu 7724 kertaa)

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« : Kesäkuu 11, 2021, 11:08:01 »
Pandemia-aikana olen törmännyt nyt yhteensä kolmeen naapurisivustolla ilmoittelevaan tyttöön, joilta olen löytänyt käsivarsien kyynärtaipeista epäilyttäviä pistojälkiä. Kuusi vuotta tätä tehdessäni en muista että aikaisemmin olisi näin ollut, vaikken aina kyynärtaipeita olekaan tarkistellut. Tämä tarkistelu alkoi siitä, kun viime vuonna oli vakkari jonka kanssa oli aluksi tosi kivaa, mutta sitten hän alkoi soittelemaan viikottain perääni ja tarjoamaan epäilyttävän halpoja hintoja, kun oli kiire saada äkkiä jostain rahaa. Niihin aikoihin alkoi saapumaan kämpälleni hieman sekavana. Lopulta päätin tarkistaa käsivarret niin pistojäljethän siitä löytyi. Sen jälkeen olen aina tarkistanut tytöiltä käsivarret jos on hiemankin epäilyttänyt. Tämä tapaus ei siis enää ilmoittele naapurisivustolla. Toivottavasti hän sai tarvitsemaansa apua.

Toki jokaisen oma asia mitä kehoonsa pistää, mutta itse en oikein haluaisi rahoittaa kenenkään huumeharrastusta. Tuntuu että siinä menee minulla raja. Mitä hepatiitteihin ja muihin tulee, niin kumi toki suojaa niiltä, mutta ajatuskin siitä että toinen pistelee on minulle jo hieman turn off jostain syystä.

Joka tapauksessa, näitä tapauksia tuntuu olleen nyt keskivertoa hieman enemmän liikkeellä.

Tiedän pari muuta aktiivista ilmoittelijaa, joilta olen myös neulanjäljet löytänyt, mutta päätin nyt etten sano täällä keitä he ovat, sillä kun kommentoin tästä havainnosta erästä palveluntarjoajaa koskevaan ketjuun niin viestini poistettiin eikä mitään syytä ilmoitettu. Epäilen sen johtuvan siitä, että koska olen juuri kirjautunut jäseneksi niin kirjoitukseen suhtauduttiin epäilyksellä. Joten kirjoitan nyt sitten enemmän tällaisen yleisluontoisen keskustelunavauksen.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #1 : Kesäkuu 11, 2021, 14:33:19 »
En pane huumeidenkäyttäjiä, koska heistä ei ole muuta kuin harmia. Vaan jos ajatus on, että huumeidenkäyttäjät pelastuu kun turskat kiertävät kaukaa, mahtaako se toimia näin. Minä kun luulen, että se raha hankitaan sitten muuten.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2021, 01:14:07 »
En itse käytä huumeita, enkä ole ikinä käyttänyt. Sen verran tiedän, ettei huumeita aina vedetä suoneen. Piri, kokkeli ja mitä näitä nyt on... Eli pään kyllä saa narkkari sekaisin helposti ilman piikkejä. 🙄

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2021, 10:31:40 »
En itse käytä huumeita, enkä ole ikinä käyttänyt. Sen verran tiedän, ettei huumeita aina vedetä suoneen. Piri, kokkeli ja mitä näitä nyt on... Eli pään kyllä saa narkkari sekaisin helposti ilman piikkejä. 🙄

Koska sinulta taisi mennä ohi se pointti, miksi asiasta ylipäätään puhuttiin, niin väännän rautalangasta: suonensisäisten huumeiden käyttäjillä voi levitä likaisten neulojen kautta hepatiitti ja hiv. Toki on olemassa neulojen vaihtopalvelut huumeidenkäyttäjille, mutta riski on silti todellinen. Eli kyse ei ollut siitä että jotain palveluntarjoajaa ei voisi käyttää koska pää voi olla sekaisin. Suurin osa tapaamistani naisista on joka tapauksessa hulluja niin sillä ei ole suuremmin merkitystä.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2099
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2021, 11:58:21 »

 Eli kyse ei ollut siitä että jotain palveluntarjoajaa ei voisi käyttää koska pää voi olla sekaisin. Suurin osa tapaamistani naisista on joka tapauksessa hulluja niin sillä ei ole suuremmin merkitystä.

Nyt ollaan jollain tasolla jännän äärellä, odotan paskamyrskyä  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #5 : Elokuu 06, 2021, 12:44:30 »

 Eli kyse ei ollut siitä että jotain palveluntarjoajaa ei voisi käyttää koska pää voi olla sekaisin. Suurin osa tapaamistani naisista on joka tapauksessa hulluja niin sillä ei ole suuremmin merkitystä.

Nyt ollaan jollain tasolla jännän äärellä, odotan paskamyrskyä  :laught:

Popparit esille, kohta tärisee penaltyy

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #6 : Elokuu 06, 2021, 17:21:56 »

 Eli kyse ei ollut siitä että jotain palveluntarjoajaa ei voisi käyttää koska pää voi olla sekaisin. Suurin osa tapaamistani naisista on joka tapauksessa hulluja niin sillä ei ole suuremmin merkitystä.

Nyt ollaan jollain tasolla jännän äärellä, odotan paskamyrskyä  :laught:

Popparit esille, kohta tärisee penaltyy

Vaan eipä näy lynkkauspartioita, soihtuja eikä heinähankoja vieläkään. Johtuukohan kenties siitä, että olen kuullut ensimmäisenä naisilta itseltään toteamuksen siitä, että he ovat kaikki hulluja ja Minä Uskon Kaikkia Naisia joten sen on oltava totta. En tarkoittanut kuitenkaan lyödä tällä palveluntarjoajia alaspäin, sillä minähän pidän hulluista naisista, en vain pidä pistojäljistä.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #7 : Elokuu 06, 2021, 17:35:23 »
^
Vai johtuisiko se siitä, ettei tommoista sekopää paskaa oikeesti kukaan jaksa kuunnella.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #8 : Elokuu 06, 2021, 19:30:02 »
^
Vai johtuisiko se siitä, ettei tommoista sekopää paskaa oikeesti kukaan jaksa kuunnella.

Kiitos spekulaatiostasi, vaikkei se kovin informatiivinen tai valaiseva ollutkaan. Haluaisitko avata vähän lausettasi, mikä siitä oli "sekopää paskaa"[sic], vai oliko kyseessä vain emotionaalinen reaktio jostain? Vai hämmennyitkö, vai ärsyynnyitkö kun et ymmärtänyt kirjoituksesta mitään? Voit toki avautua tunteistasikin mutten voi luvata että voin auttaa ;D

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #9 : Elokuu 06, 2021, 19:36:07 »
^
Edelleenkin yhtä sekopäistä paskaa.
Yrität varmaan esittää hyvinkin nasevaa ja älykästä spedeä mutta erehdyt pahemman kerran.
Kokeile vielä kerran, niin katotaan lähteekö paremmin.

Annan sulle vinkin.."Suurin osa tapaamistani naisista on joka tapauksessa hulluja niin sillä ei ole suuremmin merkitystä"

« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2021, 19:38:49 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #10 : Elokuu 06, 2021, 20:02:48 »
Ai niin..älä käytä google kääntäjää, se ei toimi hyvin meidän kielen kanssa🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #11 : Elokuu 06, 2021, 20:42:52 »
^
Vai johtuisiko se siitä, ettei tommoista sekopää paskaa oikeesti kukaan jaksa kuunnella.

