Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska onkin tuttu?  (Luettu 3733 kertaa)

Poissa Paila

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Turska onkin tuttu?
« : Kesäkuu 03, 2021, 23:54:41 »
Onko hupakoille käynyt koskaan niin, että treffit on sovittu ja kun tapaatte niin turska onkin jo aiemmin tuttu jostain ihan muista yhteyksistä?

Hauskoja tai kamalia tarinoita?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2021, 01:00:40 »
Mulla ei ole tainnut käydä asiakkaana koko uran aikana kuin yksi jonka nyt voisi sanoa olevan tuttu - siis sellainen jonka kanssa oltu siviilissä löyhästi tekemisissä silloin tällöin.
Hän ilmoitti jo aikaa varatessaan tästä kohteliaasti, ja mulla ei ollut mitään ongelmaa ottaa häntä asiakkaaksi. Tiet oli jo siinä vaiheessa erkaantuneet, ja tiesimme ettemme siviilissä tule toisiamme todennäköisesti enää kohtaamaan.

Henkilöille jotka läheisempiä, niin olen ihan sanonut etten myisi heille. Ja en usko että kukaan heistä edes koittaisi tulla asiakkaaksi.

Kerran mä säikähdin että oliko asiakas mun serkku :laught:
Se asiakas joutui valitettavasti poikkeuksellisen tenttauksen kohteeksi, kun ongin tietoja jotta pystyisin varmistamaan ettei kyseessä ole sukulaiseni.
En tiedä miten asiakas olisi ottanut jos olisin vaan ovella todennut "kuule, me ei voida naida, koska mä epäilen et sä saatat olla mun serkku". ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2021, 06:26:53 »
Mulla ei ole tainnut käydä asiakkaana koko uran aikana kuin yksi jonka nyt voisi sanoa olevan tuttu - siis sellainen jonka kanssa oltu siviilissä löyhästi tekemisissä silloin tällöin.
Hän ilmoitti jo aikaa varatessaan tästä kohteliaasti, ja mulla ei ollut mitään ongelmaa ottaa häntä asiakkaaksi. Tiet oli jo siinä vaiheessa erkaantuneet, ja tiesimme ettemme siviilissä tule toisiamme todennäköisesti enää kohtaamaan.

Henkilöille jotka läheisempiä, niin olen ihan sanonut etten myisi heille. Ja en usko että kukaan heistä edes koittaisi tulla asiakkaaksi.

Kerran mä säikähdin että oliko asiakas mun serkku :laught:
Se asiakas joutui valitettavasti poikkeuksellisen tenttauksen kohteeksi, kun ongin tietoja jotta pystyisin varmistamaan ettei kyseessä ole sukulaiseni.
En tiedä miten asiakas olisi ottanut jos olisin vaan ovella todennut "kuule, me ei voida naida, koska mä epäilen et sä saatat olla mun serkku". ;D

Asiakashan olisi soittanut epäselvässä tilanteessa lakiosastolle:


"Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty."

Serkukset siis ovat sallittuja. Sikäli kun tarkoitus ei ole tuottaa jälkeläisiä, niin ihan samapa tuo. Serkuksilla ei niinikään ole erityistä luottamussuhdetta, mikä saattaisi edesauttaa hyväksikäyttöongelmia. Kovaa ajoa vaan!


_
dijon on sinappi


Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2021, 12:19:01 »
Mulla on joskus käynyt niin, että eräs tuttu pääsi ovelle asti... Noh siitähän sitten olikin keskusteltavaa ja sainkin osakseni lyhyehkön tilityksen, kun oli ilmeisesti niin järkyttynyt.

Ja toisaalta on käynyt niinkin, että asiakas tai itseasiassa parikin on tullut myöhemmin eri yhteyksissä vastaan - onneksi he ovat osanneet ottaa asian hyvin eikä tuoneet yhteyttä mitenkään esille.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 04, 2021, 13:14:41 »
^^Siis toi on oikeasti tosi hämmentävää varmasti, varsinkin jos ensimmäisestä ylläristä kyse.

Odotan ainakin itse suurella innolla sitä ensimmäistä tuttavaa, joka tulee antamaan kunnon tilityksen. Jälkikäteen kuittaillen leikillä ja huvittuneena:

"Ai niin, siis kuinka ison tilityksen  ajattelit antaa? Kuinka suuri summa ja eikö käteinen käy jne." :D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 04, 2021, 13:18:51 »
Minulle on lähiaikoina käynyt niin, että kaksikin muista yhteyksistä tuttua miestä on tunnistanut minut myyntilmoituksesta.
No eipä siinä mitään, vaikka normaalia enemmän jänskätti tapaaminen. Oli tosi kivoja tapaamisia, ehkä jopa kivempia, kun tunnettin ennestään.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 04, 2021, 15:36:02 »
Minulla kävi tässä taannoin niin, että asiakas oli tuttu. Ja tajuttiin asia itse asiassa vasta panohommien jälkeen.

Kyseessä siis sellainen henkilö, jonka kanssa ollaan jotain samoja tapahtumia oltu organisoimassa joskus jne.

Onneksi tiesin mukavaksi ja luotettavaksi. Toisaalta tuli myös fiilis, et eipä tässä tarvitse pelätä että yhteisille kavereille asiasta kertoo, koska salaisuushan koskee meitä molempia ja itse asiassa hänelle kyseessä on varmaan varattuna vielä isompi salaisuus.

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 04, 2021, 17:13:55 »
Aihe, että turska onkin tuttu. Mut onhan sitä sattunut, että hupakko onkin tuttu. Kun menin tapaamaan, niin ovessa luki tuttu sukunimi, no soittelin ovikelloa ja tuttuhan oven avasi, tunsin heti hänet, mut hän ei tuntenut minua. Sit kun jonku aikaa juteltiin, määrättyjä asioita, niin hänkin tunnisti minut ja sanoi, että ei ole totta, että vuosien jälkeen tavataan näin. No ei siinä mitään, juteltiin ja kahviteltiin, kunnes sovittiin juttumme, sekstattiin ja hyvältä tuntui molemmista. Sen jälkeen tavatiin useamman kerran ja tavataan vieläkin aina silloin tällöin. Et sattuu sitä tuttujakin tulemaan ovella vastaan...

Poissa Paila

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 04, 2021, 17:19:03 »
Kiitos vastauksista! Arvelinkin että pakkohan näitä on joskus tapahtua.

Aihe, että turska onkin tuttu. Mut onhan sitä sattunut, että hupakko onkin tuttu. Kun menin tapaamaan, niin ovessa luki tuttu sukunimi, no soittelin ovikelloa ja tuttuhan oven avasi, tunsin heti hänet, mut hän ei tuntenut minua. Sit kun jonku aikaa juteltiin, määrättyjä asioita, niin hänkin tunnisti minut ja sanoi, että ei ole totta, että vuosien jälkeen tavataan näin. No ei siinä mitään, juteltiin ja kahviteltiin, kunnes sovittiin juttumme, sekstattiin ja hyvältä tuntui molemmista. Sen jälkeen tavatiin useamman kerran ja tavataan vieläkin aina silloin tällöin. Et sattuu sitä tuttujakin tulemaan ovella vastaan...
Tää olis kyllä hauska kokea. Joku sellainen josta ei ole kuvitellutkaan että olisi hupakko 😄

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 15, 2021, 19:24:02 »
Olen tunnistanut 3 hupakkoa ilmoituksesta tutuksi, en ole koittanut käydä tai ottaa yhteyttä.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 15, 2021, 19:43:39 »
Olen tunnistanut 3 hupakkoa ilmoituksesta tutuksi, en ole koittanut käydä tai ottaa yhteyttä.

Tunnistanut vai epäillyt tunnistavasi?
Minulle soitti kerran mies joka oli ihan varma että olen työkaverinsa. Oli Tunnistanut kuvasta. Paikkakunta ja ikä oli ihan eri.
Tietysti jos joku näyttää kasvonsa tai tatuoinnit on helppo tunnistaa, tai käyttää samaa kuvaa ilmoituksessa kun facebookin profiilissa. Nykyisin näyttää skene menevän vapaampaan suuntaan ja enemmän tunnistettavia kuvia laitetaan näkyville.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2021, 19:50:16 kirjoittanut Golddigger »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska onkin tuttu?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 17, 2021, 16:06:04 »
Olen tunnistanut 3 hupakkoa ilmoituksesta tutuksi, en ole koittanut käydä tai ottaa yhteyttä.

Tunnistanut vai epäillyt tunnistavasi?
Minulle soitti kerran mies joka oli ihan varma että olen työkaverinsa. Oli Tunnistanut kuvasta. Paikkakunta ja ikä oli ihan eri.
Tietysti jos joku näyttää kasvonsa tai tatuoinnit on helppo tunnistaa, tai käyttää samaa kuvaa ilmoituksessa kun facebookin profiilissa. Nykyisin näyttää skene menevän vapaampaan suuntaan ja enemmän tunnistettavia kuvia laitetaan näkyville.

Tunnistanut. yksi oli omalla naamallaan naapurissa hieman "huonossa elämän vaiheessa" ja kahta muuta olen siviilissä työstänyt aikanaan niin kyllä sen ilman varsinaista naamakuvaakin tunnistaa helposti. Ei ole kyllä pelkoa että nykyisistä täällä ilmottelevista todnäk kukaan olisi minkäänmoinen tuttu. Toki eihän sitä voi tietää.