Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Kivesten hyväily
Rene:
hyväily on jees mutta "älä vaan pure mun ananasta". :whipping:
bbwnanna:
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Toukokuu 29, 2021, 10:11:25 ---Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota. :o
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä. :D
Vieras0342:
Kyllä vaarin palleilla saa pelata vaikka pillujardia, jos niikseen tulee(vaari).
IlonaTequila:
--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Toukokuu 29, 2021, 15:12:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Toukokuu 29, 2021, 10:11:25 ---Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota. :o
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Sama vika mulla :-* :P
Julia:
--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Toukokuu 30, 2021, 08:40:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Toukokuu 29, 2021, 15:12:18 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Sama vika mulla :-* :P
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan kollegoja, miten ne voisi unohtaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta