Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle  (Luettu 6508 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Asiakkaan pukeutumista on sivuttu paljonkin eri keskusteluissa, mutta avataanpa sille ihan oma lanka, jos asia herättäisi keskustelua ja näkökulmien vaihtoa.

Oma pitkäaikainen (mutta kylläkin harvempiin tapaamisiin) perustuva kokemukseni on, että kun (mies)asiakas pukeutuu tapaamiselle kauluspaitaan ja pikkutakkiin (toki muukin habitus samalla tasolla), palvelu ja kohtelu on parempaa ja sitä on asiakkaana halutumpi ja tykätympi kuin jos tulee huppari päällä ja lenkkitossuissa. Tämä tuntuu toimivan oli kyse omassa asunnossaan työskentelevästä kotimaisesta sihteeristä, hotellikeikkaa tekevästä thaikusta, päiväprivaatin esiintyjästä tai erotiikkaravintolan showtytöstä. Toimii Suomen isommissa kaupungeissa ja pienemmissä kylissä. Toimii kotimaassa, itä-Euroopassa (aivan erityisesti Venäjällä), länsi-Euroopassa ja Aasiassa. Pikkutakkia käyttävä mies huomataan, erottuu edukseen ja on arvostetumpi asiakas.

Siksi sanoisin, että jos on tottunut pukeutumaan pikkutakkiin ja kauluspaitaan siviilissä, niin kannattaa pukeutua myös (ja erityisesti) hupakoidessa. Toisaalta hupparimies ei tietenkään muutu pukumieheksi vain vaatteita vaihtamalla, eli pelkkä puku ei tee herrasmiestä. Mutta jos pukumies vaihtaa huppariin hupakolle, privaattiin tai erotiikkaravintolaan mennessään, hän jättää merkittävän pääoman käyttämättä. Herrasmiestä arvostetaan tässäkin lajissa ja juuri tässä lajissa palveluntarjoajan arvostus tuo lisäarvoa kokemukselle. Toki pukumies ei välttämättä ole samaa herrasmies, on myös paljon täysin m*lkk*j* pukumiehiä, mutta toisaalta herrasmies kyllä myös pukeutuu kuten herrasmies.

Toinen näkökulma: jos asiakas toivoo sihteerin pukeutuvan tyylikkäästi, elegantisti ja naisellisesti ja olevan laittautunut, on kohtuullista, että asiakaskin pukeutuu tapaamiselle siististi. Bisneksessä pukeutumisella viestittää kunnioitusta ja arvostusta jotakin tapaamista tai henkilöä kohtaan. Uskon, että niin on tässäkin bisneksessä. Ja kokemukseni on, että palveluntarjoajan kokema arvostus vaikuttaa suurestikin palvelun laatuun. Aivan erityisen paljon GFE:ssä.

Mielenkiintoista kuulla miten palveluntarjoajat näkevät asiakkaan pukeutumisen ja onko muilla asiakkailla vastaavia havaintoja. Vai olenko täysin yksin ajatuksineni ja kokemuksineni. Kiinnostavaa kuulla myös, johtuuko kaikki vain siitä, että pikkutakki luo hupparia enemmän odotuksia palveluntarjoajan kannalta hyvin olennaisesta asiasta, eli rahasta vai onko pukeutumisella muutakin merkitystä.

Näkemyksiä varmaan on paljonkin, tämä(kään) asia ei liene mustavalkoinen, vaan siinä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5206
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2021, 20:06:44 »
Mä pidän huppareihin pukeutuvista miehistä. Ajattelen hänen sillon olevan "rento" tyyppi ja enemmän mun henkinen.

Likaiset työmiehenvaatteet toimii myös. Seksikästä!

Puku ja kauluspaitakin on hyvä. Mutta en arvota mitenkään hupparimiehen yläpuolelle 😅

Oikeesti vaatteilla ei ole mitn väliä millaista palvelua saa. Ainakaan mulla siis.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #2 : Toukokuu 20, 2021, 20:13:07 »

Mielenkiintoista kuulla miten palveluntarjoajat näkevät asiakkaan pukeutumisen ja onko muilla asiakkailla vastaavia havaintoja. Vai olenko täysin yksin ajatuksineni ja kokemuksineni. Kiinnostavaa kuulla myös, johtuuko kaikki vain siitä, että pikkutakki luo hupparia enemmän odotuksia palveluntarjoajan kannalta hyvin olennaisesta asiasta, eli rahasta vai onko pukeutumisella muutakin merkitystä.



Minulla ei ole minkäänlaisia odotuksia asiakkaan pukeutumisen suhteen. Minun luokse saa tulla ja tullaan hupparissa, lemppari t-paidassa ja verkkareissa tai sitten puvussa. Saa tulla suoraan kaivinkoneesta tai isosta pankista tiskin takaa, ei vaikuta palveluun millään lailla.
Herrasmiesmäisyys (onko se sana???) tulee käytöksestä :-)
Suihkun kautta kuitenkin  :kiss: niin ei päivän pölyt haittaa.

Maksuseksi ja siivilideittailu erikseen.

Lisään odotuksista sen verran että odotan paikalle saapuvalla olevan tasaraha mukana muutenkin. Eikä muulla tarvitse minuun tehdä vaikutusta 😆
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2021, 20:15:38 kirjoittanut Golddigger »

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #3 : Toukokuu 20, 2021, 20:25:30 »
Mä pidän huppareihin pukeutuvista miehistä. Ajattelen hänen sillon olevan "rento" tyyppi ja enemmän mun henkinen.

Likaiset työmiehenvaatteet toimii myös. Seksikästä!

Puku ja kauluspaitakin on hyvä. Mutta en arvota mitenkään hupparimiehen yläpuolelle 😅

Oikeesti vaatteilla ei ole mitn väliä millaista palvelua saa. Ainakaan mulla siis.

Veit sanat suustani 😘❤️

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #4 : Toukokuu 20, 2021, 21:12:52 »
Itse yritän pukeutua siististi, en puku päällä kuitenkaan.
Pukeudun kylläkin aina niin.
Pitääkin kokeilla verkkareilla ja hupparilla, niistä paistaa kylläkin helpommin läpi minne menossa ja mistä tulossa kohouman takia 🙈

Eniten palvelun laatuun taitaa vaikuttaa käytös, itse olen saanut erittäin hyvää palvelua tähän mennessä foorumin käyttäjiltä.  :kiss:
Naapurista bongatut GFE:t yms vastaavat tapaukset ovat päinvastaisia. Tietysti sieltäkin löytyy varmasti timantteja.
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2656
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #5 : Toukokuu 20, 2021, 22:44:28 »
Ei pukeutuminen vaikuta maksuseksissä mitenkään mun kokemuksen mukaan. Käytös ratkaisee.
Itse olen saanut hupparissa ja farkuissa niin hyvää palvelua, ettei sitä voi enää paremmaksi laittaa.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2021, 22:49:54 »
Samaa mieltä - hyvällä käytöksellä asiat tuntuvat toimivan paremmin (tosin huonoa käytöstä en ole edes kokeillut). Ja ihan parhaimpia kokemuksia olen saanut ihan ilman mitään vaatteita... 😉

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #7 : Toukokuu 20, 2021, 22:50:29 »
Aika vähän aikaa on tapaamisella ne vaatteet käytössä...

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2656
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #8 : Toukokuu 20, 2021, 23:39:59 »
Ei pukeutuminen vaikuta maksuseksissä mitenkään mun kokemuksen mukaan. Käytös ratkaisee.
Itse olen saanut hupparissa ja farkuissa niin hyvää palvelua, ettei sitä voi enää paremmaksi laittaa.


Lisätään vielä. Kun kerran menin prätkäkamoissa tapaamiseen, niin niistä oltiin erityisen kiinnostuneita. Pois nekin sitten otettiin  :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Susannah

  • Full Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #9 : Toukokuu 20, 2021, 23:47:00 »
Sillä, mitä asiakkalla on päällä, ei ole mitään vaikutusta siihen millaista palvelua hän saa.

Siviilissä kyllä kiinnitän huomiota pukumiehiin ja virkapukuihin.

Itse pyrin pukeutumaan asiakkaan toiveiden mukaan, jos mitään erityistä ei ole, niin strikkarit, korkkarit ja mekko on yleensä alkuun päällä.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 410
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #10 : Toukokuu 21, 2021, 10:27:03 »
Kun on kyseeässä maksullinen seksitapahtuma, niin jos en saa toivomaani kohtelua, ohjaan palveluntarjoajaa siihen minkälaista palvelua haluan. En piiloviestittele sitä pukeutumisellani.

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #11 : Toukokuu 21, 2021, 10:51:13 »
Kyllä kaikki asiakkaat on samalla viivalla pukeutumisesta huolimatta. Käytös on se mikä enemmän ratkaisee :)
<3

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #12 : Toukokuu 21, 2021, 11:07:17 »
Asiakkaan pukeutumisella ei ole mitään vaikutusta palvelun laatuun, haluan ihan jokaiselle tarjota antoisan gfe-kokemuksen. Käytöstavat ja hygienia on ne asiat, joilla on merkitystä. Mainitsen ilmoituksessani lemmikit, ja ehkä siksi myönnän olevani hieman helpottunut jos luokseni ei tulla viimeisen päälle pukeutuneena (koiran karvat :D ), mutta tietysti löytyy naulakko ja henkarit vaatteille ettei niitä lattialle tarvitse heittää :)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #13 : Toukokuu 21, 2021, 11:17:30 »
Onpahan tullut mentyä ihan tosi paskaiset konemiehen työvaatteet päällä suoraan hikisenä sihteerikön tapaamiseen. Tietenkin eteisessä kaikki vaatteet pois ja suihkun kautta vasta lähemmäs sihteerikköä. Mutta kohtelu oli aivan mahtavaa siltikin :)  Kieltämättä hieman itellä hävetti niissä tamineissa tulla tapaamiseen öljylle rasvalle ja hielle haisten mut tilanne vaati sen.

Tiedä sitten olisko ollut tapaaminen erinlainen jos olisi ollutkin pikkutakki ja kauluspaita kera suorien housujen kun oli eka tapaaminen kyseisen neidon kanssa.

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #14 : Toukokuu 21, 2021, 11:23:29 »
Minä peräänkuulutan ihan eniten hygienian perään, sillä jos jollain voi olla vaikutusta. Pukeutumisella ei niinkään, harvoin sitä edes sen tarkemmin katsoo mitä toisella on päällä - oleellisinta on saada vaatteet pois tieltä! <3
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #15 : Toukokuu 21, 2021, 11:24:47 »
Onpahan tullut mentyä ihan tosi paskaiset konemiehen työvaatteet päällä suoraan hikisenä sihteerikön tapaamiseen. Tietenkin eteisessä kaikki vaatteet pois ja suihkun kautta vasta lähemmäs sihteerikköä. Mutta kohtelu oli aivan mahtavaa siltikin :)  Kieltämättä hieman itellä hävetti niissä tamineissa tulla tapaamiseen öljylle rasvalle ja hielle haisten mut tilanne vaati sen.

Tiedä sitten olisko ollut tapaaminen erinlainen jos olisi ollutkin pikkutakki ja kauluspaita kera suorien housujen kun oli eka tapaaminen kyseisen neidon kanssa.

Ihan turhaan hävettää tuollainen ☺️ Voin toki vain puhua omasta puolestani, mutta mua kiihottaa just se suoraan töistä tullut työvaatteissa oleva mies joka riisuu just siihen paikkaan ja käy pikasuihkun kautta muhun kiinni 😄❤️

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #16 : Toukokuu 21, 2021, 13:06:25 »
Ekalla hupakointikerralla tuli panostettua äärimmäisen paljon: hieno puku, kauluspaita, mokkakengät. Valmistautumiseen kulutin aika paljon aikaa. Tapaamisen jälkeen tajusin ettei sillä ollut itelle käytännössä oikein väliä kun ne kuitenkin riisutaan heti pois niin aika sama miten puketuu Siitä lähtien oon mennyt mukavilla ja rennoilla vaatteilla enkä oo stressannut pukeutumisesta, ja aina on toiminut ihan hyvin kun ei siitä ole vielä tähän mennessä valitettu :)

Tosin saattoi vaikuttaa että ekalla kerralla tuli valittua feikki-ilmo niin kokemus ei ollut kovin kummoinen. Mutta tokalla  kerralla kävin Cocolla, ja vasta silloin tajusin maksullisen seksin ihanuuden  :inlove:

Voin kyllä kuvitella, että pukumiehet antavat paremman ensivaikutelman koska hupakot huomaa että he ovat panostaneet enemmän pukeutumiseen. Naiset ovat usein myös enemmän muotitietoisia verrattuna miehiin, usein tullut kuultua aika tarkkoja kommentteja jonkun vaatekappaleen brändistä esim. Gucci lasit, joihin en ainakaan itse koskaan kiinnitä huomiota.

Loppujen lopuksi taittaa kuitenkin annetulla rahalla olla se merkittävin painoarvo kun vilkaisee kokonaisuutta ;)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #17 : Toukokuu 21, 2021, 13:33:16 »
Ihan mahtavaa lukea näitä kommentteja ja kuulla näkökulmia asiaan. Kaikki yllä olevat vastaukset kuvastavat huikean ammattimaista suhtautumista ja ammattilaisen palveluasennetta. Kunnioitan sitä. Noin sen pitäisi ollakin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #18 : Toukokuu 21, 2021, 13:40:05 »
Turskan näkökulmasta näen vaatetuksen vain sellainen mikä kuvastaa itseään ja sopii ympäristöön mihin menee. Jos vaikka hienoon hotelli menossa tapamaan sihteeriä, niin ei sinne mennä silloin verkkareissa. Jos taas menee esim rivarissa olevaan paikkaan, niin puku taas voisi naapureissa herättää huomion. Monessa paikassa kunnon duuni vaatteet herättää vähiten huomiota
Feel so good...

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #19 : Toukokuu 21, 2021, 14:13:59 »
Turskan näkökulmasta näen vaatetuksen vain sellainen mikä kuvastaa itseään ja sopii ympäristöön mihin menee. Jos vaikka hienoon hotelli menossa tapamaan sihteeriä, niin ei sinne mennä silloin verkkareissa. Jos taas menee esim rivarissa olevaan paikkaan, niin puku taas voisi naapureissa herättää huomion. Monessa paikassa kunnon duuni vaatteet herättää vähiten huomiota

Juuri näin, pitää sopia ympäristöön... Flashback vaihteeksi: Siitäkin kokemusta kun kerran maailmassa piti majoitua ns hienoon hotellin, siinä sitten hississä t-paita-shorts kombossa, ku just silloin ei muuta puhdasta ollut, Armani ihmisten ihailtavaksi, lisäksi tuli vähän katseita kun aktivoin hissin menmään ylimpään kerrokseen...
Shikita ga nai