Kiitos spekulaatiostasi, vaikkei se kovin informatiivinen tai valaiseva ollutkaan. Haluaisitko avata vähän lausettasi, mikä siitä oli "sekopää paskaa"[sic], vai oliko kyseessä vain emotionaalinen reaktio jostain? Vai hämmennyitkö, vai ärsyynnyitkö kun et ymmärtänyt kirjoituksesta mitään? Voit toki avautua tunteistasikin mutten voi luvata että voin auttaa ;D
Ainoa jonka pitäisi tunteistaan avautua olet sinä sörnävän kyrpä. Taitaa olla melkoiset tunnelukot ja traumat, jos kaikki naiset ovat hulluja. Ehkä olet itse hullusta kodista ja niin vaurioitunut, että vielä aikuisenakin etsit hulluutta ympärillesi? Oikein hakemalla haet, koska se tekee tutun ja turvallisen olon. Aivan kuten kotona aikoinaan. Vaikka tiedostatkin, ettei se ole oikea ratkaisu, niin annat tunteiden viedä, koska olet kykenemätön käsittelemään niitä. Se tekee vieläkin liian kipeää.
Tai ehkä yksinkertaisesti teet muut ihmiset ympärilläsi hulluksi? Kirjoitustesi perusteella hyvin mahdollinen skenaario.
Tulee myös mieleen vaihtoehto, ettet saa muuta kuin hullua seuraa.
Vai onko vika kyrvässä itsessään? Hullu nimittäin pitää ollakin, että katkis kiinnostaisi, mikäli sellainen prinssinakki löytyy HK:n sinisen sijaan. Tuohon yleensä auttaa varallisuus. Riihikuivalla saa mieleistänsä ei-hullua seuraa, vaikkei penis olisi edes sitä suomalaista keskipituutta.
Jokatapauksessa... Säälittävää ja väsynyttä aina laukoa naisten olevan hulluja, jos ei itsellä luista neitojen kanssa. Toki voi oikeasti olla, ettet koskaan ole saanut muuta kuin aidosti hullua seuraa itsestäsi johtuen. Siinäkin tapauksessa kannattaisi välttää mesoamista ja kiukuttelua ja mennä rehdisti terapiaan. Oikeat miehet nimittäin osaavat käsitellä tunteitaan ja arvostavat naisia. Oli se kyrpä sitten minkä kokoinen tahansa.
Melkoinen mestari muuten saa olla, että kaikkista tarjolla olevista ilmoista valikoituu nistit daameiksi. Tapahtunee lähinnä vain hulluille tai sitä tarkoituksella etsiville.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2099
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #12 : Elokuu 06, 2021, 21:32:20 »
^^ Hullu?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #13 : Elokuu 06, 2021, 21:39:21 »
^
Edelleenkin yhtä sekopäistä paskaa.
Yrität varmaan esittää hyvinkin nasevaa ja älykästä spedeä mutta erehdyt pahemman kerran.
Kokeile vielä kerran, niin katotaan lähteekö paremmin.

Annan sulle vinkin.."Suurin osa tapaamistani naisista on joka tapauksessa hulluja niin sillä ei ole suuremmin merkitystä"

Olen pahoillani, mutta nyt et kyllä itseasiassa avannut yhtään mitään. Kovasti yrität kyllä kommunikoida jotakin, tunteita, selvästi. Et voi myöskään asettaa minun vastuulleni sitä, jos en ymmärrä "jotakin" huikean itsestänselvää sinun vinkistäsi, koska se viittaa vain siihen ettet oikeastaan osaa perustella kantojasi sen pahemmin. Lauseeni ärsytti sinua, sen ymmärsin. Valitettavasti en voi auttaa siinä :D

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #14 : Elokuu 06, 2021, 21:40:02 »
Ai niin..älä käytä google kääntäjää, se ei toimi hyvin meidän kielen kanssa🙂

Minun pitäisi varmaan kysyä haluaisitko avata tätä kryptistä vihjausta, mutta pelkäänpä ettet osaa.

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #15 : Elokuu 06, 2021, 21:40:36 »
^
Vai johtuisiko se siitä, ettei tommoista sekopää paskaa oikeesti kukaan jaksa kuunnella.

Kiitos spekulaatiostasi, vaikkei se kovin informatiivinen tai valaiseva ollutkaan. Haluaisitko avata vähän lausettasi, mikä siitä oli "sekopää paskaa"[sic], vai oliko kyseessä vain emotionaalinen reaktio jostain? Vai hämmennyitkö, vai ärsyynnyitkö kun et ymmärtänyt kirjoituksesta mitään? Voit toki avautua tunteistasikin mutten voi luvata että voin auttaa ;D
Ainoa jonka pitäisi tunteistaan avautua olet sinä sörnävän kyrpä. Taitaa olla melkoiset tunnelukot ja traumat, jos kaikki naiset ovat hulluja. Ehkä olet itse hullusta kodista ja niin vaurioitunut, että vielä aikuisenakin etsit hulluutta ympärillesi? Oikein hakemalla haet, koska se tekee tutun ja turvallisen olon. Aivan kuten kotona aikoinaan. Vaikka tiedostatkin, ettei se ole oikea ratkaisu, niin annat tunteiden viedä, koska olet kykenemätön käsittelemään niitä. Se tekee vieläkin liian kipeää.
Tai ehkä yksinkertaisesti teet muut ihmiset ympärilläsi hulluksi? Kirjoitustesi perusteella hyvin mahdollinen skenaario.
Tulee myös mieleen vaihtoehto, ettet saa muuta kuin hullua seuraa.
Vai onko vika kyrvässä itsessään? Hullu nimittäin pitää ollakin, että katkis kiinnostaisi, mikäli sellainen prinssinakki löytyy HK:n sinisen sijaan. Tuohon yleensä auttaa varallisuus. Riihikuivalla saa mieleistänsä ei-hullua seuraa, vaikkei penis olisi edes sitä suomalaista keskipituutta.
Jokatapauksessa... Säälittävää ja väsynyttä aina laukoa naisten olevan hulluja, jos ei itsellä luista neitojen kanssa. Toki voi oikeasti olla, ettet koskaan ole saanut muuta kuin aidosti hullua seuraa itsestäsi johtuen. Siinäkin tapauksessa kannattaisi välttää mesoamista ja kiukuttelua ja mennä rehdisti terapiaan. Oikeat miehet nimittäin osaavat käsitellä tunteitaan ja arvostavat naisia. Oli se kyrpä sitten minkä kokoinen tahansa.
Melkoinen mestari muuten saa olla, että kaikkista tarjolla olevista ilmoista valikoituu nistit daameiksi. Tapahtunee lähinnä vain hulluille tai sitä tarkoituksella etsiville.

Kiitos NiinaK kun vahvistit väittämäni!

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #16 : Elokuu 06, 2021, 21:58:17 »
^
Eli ei ole HK:n pötköä pöksyissä. Kiitos vahvistuksesta. Tuli selville mistä se naisten "hulluus" johtuu.

Poissa Antura

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #17 : Elokuu 06, 2021, 22:37:51 »
Kaiken jälkeen,kiinnostaisi mikä Sörnävän pointti on. Mieluusti yhdellä ymmärrettävällä virkkeellä.

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #18 : Elokuu 07, 2021, 14:49:43 »
V.ttu tää sivusto on laatua täynnä.  :drinking:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1209
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mahdollisista huumeidenkäyttäjistä
« Vastaus #19 : Elokuu 07, 2021, 17:56:30 »
Kaiken jälkeen,kiinnostaisi mikä Sörnävän pointti on. Mieluusti yhdellä ymmärrettävällä virkkeellä.

Ymmärsin siten ettei aloittaja halua rahoittaa kenenkään huumeidenkäyttöä. En itse varsinaisesti tuomitse narkkareita, mutta en myöskään itse haluaisi rahoittaa huumeharrastusta esim. ostamalla seksiä. Jostain syystä ketjussa tunteet ovat osalla porukasta pinnassa, joten aihe lienee monelle vaikea.

Tai sitten kyse on siitä, että herra Sörnävä erehtyi kutsumaan tapaamiaan naisia hulluiksi, eikä tällä keskustelulla ole pohjimmiltaan mitään tekemistä huumeiden tai neulan pistojälkien kanssa. Onhan tuollainen kommentti kieltämättä ikävästi sanottu, vaikka kyytipoikana olisi ollut aavistus huumoria.