Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kardashian teini  (Luettu 11651 kertaa)

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Kardashian teini
« : Elokuu 06, 2019, 15:38:25 »
Naapurissa ilmoittelee kyseisellä otsikolla oleva tyttö. Onko kukaan tavannut häntä ja kertoa kokemuksia?

Lähetin hänelle viestiä ja vastaukset olivat vähän tylyjä. Tästä syystä vähän fifty-fifty fiilis, että menisikö häntä tapaamaan.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #1 : Elokuu 06, 2019, 16:34:19 »
Tylyjen viestien jälkeen vielä mietit pitäisikö mennä, tässä ollaan taas tekemässä emämunausta.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #2 : Elokuu 06, 2019, 17:42:07 »
Tylyjen viestien jälkeen vielä mietit pitäisikö mennä, tässä ollaan taas tekemässä emämunausta.

Natan suhteen moni on todennut, että kannattaa mennä vaikka kirjallinen viestintä hänellä on tylyä. Sen takia tätä aprikoin, että jos olisi sama tilanne.

Poissa Fritzu

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2019, 18:36:52 »
Nätti tyttö, erinomainen perse :)
Tuntuu tykkäävän seksistä, ei voi pussata ylhäältä eikä alhaalta :(
Fiksun oloinen, voisin mennä uudestaan.

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #4 : Marraskuu 21, 2020, 16:59:24 »
Naapurissa ilmoittelee kyseisellä otsikolla oleva tyttö. Onko kukaan tavannut häntä ja kertoa kokemuksia?

Lähetin hänelle viestiä ja vastaukset olivat vähän tylyjä. Tästä syystä vähän fifty-fifty fiilis, että menisikö häntä tapaamaan.

Oon pahoillani että sulle tuli viestittelystä ikävä fiilis. Oon viestittelyssä vähän etäinen jotten tuhlaisi aikaa sekopäihin (semmosilta tyypeiltä tulee viestiä päivittäin. paljon). Lisäksi semmonen etäisyys/tylyys karsii lyhyen pinnan omaavia ja sen huomaa koska jotkut kilahtaa ihan totaalisesti. Yritän vaan pitää itseni turvassa ja on ikävää et kunnon tyypit joutuu "kärsimään" toisten sekoipäiden takia. Oon tavattaessa todella mukava ja hymyileväinen niinku täälläkin on musta kirjoitettu. :)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #5 : Marraskuu 21, 2020, 17:04:20 »
Omasta mielestäni se ytimekäs viestintä toimii Kittyllä hyvin. Tapaamisen sopiminen onnistui parilla viestillä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #6 : Marraskuu 21, 2020, 17:11:29 »
Millaista viestintää aloittaja on mahtanut tavoitella? 🤔 Viestintä aikaa varatessa on hyvä pitää lyhyenä ja ytimekkään kuten edellinenkin kertoi. Sillä on päässyt hyviin tuloksiin ja rupatella voi sitten paikan päällä👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2020, 21:49:12 »
No jopas. Olen itsekin törmännyt samaan kun olen haarukoinut tarjontaa eli viestittely on ollut melko terävää. Lopulta se oli asia joka karsi Kittyn soittolistaltani. Pidän itseäni kyllä siistinä, mukavana ja naisen huomioonottavana herrasmiehenä. Juuri sellaisena kuin puolessa ilmoituksista toivotaan. Sitähän on tietysti pelkissä viesteissä vaikea todeta todeksi.
Hmm.

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2020, 11:15:20 »
No jopas. Olen itsekin törmännyt samaan kun olen haarukoinut tarjontaa eli viestittely on ollut melko terävää. Lopulta se oli asia joka karsi Kittyn soittolistaltani. Pidän itseäni kyllä siistinä, mukavana ja naisen huomioonottavana herrasmiehenä. Juuri sellaisena kuin puolessa ilmoituksista toivotaan. Sitähän on tietysti pelkissä viesteissä vaikea todeta todeksi.
Hmm.

Vaikea kommentoida mikä tässä meidän välisessä kommunikoinnissa on mennyt metsään tai miksi, koska en tietenkään nyt tiedä kuka olet. Jos haluat lähettää mailia siihen samaan sähköpostiin niin näen viestiketjusta missä on menty mönkään jos on menty. Tämä voisi ehkä auttaa myös mua kehittämään asiakaspalvelua.

Poissa Vieras0094

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kardashian teini
« Vastaus #9 : Marraskuu 25, 2020, 11:43:14 »
Kävin neidin luona 2019 ja ainakin silloin tapaaminen oli mukava, hupakko latinomaisen kaunis ja hyväkroppainen.

Suosittelen muillekkin, sillä neitonen oli aidosti mukana, ja nautin tapaamisesta koko rahan edestä.
Viestittely voi olla töksähtävää, itseäni se ei haitannut.

Menisin todellakin uudestaan.

Keli oli muistaakseni aika tuulinen..