Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Kivesten hyväily

<< < (3/5) > >>

Vieras0395:
No on minulla vaikeuksia pitää näpit erossa kulkusista. Yksi asiakas ei tykkää, että niitä hipsutellaan. Jos on muitakin, niin olisi kiva että sitä sanottaisiin.

Meeme:
Kivekset on ihania ja innostavia :)

Vikkelä Kikkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Toukokuu 30, 2021, 08:40:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Toukokuu 29, 2021, 15:12:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Toukokuu 29, 2021, 10:11:25 ---Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä. :D

--- Lainaus päättyy ---

Sama vika mulla  :-* :P

--- Lainaus päättyy ---

Itse ainakin nautin todella paljon kivesten käsittelystä.  :inlove: Tekee kyllä niin höpöä että!! Kiitokset Ilonalle nautinnolisista hetkistä....

Vieras0185:
Aika moni palveluntarjoaja haluaa antaa kiville hellyyttä, ehkä niissä on jotain samaa kuin naisten tisseissä miehille.

Mä en itse niinkään välitä mun pallien hyväilystä, naiset ei yleensä osaa käsitellä niitä oikein jotta se ei sattuisi.

Ppelto:
Pidän, että niitä hyväillään (käsin tai suun kanssa), mutta jollekin joutunut laittaa stopin. Tuntui, että ne revitään irti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta