Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Kivesten hyväily

<< < (2/5) > >>

Rene:
hyväily on jees mutta "älä vaan pure mun ananasta".  :whipping:

bbwnanna:

--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Toukokuu 29, 2021, 10:11:25 ---Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä. :D

Vieras0342:
Kyllä vaarin palleilla saa pelata vaikka pillujardia, jos niikseen tulee(vaari).

IlonaTequila:

--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Toukokuu 29, 2021, 15:12:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Toukokuu 29, 2021, 10:11:25 ---Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä. :D

--- Lainaus päättyy ---

Sama vika mulla  :-* :P

Julia:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Toukokuu 30, 2021, 08:40:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Toukokuu 29, 2021, 15:12:18 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Sama vika mulla  :-* :P

--- Lainaus päättyy ---

Komppaan kollegoja, miten ne voisi unohtaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta