Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?  (Luettu 4759 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« : Kesäkuu 03, 2021, 11:26:08 »
Niin, voidaanko meitä asettaa paremmuusjärjestykseen ja kannattaako kilpailla huomiosta toisten kanssa, toisiinsa verraten? Nykyään olen siinä suhteessa havahtunut tilanteeseen, ettei se edes ole järkevää jokaisen omista ja erilaisista taustoista johtuen, koska ne nallekarkit eivät ihmisten elämässä mene tasan. Jokainen on omanlainen individuaaliselta kontekstilta tarkastellen.

Ja sitten miettii asiakaskuntaa. Kullekin turskalle kelpaa omanlainen naisvalikoima. Minulle on aivan ok, jos jotkut eivät esim. ymmärrä minua palveluntarjoana niin kuin jotakuta toista. Se on todellakin ok! :-*

Tiedän taas senkin, että sitten on ne toiset, jotka saattavat aidosti kiinnostua ihastelemaan ja nauttimaan sielukkaasta kosketuksesta ja puhtaasta ihosta omalla kohdallani. Sekin on ok. Olemme jokainen ainutlaatuinen emmekä siksi välttämättä toinen toistaan parempia tai huonompia.

Tunnen sielussani taas tuoreimman egokuoleman merkityksen. Se lakkaa asettamasta ihmisiä paremmuusjärjestykseen. Jokaisellahan meillä ihmisillä on ne omat haasteensa koluttavana elämässään. Minulla on ollut oma kärsimysteni tie, jonka kautta oman kärsimättömän lähtötilanteeni sisäistäen olen pystynyt kasvattamaan elämässäni lopulta kärsivällisyyttä, nöyryyttä jne.

Toivottelen vain teille kaikille saittilaisille oikein ihanaa alkanutta kesää täydellä sydämellä! ❤️💋

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 03, 2021, 12:45:27 »
Jokaisella asiakkaalla on omat paremmuusjärjestyksensä, listat ja tavat valita palveluntarjoaja. Yksikään tyttö ei istu jokaisen makuun ja se on ihan ok.

Vertailu ja kilpailu hampaat irvessä ei kannata. Oman palvelun parantaminen kannattaa. Kollegat ovat minulle voimavara, ei uhka.

Mukavaa kesää sinullekin! 🌺

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3545
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 03, 2021, 12:58:15 »
Ei missään nimessä kannata alkaa vertaamaan itseään muihin tässäkään mielessä. Itseään toki voi kehittää ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Jokainen ihminen on omanlaatuisensa hyvine ja huonoine puolineen.
Asiakaskunnassakin jokaisella on vähän erilainen mielikuva mitä on hakemassa ja millaiselta palveluntarjoajalta. Tämä näin turskan näkökulmasta. Ei ole olemassa yhtenäistä näkemysta kuka on paras palveluntarjoaja tai huonoin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2021, 13:02:19 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 03, 2021, 13:10:07 »
Silmien yhteensopivuushan on kaiken a ja o, muulla ei ole hirveästi merkitystä. Tuossa ollaan yhden kaupan kassan kanssa silmäilty. Jännä miten tietyn katseen edessä ei edes havainnoi kroppaa kuten juuri hänen kanssaan on käynyt. Tokihan senkin tsekkasi, mutta vasta kakkosena. Sekin on jännä, että ei mitään hajua onko hänellä edes hampaita ;D

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 03, 2021, 17:43:00 »
Mä en rehellisesti sanottuna nauti mistään kilpailu asetelmista. Kaiken lisäksi, en edes jaksaisi käyttää aikaani vertaillakseni itseäni muihin tällä alalla. Omien epävarmuuksieni takia teen sitä kyllä muissa hommissa jatkuvasti.
Jotenkin kuitenkin koen, että hupakoinnissa asiakkaita riittää kaikille, sillä jokainen meistä on erilainen ja se itsessään on jo alaa rikastava ominaisuus. Se, että pt:itä on monia tuo alalle lisää asiakkaita, jotka etsivät omaa mieltymystään. Etsinnän aikana, he saattavat käydällä muutamalla hupakolla ennen kuin löytävät vakkarin. Tosin, voihan osa asiakkaista haluta kokeilla montaa erilaistakin tyttöä - mikä sekin on mielestäni hyvä asia.

Toki tämän ollessa tietysti vielä sellainen ala, jota ei kovin hyvällä katsota, niin toisaalta ymmärrän myös sen jos kilpailu asetelmaa ja vertailua löytyy.

Itselle suuri tekijä, miksi en vertaile itseäni muihin on se, etten edes oikeastaan halua verkostoitua muiden alalla olijoiden kanssa. - tämä johtuu juuri omasta epävarmuudesta muiden naisten kanssa (aiemmin mainitsemani vertailu, jota siviilissä harjoitan jatkuvasti). Tiedän, että jos verkostoituisin kilpailuasetelma syntyisi pään sisällä.
Toki tämä on vain omaa "sosiaalista vammaisuutta" :D Vaikka monelle näyttääkin siltä, että mulla on hyvä itsetunto ja olen itsevarma, niin se on täysin tilanne sidonnaista ;)

Eli siis yhteenvetona: epävarmat ihmiset vertailee itseään muihin eikä uskalla loistaa omalla tavallaan, koska pelkäävät sen olevan väärin.


Sori, kommentti saattaa paikoitellen olla hieman off topic,mutta anyhow :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 03, 2021, 18:04:31 »
Mä en rehellisesti sanottuna nauti mistään kilpailu asetelmista. Kaiken lisäksi, en edes jaksaisi käyttää aikaani vertaillakseni itseäni muihin tällä alalla. Omien epävarmuuksieni takia teen sitä kyllä muissa hommissa jatkuvasti.
Jotenkin kuitenkin koen, että hupakoinnissa asiakkaita riittää kaikille, sillä jokainen meistä on erilainen ja se itsessään on jo alaa rikastava ominaisuus. Se, että pt:itä on monia tuo alalle lisää asiakkaita, jotka etsivät omaa mieltymystään. Etsinnän aikana, he saattavat käydällä muutamalla hupakolla ennen kuin löytävät vakkarin. Tosin, voihan osa asiakkaista haluta kokeilla montaa erilaistakin tyttöä - mikä sekin on mielestäni hyvä asia.

Toki tämän ollessa tietysti vielä sellainen ala, jota ei kovin hyvällä katsota, niin toisaalta ymmärrän myös sen jos kilpailu asetelmaa ja vertailua löytyy.

Itselle suuri tekijä, miksi en vertaile itseäni muihin on se, etten edes oikeastaan halua verkostoitua muiden alalla olijoiden kanssa. - tämä johtuu juuri omasta epävarmuudesta muiden naisten kanssa (aiemmin mainitsemani vertailu, jota siviilissä harjoitan jatkuvasti). Tiedän, että jos verkostoituisin kilpailuasetelma syntyisi pään sisällä.
Toki tämä on vain omaa "sosiaalista vammaisuutta" :D Vaikka monelle näyttääkin siltä, että mulla on hyvä itsetunto ja olen itsevarma, niin se on täysin tilanne sidonnaista ;)

Eli siis yhteenvetona: epävarmat ihmiset vertailee itseään muihin eikä uskalla loistaa omalla tavallaan, koska pelkäävät sen olevan väärin.


Sori, kommentti saattaa paikoitellen olla hieman off topic,mutta anyhow :D

Oli jotenkin hassua kun minulla oli reilu parikymppinen tyttöystävä (ikäero 15 vuotta) niin kun sen paras kaveri laihdutti, niin se tokaisi: "se on laihduttanut jo niin paljon, että tässähän pitää alkaa olla huolissaan kilpailusta"

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 03, 2021, 18:45:50 »
Ei missään nimessä kannata alkaa vertaamaan itseään muihin tässäkään mielessä. Itseään toki voi kehittää ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Jokainen ihminen on omanlaatuisensa hyvine ja huonoine puolineen.
Asiakaskunnassakin jokaisella on vähän erilainen mielikuva mitä on hakemassa ja millaiselta palveluntarjoajalta. Tämä näin turskan näkökulmasta. Ei ole olemassa yhtenäistä näkemysta kuka on paras palveluntarjoaja tai huonoin.

Tämä 😌❤️

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6367
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 03, 2021, 18:47:37 »
Ei missään nimessä kannata alkaa vertaamaan itseään muihin tässäkään mielessä. Itseään toki voi kehittää ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Jokainen ihminen on omanlaatuisensa hyvine ja huonoine puolineen.
Asiakaskunnassakin jokaisella on vähän erilainen mielikuva mitä on hakemassa ja millaiselta palveluntarjoajalta. Tämä näin turskan näkökulmasta. Ei ole olemassa yhtenäistä näkemysta kuka on paras palveluntarjoaja tai huonoin.

Tämä 😌❤️

Aamen!
Shikita ga nai

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 03, 2021, 18:52:03 »
Itselle suuri tekijä, miksi en vertaile itseäni muihin on se, etten edes oikeastaan halua verkostoitua muiden alalla olijoiden kanssa. - tämä johtuu juuri omasta epävarmuudesta muiden naisten kanssa (aiemmin mainitsemani vertailu, jota siviilissä harjoitan jatkuvasti). Tiedän, että jos verkostoituisin kilpailuasetelma syntyisi pään sisällä.
Toki tämä on vain omaa "sosiaalista vammaisuutta" :D Vaikka monelle näyttääkin siltä, että mulla on hyvä itsetunto ja olen itsevarma, niin se on täysin tilanne sidonnaista ;)

Eli siis yhteenvetona: epävarmat ihmiset vertailee itseään muihin eikä uskalla loistaa omalla tavallaan, koska pelkäävät sen olevan väärin.

Tosi rohkeasti kirjoitat omista ajatuksistasi! Mun kokemuksen mukaan moni aidosti yllättyy kollegoita enemmän tavatessaan, miten ihan oikeasti me ollaan yleensä ihan tavallisia tyyppejä. Ja totta tosiaan, tosi erilaisia keskenään.

Iso osa on hyvin solidaarisia ja kollegiaalisia - yhden kollegan sanoin, meillä kun ei oikeastaan ole kuin toisemme.

Mä jotenkin kaikesta huolimatta toivon, että jossain vaiheessa uskaltautuisit lähestymään kollegoita, ja löytäisit semmosta seuraa, jossa tuntisit olosi hyväksi. Aika moni meistä on sellaisia, jotka ei siviilissä istu moneenkaan muottiin, mutta kollegoista on löytynytkin hyvin saman henkisiä ihmisiä.

Verkostoitumisessa on paljon hyviä puolia, ja ainakin itselläni nimenomaan verkostoituminen on nostanut itsetuntoa, tuonut itsevarmuutta ja auttanut myös siviilissä. On saanut merkityksellisyyttä ja muita kokemuksia, jotka kantaa myös työn ulkopuolella. Mulla on ollut ikävämpiäkin kokemuksia, mutta niiden jälkeen olen löytänyt vielä läheisempiä ihmisiä. Vertaistuki on mittaamattoman arvokasta, kun paska osuu tuulettimeen, tai on muuten vaan kurja päivä.

Epävarmuus ja vertailuhan tulee yleensä jostain syvältä sisäistetyistä uskomuksista, jotka sitten rajoittaa elämää. Mulla seksityö on muuttanut mun koko elämän juuri osaltaan siksi, että tabuisuuteen ja stigmojen takia tää tekee niin paljon näkyväksi omia kipupisteitä (jos on valmis niitä katsomaan, kaikkeahan voi myös paeta tai jos ei vaan ole valmis). Tämä on antanut mahdollisuuden tutustua itseen ihan uudella tavalla ja ihan eri tulokulmista. Sen, mitä olisin joskus kutsunut epävarmuuden lisääntymiseksi, ymmärrän nykyään olevan esim. itseni suojelua, ja siten siitä on tullut enemmän tiedostettua -> autonomia on lisääntynyt suhteessa omaan elämään. Tämä näin pikku esimerkkinä vain :)


Olisi hassua sanoa, ettei vertailu kannata (vaikka tottahan se on, koska kuten sanottu ettei ole mitään kaikille sopivaa pt:aa), koska jos sitä tekee, sitä tekee. Sen sijaan kannustankin pohtimaan, mitä se antaa? Mihin ongelmaan se antaa itsellä vastauksen? Saako siitä turvaa, kontrollia, mitä? Voisiko niitä asioita saada jotenkin muuten? Jos niitä asioita alkaa antamaan itselleen, väheneekö vertailu? Meidän itsekin ärsyttävimmillä tavoilla ja tottumuksilla on yleensä jokin funktio siinä, että pysymme toimintakykyisinä ja hahmotamme maailmaa. Joskus se kuva maailmasta on alun alkaen vähän vääristynyt, ja pysähtymällä itsensä äärelle sitä kuvaa voi alkaa haastamaan. Haluanko elää tämän näköisessä maailmassa? Miten voisin itse siihen vaikuttaa?
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 03, 2021, 21:00:48 »
Mielestäni palveluntuottajia ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen. Minä käyn esim. sihteerin luona jolta saa aivan ihanaa GFE:ä, mutta häneltä ei saa roolileikkejä.

Toiselta tytöltä saan taas aivan mahtavaa DD/LG:ä mutta häneltä ei saa GFE:ä. Molemmat ihanuudet ovat minulle tärkeitä eikä heitä voi vertailla.

Erilaiset palveluntuottajat tekevät tästä harrastuksesta monipuolisen. Minusta se on tämän elämäntavan suola ja sokeri.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 03, 2021, 23:39:13 »
Ihan pätevän oloista tekstiä, sillä tosiaan, voiko meitä edes mitenkään paremmuusmielessä verrata edes toisiinsa kovinkaan vakuuttavasti; Jokaisellahan on se oma persoonallinen tyylitaju, tapa tulkita asioita miten nyt kukin tulkitsee. Niin ja jokaisella on se oma musiikkimaku et cetera. ;)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 03, 2021, 23:55:09 »
Toki tämän ollessa tietysti vielä sellainen ala, jota ei kovin hyvällä katsota, niin toisaalta ymmärrän myös sen jos kilpailu asetelmaa ja vertailua löytyy.

Itseasiassa mä luulen, että se ettei tätä alaa aina hyvällä katsota, oikeastaan vähentää kilpailuasetelmaa ja pikemminkin luo kollegojen kesken sellaista "me vastaan muut" asennetta.
Mä en ole itse kokenut missään niin lämmintä vastaanottoa kuin seksityössä olen saanut toisilta kollegoilta.
Kilpailuhenkisyys on siitä aika kaukana. :)
Jos koskaan vähänkään tuntuu että haluaisit ottaa kontaktia kollegoihin, niin kannustan siihen lämpimästi.

Kun, huolimatta siitä minkä näköinen, ikäinen tai kokoinen on, niin haasteet (ja myös hyvät kokemukset) on kaikille tällä alalla aikalailla samat. On välillä ihan hassua kun tapaa ekaa kertaa jonkun kollegan, kuinka nopeasti juttu alkaa luistamaan. Vaikka mitään muuta yhteistä ei olisi kuin seksityö. Mutta seksityö on aika voimakas yhdistävä tekijä, ehkä juuri se, ettei loppujen lopuksi mun kokemuksen mukaan kukaan muu kuin toinen seksityöntekijä pysty täysin ymmärtämään millaista tämä duuni oikeasti on. Jutut joita joutuu selittelemään ikuisuuksia siviilikavereille ei vaadi kollegojen kesken mitään pohjustusta vaan toinen vain nyökkäilee "että joo, tuttu juttu, noinhan se just menee". On ihana fiilis kun joku tajuaa! :inlove:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2021, 15:42:58 »
Jokaiselle löytyy jotakin. Toisen inhokki on toisen suosikki
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2021, 16:52:58 »
Olet veeras aivan oikeassa. Kaikille löytyy mieleisensä ja onhan niitäkin, jotka vaan ei kaikesta tykkää... kiitos viimeisestä ihanasta hetkestä ja nähdään taas... kerroinkin tuolla toisella foorumilla hetk.....

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 04, 2021, 21:12:12 »
Tottakai laitan palveluntarjoajat valintaa tehdessäni paremmuusjärjestykseen. Omasta näkökulmastani ja kriteereilläni, jotka saattavat vaihdella päivittäin.

Tää on ihan vitun hyvin sanottu
Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu
epävarmat ihmiset vertailee itseään muihin eikä uskalla loistaa omalla tavallaan, koska pelkäävät sen olevan väärin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2475
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #15 : Kesäkuu 04, 2021, 23:30:47 »
Minulla on aina ollut selkeät ja varsin muuttumattomat kriteerit. Hupakoiden laittaminen paremmuusjärjestykseen käy varsin helposti kun tietää mitä haluaa.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #16 : Kesäkuu 05, 2021, 00:11:51 »
Me sammakot olemme tienneet jo kautta aikojen että kaikissa ihmisissä on sekä hyviä että huonoja puolia. Yin ja Yang.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #17 : Kesäkuu 05, 2021, 12:18:06 »
Toki tämän ollessa tietysti vielä sellainen ala, jota ei kovin hyvällä katsota, niin toisaalta ymmärrän myös sen jos kilpailu asetelmaa ja vertailua löytyy.

Itseasiassa mä luulen, että se ettei tätä alaa aina hyvällä katsota, oikeastaan vähentää kilpailuasetelmaa ja pikemminkin luo kollegojen kesken sellaista "me vastaan muut" asennetta.
Mä en ole itse kokenut missään niin lämmintä vastaanottoa kuin seksityössä olen saanut toisilta kollegoilta.
Kilpailuhenkisyys on siitä aika kaukana. :)
Jos koskaan vähänkään tuntuu että haluaisit ottaa kontaktia kollegoihin, niin kannustan siihen lämpimästi.

Komppaan kyllä niin 100% mitä Venla ja JennySnow ovat tässä kirjoittaneet ❤ Kollegojen tapaaminen on nimenomaan karistanut multa kaikki fiilikset mistään kilpailuasetelmista, ollaan loppujen lopuksi oikeasti ihan vaan kukin omammelaisia, erilaisia, tavallisia, ja sellaisinaan just hyviä.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #18 : Kesäkuu 05, 2021, 13:32:51 »
Ihmisenä en ole yhtään sen parempi kun muut. Hupakkona, en juuri tunne muita hupsuja, niin paha mennä sanomaan mitään. Luultavasti en ole parempi, mutta riittävän hyvä ja kiva, kun se asiakkaille riittää.
Tuota en tajua, että hupakot sanoo olevansa tavallisia. En minä ole tavallinen ja millainen sitäpaitsi on tavallinen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #19 : Kesäkuu 05, 2021, 13:50:56 »
Minäkin olen ihmisille sanonut, että vaikka ihmisenä en olisikaan sen parempi tai huonompi, koska kaikkihan me tehdään virheitä ja opitaan kypsymisen kautta tavalla ja toisella kasvamaan. Niin siitä huolimatta tiedostan samalla, että olen aika kaukana stereotyyppisestä "tavallisesta" tai "normaalista". Parasta on sanoa, että olen kaikkea muuta kuin normaali. Poikkeuksien poikkeus. Neurokirjon ihminen, joka on käynyt nyt tämän sukupuolenkorjausprosessin loppuun, ja joka tykkää samaan aikaan motivoituneesti hoitaa sekä psykologian opintoja että huorata. Plus muu musisointi ja luonnonsuojelu sekä vegaanisuus kaupan päälle. Tai pukeutuminen. Erotun sen verran räikeästi juuri omanlaisella erilaisuudellani ja massasta poikkeavuudella, ettei ole mikään häpeä sanoa olevansa jotakin ihan muuta kuin ns normaali.

Sitähän suuremmalla syyllä nimenomaisesti en katso olevani vertailukelpoinen paremmuusasteikolla toisiin ihmisiin nähden, koska jo  :inlove:lähtökohtaisesti vaikutan sen verran erilaiselta kuin muut ja todellakin nautin tästä kunniasta...

...Saada olla se kuka on. :kiss: