Juhannukseen on alle kuukausi. Miten on, oletko jo tehnyt suunnitelmat sitä varten vai annatko jussin tulla ja mennä?
Uutiset:
Vieras0265




Huikea tyyppi
Pimu







Lähellä täydellisyyttä
IlonaTequila







Lähellä täydellisyyttä
Venla








Foorumihierarkian huipulla
Ajattelin perinteisesti tehdä yöttömänyön taikoja, solmia kukkaseppeleitä, kurkistaa kaivoon, kirmailla pihamaalla vailla rihmankiertämää, sekä saunoa läpi yön ❤


misterx83

Piristää muiden päivää
Ppelto



Nauttii muiden arvostusta
Idiootti



Nauttii muiden arvostusta


Susannah


Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0342



Nauttii muiden arvostusta
Ninnukka



Nauttii muiden arvostusta
Helinä


Näyttää hyvää esimerkkiä

