Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: outcall isännöinti/emännöinti  (Luettu 2199 kertaa)

Paikalla jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 830
  • **** Nauttii muiden arvostusta
outcall isännöinti/emännöinti
« : Toukokuu 23, 2021, 21:51:21 »
Pääsin yllättäen (kylläkin pyytäen) isännöimään ensimmäistä ever outcall keikkaa. Kaikki sujui hyvin, yhteydenotto, viestit, ovikoodit, kaikki.
Mut kyllä siinä tunnin verran valmistellessa ja odotellessa tuli mieleen muutamakin juttu et pitäiskö, olisko hyvä..
Mitä on hyvä, tärkeää, ottaa huomioon kun omaa sijaintiaan ja itseään outcalliin valmistelee. Nyt erityisesti tarkoitan tilannetta että outcall paikka on oma asunto, ei hotelli, airbnb, tms.
Tällä ekalla kertaa kaikki meni nyt hyvin mut miten varmistaa et niin menee jatkossakin , onhan hupakot erikaisia (onneksi!).
Mitkä jutut teillä mielessä kun outcall paikkaa lähestytte?.
Vai onko tässäkin se totuus, et mitään ei voi olettaa jos ei ole etukäteen varmistanut?
Olis kiva pystyä valmistelemaan outcall vastaanotto mahdollisimman miellyttäväksi, sen verran oli mukavaa ettei ollut viimeinen.
 :inlove:
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko

Paikalla Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 691
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #1 : Toukokuu 25, 2021, 21:38:00 »
Itse toivon lähinnä, että osoitteen saa vähintään pari tuntia ennen tapaamista ja ovi avataan :D Saippua käsienpesuun ja puhdas pyyhe ovat myös toivottavia sekä se, että asiakas on yksin (eläimiä en laske). Siivota ei mua varten tarvitse, jos nyt ei ihan kaaoksessa seikkailla.

Sit vaan paneskellaan!
Helsingissä <3

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #2 : Toukokuu 25, 2021, 22:15:02 »
Puhtaat lakanat sängyssä olisi kanssa aika bueno, ellet halua paneskella vaikka vain sohvalla. Siinä tapauksessa sänkyä ei tarttee puunata. :D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #3 : Toukokuu 25, 2021, 22:20:57 »
Itse toivon lähinnä, että osoitteen saa vähintään pari tuntia ennen tapaamista ja ovi avataan :D Saippua käsienpesuun ja puhdas pyyhe ovat myös toivottavia sekä se, että asiakas on yksin (eläimiä en laske). Siivota ei mua varten tarvitse, jos nyt ei ihan kaaoksessa seikkailla.

Sit vaan paneskellaan!

Komppaan täysin! Outcallia varten ei tarvitse siivoilla eikä laitella asuntoa. Pidän aina mukanani tarvittavat kumit, liukkarit, omat saippuat ja shampoot, joten ei niitä tarvitse asiakkaan miettiä. Mutta toki just se puhdas pyyhe olisi kiva olla.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2021, 22:23:28 kirjoittanut Minttuliini »

Paikalla jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 830
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #4 : Toukokuu 25, 2021, 22:48:02 »
Itse toivon lähinnä, että osoitteen saa vähintään pari tuntia ennen tapaamista ja ovi avataan :D Saippua käsienpesuun ja puhdas pyyhe ovat myös toivottavia sekä se, että asiakas on yksin (eläimiä en laske). Siivota ei mua varten tarvitse, jos nyt ei ihan kaaoksessa seikkailla.

Sit vaan paneskellaan!

Komppaan täysin! Outcallia varten ei tarvitse siivoilla eikä laitella asuntoa. Pidän aina mukanani tarvittavat kumit, liukkarit, omat saippuat ja shampoot, joten ei niitä tarvitse asiakkaan miettiä. Mutta toki just se puhdas pyyhe olisi kiva olla.

Joo yks oli just toi saippua/shampoo, hupakot incallissa usein mainitsee "miesten tuoksut löytyy" et tartteeko lähtee hankkimaan "nais setti". No onhan niitä neutraaleita settejä.
Ja lakanoiden raikkaus toki hyvä pointti jos niihin tarkoitus sukeltaa.

Kiitos kommenteista, kutsun hutsun toistekin  :behind:
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #5 : Toukokuu 26, 2021, 13:37:32 »
Tälle nyt ei kauheasti voi mitään juuri siinä hetkeä ennen valmistautuessa, mutta ylipäätään sellainen sänky jossa voi touhuta kunnolla jos se on tarkoituksena. Eli tarpeeksi tilava & kestävä.

Mulla on ihan ikuisuus siitä kun tein outcallia asiakkaiden koteihin, ja se kesti hyvin lyhyen aikaa, mutta muistan että välillä joutui vähän ihmettelemään kun parin tunnin sänkysessiota varten oli 80cm leveä liitoksistaan jo osittain hajonnut sänky.
Ei ole kovin rentoa peuhata kapealla sängyllä missä saa jännätä koko ajan kestääköhän se....ja tuskin asiakkaalle kauhean kiva juttu jos se sänky on entinen tapaamisen jälkeen. :-\
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #6 : Toukokuu 26, 2021, 14:07:40 »
Tälle nyt ei kauheasti voi mitään juuri siinä hetkeä ennen valmistautuessa, mutta ylipäätään sellainen sänky jossa voi touhuta kunnolla jos se on tarkoituksena. Eli tarpeeksi tilava & kestävä.

Mulla on ihan ikuisuus siitä kun tein outcallia asiakkaiden koteihin, ja se kesti hyvin lyhyen aikaa, mutta muistan että välillä joutui vähän ihmettelemään kun parin tunnin sänkysessiota varten oli 80cm leveä liitoksistaan jo osittain hajonnut sänky.
Ei ole kovin rentoa peuhata kapealla sängyllä missä saa jännätä koko ajan kestääköhän se....ja tuskin asiakkaalle kauhean kiva juttu jos se sänky on entinen tapaamisen jälkeen. :-\
Toki se luo oman pikantin lisäjännityksen tapaamiseen T: 80 cm sängyn mies.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: outcall isännöinti/emännöinti
« Vastaus #7 : Toukokuu 26, 2021, 15:50:37 »
Tälle nyt ei kauheasti voi mitään juuri siinä hetkeä ennen valmistautuessa, mutta ylipäätään sellainen sänky jossa voi touhuta kunnolla jos se on tarkoituksena. Eli tarpeeksi tilava & kestävä.

Mulla on ihan ikuisuus siitä kun tein outcallia asiakkaiden koteihin, ja se kesti hyvin lyhyen aikaa, mutta muistan että välillä joutui vähän ihmettelemään kun parin tunnin sänkysessiota varten oli 80cm leveä liitoksistaan jo osittain hajonnut sänky.
Ei ole kovin rentoa peuhata kapealla sängyllä missä saa jännätä koko ajan kestääköhän se....ja tuskin asiakkaalle kauhean kiva juttu jos se sänky on entinen tapaamisen jälkeen. :-\
Toki se luo oman pikantin lisäjännityksen tapaamiseen T: 80 cm sängyn mies.

Ai niin joo! ;D
No mutta sitten, lisäksi voisi asetella sängyn ympärille jollekin huterille tasoille suunnilleen sängyn korkeudelle tunnelmaa luomaan vaikka tuikkuja/kynttilöitä, ja sitten niiden alapuolelle jotain helposti syttyvää...
Tai lasitavaraa siihen sängyn kylkeen, jotain arvokkaita ohutta lasia olevia esineitä.
Nyt mä luulen että sain jutun juonesta kiinni ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!