Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sofia söpö  (Luettu 5537 kertaa)

Poissa morko

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Sofia söpö
« : Toukokuu 24, 2021, 16:47:00 »
Moi! Kellään kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Sofia söpöstä?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sofia söpö
« Vastaus #1 : Toukokuu 24, 2021, 19:41:46 »
Oli noin kymmenen vuotta sitten itse asiassa aika hyvännäköinen. Kauniit rinnat ja kasvoistakin nätti. Pari vuotta sitten tilanne oli jossain määrin muuttunut mikä luonnollisesti on ymmärrettävää, kun ikää on tullut lisää. Pyöreyttä tullut ja muistin myös miksi en tavannut uudestaan silloin kymmenisen vuotta sitten. Estelee kädellä syvempää penetraatiota, koska tekee kipeää.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sofia söpö
« Vastaus #2 : Toukokuu 28, 2021, 16:54:18 »
Mä olen kanssa tavannut muutaman kerran tän naisen ja itse ainakin olen tykkännyt. Isot luomutissit ja asenne kohdallaan. Hyvä suikkari ja osaa kutitella kivasti samalla. Ei suutele, mikä saattaa olla monella kynnyskysymys.

Jimmyn kanssa samaa mieltä siitä, että on vähän tullut mistä ottaa kiinni vaikka lihavaksi en sanoisi kuitenkaan. Iän tuomaa pyöreyttä. Kaksyt vuotta sitten tää oli kuumapakkaus, kun ekan kerran tapaisin.
Ikä ilmossa on aika alakanttiin.

Poissa Herrasmiesjohtaja

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sofia söpö
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2021, 12:33:41 »
Neito toimii myös nimellä AnnaKissa ja on yleensä Myyrmäessä

Poissa Vieras1469

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sofia söpö
« Vastaus #4 : Joulukuu 09, 2021, 17:49:45 »
Itse kävin sofia söpön luona viimevuonna ja oli kyllä mahtava tapaaminen, ovelta sisään päästyäni katselin hänen tyrmäävää kehoaan ja on se kyllä katselemisen arvoinen nätti tyttö kaikin puolin ja mikä parasta todella hyvät tissit. Itse toimintaan päästyämme sofia alkoi ottamaan suihin joka tuntui aivan uskomattoman hyvältä joten eihän siinä kauaa mennyt kun nalli paloi. Siitä sitten kuusysiin jossa alkoi pikkukaveri tokenemaan taas taistelu asentoon eikä ihme kun itse nuolin sofian raikasta pillua samalla tuntien mahtavaa suihinottoa ja sitä kun sofian täydelliset tissit liikkuvat ihoani vasten, hetken siinä toisiamme nuollen vaihdettiinkin cow girl asentoon ja lopuksi vielä suihinottoa. Sofia osaa kyllä ottaa suihin erinomaisesti. Menen varmasti vielä joskus uudestaan hänen luokseen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2021, 17:56:44 kirjoittanut Matsu94 »