Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yhteydenoton antama mielikuva  (Luettu 8174 kertaa)

Poissa Vieras0285

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Yhteydenoton antama mielikuva
« : Toukokuu 14, 2021, 13:24:26 »
Kävinpäs tuossa työkeikan yhteydessä Turussa ja kun aina kaikki ovat maininneet kyseisen kaupungin naiskauneudessa, niin ajattelinpa varata samalla aikaa hupakkokeikalle. Kirjoitin spostiin normaalin yhteydenoton, missä kerroin itsestäni lyhyesti, esitin toiveeni palvelun laadusta ja ajasta eli max. 5 lausetta. Vastauskin tuli nopeasti, että sopii jne.

Tästähän se sitten riemu repesi kun pt alkoi kyselemään säännöllisesti että olenko tulossa etten tee ohareita. Vastailin kuuliaisesti että olen, vaikka kellot alkoivat soida päässä. Nooh, tapaaminen oli kuitenkin jees mutta sitten jälkimainingeissa kuulin että minua oli epäilty ohari-Olliksi kun olin niin laveasti kirjoittanut ja tällaiset runoratsut tekevät aina oharit. Oli vähän sellainen WTF olo.

Joten alanko kirjailemaan ytimekkäämmin että panettaa, haluan nussia x ajan huomenna, olen läski sika tästä eteenpäin? Tälläkin palstalla on useampi sihteeri, jolle olen viestejä kirjoitellut eikä ainakaan kukaan ole niistä asiasta valittanut. En vielä lue itseäni paatuneeksi turskaksi vaikka tätä harrastusta on jo jonkin aikaa tullut tehtyä.

Ymmärrän runkku-Reinot jotka kuvailevat yksityskohtaisesti aktin samalla hakaten tumppuun, mutta eikai nyt ihan normaalit käytöstavat voi aiheuttaa tuollaista hysteriaa? Tai sitten jotkut tykkäävät yksitavuisesta viestinnästä ja urinasta..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #1 : Toukokuu 14, 2021, 14:05:29 »
Omalla tyylillä vaan. Vaari on sitä mieltä että rennolla asenteella. Tämän homman pitää olla mukavaa ja stressiä poistavaa. Ei saatana tällainen ikäloppu ei jaksa miettiä että mitä ennen entteriä on jupissut. Tulis heti hirvee ressi!

Tärkeintä on että yhteydenotto on asiallinen ja ei missään nimessä saa olla tällainen seniili vitjamuna joka harrastaa kirjeenvaihtoa kolme vuotta ja sitten toteaa - no en mää ehkä nyt kuitenkaan oo tulossa niitä mansikoita ostamaan kun herneet on halvempia ::)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2021, 14:07:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #2 : Toukokuu 14, 2021, 14:42:20 »
Kyllä sen vaan tietää, onko kirjoittaja tosissaan. Juurikin, jos kuvaillaan tapaaminen seksifantasia-tyylisesti, niin ei kiitos.
Aikuinen, asiallinen ihminen osaa kirjoittaa kuvauksen itsestään ja siitä, mitä toivoo.
Yllättävän monet eivät vastaa mitään takaisin sen jälkeen, kun olen yhtä asiallisen vastauksen lähettänyt takaisin.
Eli logiikka? Sitä ei ole.  :headbang:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2021, 15:02:57 »
Kyllä sen vaan tietää, onko kirjoittaja tosissaan. Juurikin, jos kuvaillaan tapaaminen seksifantasia-tyylisesti, niin ei kiitos.
Aikuinen, asiallinen ihminen osaa kirjoittaa kuvauksen itsestään ja siitä, mitä toivoo.
Yllättävän monet eivät vastaa mitään takaisin sen jälkeen, kun olen yhtä asiallisen vastauksen lähettänyt takaisin.
Eli logiikka? Sitä ei ole.  :headbang:
Pömpsy aikoinaan kilpaulutti kaikki huorat ja vain yksi oli voittaja - lucky one!
Pömpön viesti oli lyhyt ja ytimekäs "Kuvaile tarkoin mitä tekisit penikselleni?"
Kaikki vastas tietenkin koska kyseessä oli mun kumppani Pöm-pöm-pöm  :inlove:
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2021, 15:30:21 »
Joten alanko kirjailemaan ytimekkäämmin että panettaa, haluan nussia x ajan huomenna, olen läski sika tästä eteenpäin? Tälläkin palstalla on useampi sihteeri, jolle olen viestejä kirjoitellut eikä ainakaan kukaan ole niistä asiasta valittanut. En vielä lue itseäni paatuneeksi turskaksi vaikka tätä harrastusta on jo jonkin aikaa tullut tehtyä.

Jos olet useamman kanssa päässyt tyylilläsi haluttuun lopputulokseen, ja vain yhden kanssa on ollut ongelmia (ja tapaaminen ilmeisesti silti onnistui), niin tuskinpa tyylissäsi on mitään vikaa.

Joskus kun liikkeellä ihan oikeasti on esim. sarjaoharien tekijöitä ja niiden kanssa taiteilee tarpeeksi pitkään, niin siinä saattaa ihan asialliseltakin tyypiltä pyytää muutaman extra-varmistuksen, kun tulee ylivarovaiseksi. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #5 : Toukokuu 14, 2021, 15:43:14 »
Hei, minä olen kolmen ja puolen vuoden aikana ammattiurani janalla tottunut yhteen jos toiseenkin yhteydenottoon, käytökseen, pilapuheluihin, kännipuheluihin, oharintekijöihin ja narinoihinkin. Ja sitten niihin asiallisiin ja oikeisiin asiakkaisiin. En oikein osaa enää nykyään ottaa liian tosikkomaisesti sellaista tiettyä vaihtelevuutta yhteydenotoissa.

...Paitsi joo, kyllähän se varmaan taas seuraavallakin kerralla itkettää enkä osannut varautua...

Toivottavasti nyt ei kuitenkaan kenelläkään lämpötila lähene kiehumispistettä näissä asioissa (vaikkakin kyllähän kaikenlainen jäätikkö saa aina halutessaan sulaa). Vaikka olenkin hupakko, niin halusin silti antaa omaakin näkökulmaa siihen, miten asioihin voi opetella varautumaan, reagoimaan henkisesti varautuneemmalla suhtautumistavalla ja siten tietoisessa mielessä jo etukäteen ennakoida erilaisia vastoinkäymisiä ja mitkä kaikki asiat voivat mennä Murphyn lain mukaan pieleen, jotta ne tajuttuaan eivät enää niitä kohdatessa tuntuisi niin ikäviltä kokemuksilta psyykkisesti. Siis vastoinkäymiset, haasteet tai yllärit.

Ehkäpä tätä voisi laajentaa niin muihin hupakoihin tai turskiinkin, hyvällä esimerkillä...?

Pähkinänkuoressa: Jos asioista stressaa liikaa tai jos ei ole varautunut odottamattomiin tilanteisiin tai muuten vain miettii liikaa asioita, voi myös halutessaan pysähtyäkin hetkiksi ja rauhoittuen koittaa miettiä erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja ja suhtautumistapoja eri tilanteisiin. Olen itsekin pyrkinyt samaan viime aikoina.

Ymmärrän, jos jollakulla on välillä stressaavaa tai haastavaa aina välillä, sillä niinhän meillä kaikilla. Toivon joka tapauksessa oikein kovasti tsemppiä, onnea ja menestystä! ❤️
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2021, 15:54:32 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0285

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #6 : Toukokuu 15, 2021, 12:37:00 »
Joten alanko kirjailemaan ytimekkäämmin että panettaa, haluan nussia x ajan huomenna, olen läski sika tästä eteenpäin? Tälläkin palstalla on useampi sihteeri, jolle olen viestejä kirjoitellut eikä ainakaan kukaan ole niistä asiasta valittanut. En vielä lue itseäni paatuneeksi turskaksi vaikka tätä harrastusta on jo jonkin aikaa tullut tehtyä.

Jos olet useamman kanssa päässyt tyylilläsi haluttuun lopputulokseen, ja vain yhden kanssa on ollut ongelmia (ja tapaaminen ilmeisesti silti onnistui), niin tuskinpa tyylissäsi on mitään vikaa.

Joskus kun liikkeellä ihan oikeasti on esim. sarjaoharien tekijöitä ja niiden kanssa taiteilee tarpeeksi pitkään, niin siinä saattaa ihan asialliseltakin tyypiltä pyytää muutaman extra-varmistuksen, kun tulee ylivarovaiseksi. :)

Kiitoksia kaikille vastaajille. Tässä tulikin ihan hyvää tarinaa vastapuolelta,jota ei tälleen ostajana aina tajua. Mä olen ehkä vielä silleen viaton ja naivi. Voin kuvitella että välillä voi olla jos jonkinlaista Reinoa liikenteessä. Mun pitää varmaan kirjoitella Ilonalle viestiä tapaamisesta ja purkaa sekä analysoida se sitten ihan kasvotusten läpi. ;)

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #7 : Toukokuu 15, 2021, 18:17:20 »
Kyllä sen vaan tietää, onko kirjoittaja tosissaan. Juurikin, jos kuvaillaan tapaaminen seksifantasia-tyylisesti, niin ei kiitos.
Aikuinen, asiallinen ihminen osaa kirjoittaa kuvauksen itsestään ja siitä, mitä toivoo.
Yllättävän monet eivät vastaa mitään takaisin sen jälkeen, kun olen yhtä asiallisen vastauksen lähettänyt takaisin.
Eli logiikka? Sitä ei ole.  :headbang:
Pömpsy aikoinaan kilpaulutti kaikki huorat ja vain yksi oli voittaja - lucky one!
Pömpön viesti oli lyhyt ja ytimekäs "Kuvaile tarkoin mitä tekisit penikselleni?"
Kaikki vastas tietenkin koska kyseessä oli mun kumppani Pöm-pöm-pöm  :inlove:

Toki halvempaakin aina saa. Sillon voi mennä ettiin sillan alle paikan päälle.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #8 : Toukokuu 16, 2021, 11:06:09 »
Kävinpäs tuossa työkeikan yhteydessä Turussa ja kun aina kaikki ovat maininneet kyseisen kaupungin naiskauneudessa, niin ajattelinpa varata samalla aikaa hupakkokeikalle. Kirjoitin spostiin normaalin yhteydenoton, missä kerroin itsestäni lyhyesti, esitin toiveeni palvelun laadusta ja ajasta eli max. 5 lausetta. Vastauskin tuli nopeasti, että sopii jne.

Tästähän se sitten riemu repesi kun pt alkoi kyselemään säännöllisesti että olenko tulossa etten tee ohareita. Vastailin kuuliaisesti että olen, vaikka kellot alkoivat soida päässä. Nooh, tapaaminen oli kuitenkin jees mutta sitten jälkimainingeissa kuulin että minua oli epäilty ohari-Olliksi kun olin niin laveasti kirjoittanut ja tällaiset runoratsut tekevät aina oharit. Oli vähän sellainen WTF olo.

...

Lifti -vaari pohjusti hyvän yhteydenoton: olla asiallinen.

Viestinnän laveus ei pitäisi olla ongelma, koska mieltymysten tuominen ennakkoon palveluntarjoajan tietoon on win-win -tilanne.
Palko ainakin kuihtuu tapaamisilla tai ei viherrä jos pitäisi koko ajan ohjata: tekisitkö E.. tai jos mennään täysin kuuntelematta/tunnustelematta asiakasta ja tilannetta yhden sapluunan metodilla: Tämän täytyy toimia kaikilla.

Välttäisin kuitenkin lähettämästä satoja viestejä / tapaaminen.  :whipping:

Metsään menee myös ja päädyt epäiltyjen listalle, jos pyydät pt:a kuvailemaan miten käsittelisi pikku Shq:ta. Päinvastoin sinun pitää kertoa..
haluaisin A, olisiko mahdollista jos C, Shq olisi aivan onnen kukkuloilla jos D jne.
Huono toive on lahnamainen kaiken kattava: Tee ihan mitä tykkäät. Ronskimpia palveluita tarjoava saattaa tällaisesta kohdistaa pikkuShq:n sellaisia toimia ja käsittelyä, että luulet sen irtoavan juurineen.  ;D

Käsikirjoitus ei ole hyvä eikä tule toimimaan, vaan tarjottuihin palveluihin sopivat toiveet ja tapaamisen suuntaviivat.
Inspiroinnille on hyvä jättää pelivaraa ja voit esim. sitten tapaamisen hetkellä pyytää lisää F.. koska se olikin yllättävän kivaa.  :inlove:
Lisäksi jos perustelet toiveita hieman, niin pt:n voisi kuvitella helpommin käsittävän, miksi Shq tykkää näistä, mikä niissä viehättää, miksi ne ovat parempia kuin "tämä toimii kaikilla" -metodi.

Erikoisemmista toiveista on hyvä kysyä ja mainita etukäteen ovatko mahdollista toteuttaa: jos vaikka haluat sen vessaharjan vartta myöten B..   :laught:

Lopuksi.. toivekeskustelut on hyvä käydä sen jälkeen kun tapaaminen on sovittu tapahtuvaksi tai ainakin niin, ettei maalata koko tapaamista turskan väriseksi ja sitten viime hetkillä sanot: No en mä sit.

Pt:t.. Antaisiko tällainen menettely millaisen mielikuvan ?  :-\

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #9 : Toukokuu 16, 2021, 12:28:38 »
Palveluntarjoajana haluan ehdottomasti puhua puhelimessa, siinä saa tuntumaa asiakkaasta.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 293
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #10 : Toukokuu 16, 2021, 15:40:52 »
Turskana olen kokenut niin, että kun olen yksityisviestillä tai spostilla tms tiedustellut etukäteen, niin olen saanut melko hyvän kuvan vastapuolesta. Osa ei vastaa mitään. Osa laittaa jonkun copy - paste vastauksen. Esim oman ilmonsa, jonka olen kyllä lukenut, enkä kysy mitään, johon se antaa suoran vastauksen. Hyvä personoitu vastaus on melkeinpä poikkeuksetta tarkoittanut sitä, että hupsulla on tapaamisessakin riittänyt mielenkiinto kohdella asiakasta yksilönä. Eli jos olen hyvän vastauksen saanut, niin lähes poikkeuksetta olen myös yrittänyt tapaamisen saada aikaan.

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #11 : Toukokuu 16, 2021, 16:01:08 »
Turskana olen kokenut niin, että kun olen yksityisviestillä tai spostilla tms tiedustellut etukäteen, niin olen saanut melko hyvän kuvan vastapuolesta. Osa ei vastaa mitään. Osa laittaa jonkun copy - paste vastauksen. Esim oman ilmonsa, jonka olen kyllä lukenut, enkä kysy mitään, johon se antaa suoran vastauksen. Hyvä personoitu vastaus on melkeinpä poikkeuksetta tarkoittanut sitä, että hupsulla on tapaamisessakin riittänyt mielenkiinto kohdella asiakasta yksilönä. Eli jos olen hyvän vastauksen saanut, niin lähes poikkeuksetta olen myös yrittänyt tapaamisen saada aikaan.
Onko sulla yhtään käsitystä, kuin paljon aikaa kestää kirjoittaa samat löpinät jokaiselle erikseen? 😂 Kun copy-pastessakin menee aikaa ihan liikaa.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #12 : Toukokuu 16, 2021, 16:28:05 »
Turskana olen kokenut niin, että kun olen yksityisviestillä tai spostilla tms tiedustellut etukäteen, niin olen saanut melko hyvän kuvan vastapuolesta. Osa ei vastaa mitään. Osa laittaa jonkun copy - paste vastauksen. Esim oman ilmonsa, jonka olen kyllä lukenut, enkä kysy mitään, johon se antaa suoran vastauksen. Hyvä personoitu vastaus on melkeinpä poikkeuksetta tarkoittanut sitä, että hupsulla on tapaamisessakin riittänyt mielenkiinto kohdella asiakasta yksilönä. Eli jos olen hyvän vastauksen saanut, niin lähes poikkeuksetta olen myös yrittänyt tapaamisen saada aikaan.


Riittääkö hyvään vastaukseen esim "Hei! Kiva kun päätit kirjoittaa minulle :-)
Kuulostaa hyvältä, tapaisin mielelläni sinut. Kysymäsi palvelu onnistuu hyvin.

Lisää infoa minusta löytyy kotisivultani xxx"

Vai tarkoitatko vielä henkilökohtaisempaa viestiä?
Ja kotisivulla on tosiaan lueteltu kaikki palvelut ja kaikki ei ei jutut plus tietenkin hinnat.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #13 : Toukokuu 16, 2021, 17:33:08 »

Riittääkö hyvään vastaukseen esim "Hei! Kiva kun päätit kirjoittaa minulle :-)
Kuulostaa hyvältä, tapaisin mielelläni sinut. Kysymäsi palvelu onnistuu hyvin.

Lisää infoa minusta löytyy kotisivultani xxx"

Vai tarkoitatko vielä henkilökohtaisempaa viestiä?
Ja kotisivulla on tosiaan lueteltu kaikki palvelut ja kaikki ei ei jutut plus tietenkin hinnat.

Vastaus voi olla personoitu, sen ei tarvitse olla pitkä. Mitä paremmin se vastaa esitettyihin kysymyksiin, kirjeenvaihto jää sitä yksinkertaisemmaksi eikä jokaista asiaa tarvitse kysyä erikseen.

Se voisi olla näin:

Moi Palko!
Ehdottamasi aika xxxx, y h sopii hyvin. Se on varattu sinulle. Myös kaikki toiveesi onnistuvat.
  Tai jos toiveista ei vielä ollut puhetta: Jos sinulla on jotain erityistä, mitä haluaisit tapaamisella toteuttaa, laita vielä viestiä.

Laitan paikan tiedot edellisenä iltana.
Nähdään!

ZZZZZ
P:00000000


Viestintä hieman eroaa sen mukaisesti ollaanko tavattu aiemmin.

Tapaamisen, mahdollisten toiveiden ym. sopimisen jälkeen on enää muodollisuudet jäljellä. Koska saa paikan osoitteen ja mitä kautta (txt sp), pitääkö soittaa varmistussoitto 2h ennen tms.

Nämä ovat niitä pieniä asioita, mitkä tekevät tapaamisesta ja sen sopimisesta sujuvaa. Mitä vähemmän tarvitsee erikseen kysyä, sitä vähemmän viestejä tarvitaan ja sekaantumisen vaara pienenee.
Kysymyksiin on myös hyvä vastata: Kaikki toiveet onnistuu :)  Tai.. B ei valitettavasti onnistu koska täällä ei ole.. Jos monen kysymyksen joukosta yksi unohtuu, se tuskin on vaarallista, mutta jos yhteenkään ei saa vastausta, viestiä tai kysymyksiä ei ole luettu ollenkaan tai ymmärretty.

SecretLady42:n mainitsemaa copypasteakin voi käyttää, kun muistaa vain vaihtaa muuttujat.  :)

Hieman rönsyilin yhteydenotosta tapaamisen sopimiseen, mutta ne ovat niin lähellä toisiaan ja selkeä viestintä oli parasta.

Jos viesteilyssä keskusteltiin ainoastaan toiveista, viittaus vastauksena pelkästään kotisivulle ei ole hyvä, koska se ei vastaa kysymykseen. Toteutettavan palvelun voi usein tehdä niin monella tavalla. Esim. jos asiakas välttämättä haluaa tutustua siihen vessaharjaan..  Ei sitä voi luvata jos harjaa ei ole, vaikka pepustelut muuten olisikin ok. Toiveista en keskustelisi kuitenkaan kovin pitkällisesti ennen kuin tapaaminen on lukittu, mutta jonkun must -asian kysyminen esim. -Onko Golddiggerillä koulutyttöasua ?

ja vastauksen mukaan sopimaan tapaamista tai tursake jatkaa uimista seuraavaan ilmoitukseen.
 

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #14 : Toukokuu 16, 2021, 17:51:24 »
^ Toi on muuten silleen, mitä ei ulkkarin kanssa tule käytyä, johtuen kielimuurista.

"I wanna fuck you in the throat. You on your knees and back on the bed. Like you almost choke, but you won´t."

Sanavaranto on kummallakin niin suppea, että ei silleen pysty selittää mitä niinku haluaa.

"Haluan kurkkupanon silleen syvälle, mutta en mene kuitenkaan niin pitkälle, että tukehdut, vaan silleen sopivasti."

Sitten hupakko voi tarkentaa, että mitä haluan ja minkälainen oon. Ulkkarilta loppuu yleensä kielitaito. Pointsit kotimaiselle

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #15 : Toukokuu 16, 2021, 19:00:41 »

Riittääkö hyvään vastaukseen esim "Hei! Kiva kun päätit kirjoittaa minulle :-)
Kuulostaa hyvältä, tapaisin mielelläni sinut. Kysymäsi palvelu onnistuu hyvin.

Lisää infoa minusta löytyy kotisivultani xxx"

Vai tarkoitatko vielä henkilökohtaisempaa viestiä?
Ja kotisivulla on tosiaan lueteltu kaikki palvelut ja kaikki ei ei jutut plus tietenkin hinnat.

Vastaus voi olla personoitu, sen ei tarvitse olla pitkä. Mitä paremmin se vastaa esitettyihin kysymyksiin, kirjeenvaihto jää sitä yksinkertaisemmaksi eikä jokaista asiaa tarvitse kysyä erikseen.

Se voisi olla näin:

Moi Palko!
Ehdottamasi aika xxxx, y h sopii hyvin. Se on varattu sinulle. Myös kaikki toiveesi onnistuvat.
  Tai jos toiveista ei vielä ollut puhetta: Jos sinulla on jotain erityistä, mitä haluaisit tapaamisella toteuttaa, laita vielä viestiä.

Laitan paikan tiedot edellisenä iltana.
Nähdään!

ZZZZZ
P:00000000


Viestintä hieman eroaa sen mukaisesti ollaanko tavattu aiemmin.

Tapaamisen, mahdollisten toiveiden ym. sopimisen jälkeen on enää muodollisuudet jäljellä. Koska saa paikan osoitteen ja mitä kautta (txt sp), pitääkö soittaa varmistussoitto 2h ennen tms.

Nämä ovat niitä pieniä asioita, mitkä tekevät tapaamisesta ja sen sopimisesta sujuvaa. Mitä vähemmän tarvitsee erikseen kysyä, sitä vähemmän viestejä tarvitaan ja sekaantumisen vaara pienenee.
Kysymyksiin on myös hyvä vastata: Kaikki toiveet onnistuu :)  Tai.. B ei valitettavasti onnistu koska täällä ei ole.. Jos monen kysymyksen joukosta yksi unohtuu, se tuskin on vaarallista, mutta jos yhteenkään ei saa vastausta, viestiä tai kysymyksiä ei ole luettu ollenkaan tai ymmärretty.

SecretLady42:n mainitsemaa copypasteakin voi käyttää, kun muistaa vain vaihtaa muuttujat.  :)

Hieman rönsyilin yhteydenotosta tapaamisen sopimiseen, mutta ne ovat niin lähellä toisiaan ja selkeä viestintä oli parasta.

Jos viesteilyssä keskusteltiin ainoastaan toiveista, viittaus vastauksena pelkästään kotisivulle ei ole hyvä, koska se ei vastaa kysymykseen. Toteutettavan palvelun voi usein tehdä niin monella tavalla. Esim. jos asiakas välttämättä haluaa tutustua siihen vessaharjaan..  Ei sitä voi luvata jos harjaa ei ole, vaikka pepustelut muuten olisikin ok. Toiveista en keskustelisi kuitenkaan kovin pitkällisesti ennen kuin tapaaminen on lukittu, mutta jonkun must -asian kysyminen esim. -Onko Golddiggerillä koulutyttöasua ?

ja vastauksen mukaan sopimaan tapaamista tai tursake jatkaa uimista seuraavaan ilmoitukseen.


Minä käytin esimerkissäni ns. peruskyselyä jossa on yksi kysymys kuten että saako rinnoille laueta tai onko sinulla mustia alusvaatteita. Eikä vielä aikaehdotusta.
Jos kyselyssä on sen ihmeellisempiä kysymyksiä vastaus saattaa kestää koska vauhdissa en pysty keskittymään ja vastaamaan nopeasti.
Mitä helpompi kysely sitä varmemmin saa ajan nopeasti.
Näitä saako nuolla, vaikka ilmoituksessa ja kotisivulla selvästi lukee että saa, tai lisää kysymyksiä joka viestissä ja vaikka vastaa ei varata aikaa menee minun kirjassa mehustelijoihin ja runkkareihin. Myös ylipitkät käsikirjoitukset joita ei kukaan jaksa lukea tai kysymys "kuinka suhtaudut ajankuluun" saa runkkuleiman minulta. Ajankulusta tai hinnan alennusta kysyvät harvoin on kunnollisia asiakkaita.
Valitettavasti kovin henkilökohtaista viestittelyä tai flirttailevaa tyyliä minulta ei saa viestittelyvaiheessa.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 293
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #16 : Toukokuu 17, 2021, 16:09:05 »
Tässä tulikin jo hyvää ehdotusta personoidun vastauksen antamiseen. Sen ei tarvitse tosiaan olla pitkä. Se vastaa annettuihin kysymyksiin ja voi sisältää linkin kotisivuille, jos sitä ei ole jo ilmossa ollut. Copy - paste vastaus tuskin toimii, jos kysymys ei koske asiaa, jolle on jo suora vastaus olemassa esim ilmossa tai tunnetuilla kotisivuilla, eli mistä se hupsu sen sitten kopioisi?

Jos asenne on, että en viitsi vastata - riittää muutenkin asiakkaita, niin tuskin se viitsiminen on sen parempaa livenäkään? Näin ainakin itse olen kokenut.

Ja tietysti tässä tarkoitan asiallisia tiedusteluja.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #17 : Toukokuu 17, 2021, 20:53:35 »
Kävinpäs tuossa työkeikan yhteydessä Turussa ja kun aina kaikki ovat maininneet kyseisen kaupungin naiskauneudessa, niin ajattelinpa varata samalla aikaa hupakkokeikalle. Kirjoitin spostiin normaalin yhteydenoton, missä kerroin itsestäni lyhyesti, esitin toiveeni palvelun laadusta ja ajasta eli max. 5 lausetta. Vastauskin tuli nopeasti, että sopii jne.

Tästähän se sitten riemu repesi kun pt alkoi kyselemään säännöllisesti että olenko tulossa etten tee ohareita. Vastailin kuuliaisesti että olen, vaikka kellot alkoivat soida päässä. Nooh, tapaaminen oli kuitenkin jees mutta sitten jälkimainingeissa kuulin että minua oli epäilty ohari-Olliksi kun olin niin laveasti kirjoittanut ja tällaiset runoratsut tekevät aina oharit. Oli vähän sellainen WTF olo.

Joten alanko kirjailemaan ytimekkäämmin että panettaa, haluan nussia x ajan huomenna, olen läski sika tästä eteenpäin? Tälläkin palstalla on useampi sihteeri, jolle olen viestejä kirjoitellut eikä ainakaan kukaan ole niistä asiasta valittanut. En vielä lue itseäni paatuneeksi turskaksi vaikka tätä harrastusta on jo jonkin aikaa tullut tehtyä.

Ymmärrän runkku-Reinot jotka kuvailevat yksityskohtaisesti aktin samalla hakaten tumppuun, mutta eikai nyt ihan normaalit käytöstavat voi aiheuttaa tuollaista hysteriaa? Tai sitten jotkut tykkäävät yksitavuisesta viestinnästä ja urinasta..

Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ainakaan mun kanssa tapahtuneessa viestinnässäsi ei ollut todellakaan mitään moitteen sijaa! Jatka vaan samaan malliin! 😘
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #18 : Toukokuu 18, 2021, 15:47:34 »
Melko erikoinen kokemus sattui omallekin kohdalle.

Laitoin ihan kohteliasta viestiä eräälle täälläkin postailevalle hupakolle. Viestissä kerroin lyhyesti itsestäni ja mitä toivoisin tapaamiselta ja milloin. Hänen naapurisivulla olevassa ilmoituksessa sanottiin että "Pistä minulle sähköpostia. Lueskelen sitä iltaseitsemään asti joka päivä paitsi perjantaisin".

Koska ei ole mielestäni täysin ennenkuulumatonta että tilanteet ja aikataulut elävät, niin siksi ajattelin ettei voisi olla väärin kysäistä tapaamista vaikka olikin perjantai. Oletin että jos viestiä ei lueta perjantaina, niin ei sitten ja sillä siisti. Esitin kysymyksen näillä sanoin: "Mainitsit ilmoituksessa, että et seuraa posteja perjantaisin, mutta uhmaan ohjeita ja kokeilen onnea siitä huolimatta".

Tähän tuli myöhemmin vastauksena avautumista tai oikeastaan suoranaista vittuilua siitä kuinka mukamas "toivoin ilmoituksen olevan valhe ja huijausta" ja kuinka haluan "löytää huijari-palveluntarjoajan, jonka tiedot ja kuvat ovat feikkejä". En tunnistanut noista itseäni, joten epäilin että vuodatus oli lähtenyt vastauksena väärälle asiakkaalle joten kysyin tarkennusta, mutta sama meno jatkui myös tarkennuksen jälkeen.

Missään vaiheessa en tingannut tai vängännyt mitään ja kielenkäyttö oli asiallista, mutta hupakko oli tuon yhden kysymyksen perusteella vetänyt näitä omituisia johtopäätöksiä ja päättänyt että en ole kelvollinen asiakas. Koskaan aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia, päinvastoin, mutta nyt olin epäkelpo asiakas ja ties mitä muuta tuon yhden kysymyksen vuoksi. Toki hänellä oli tähän täysi oikeus, mutta ******

En ihmettelisi jos sama vittuilu ja päteminen jatkuisi vastauksena tähän viestiin täälläkin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2021, 21:14:50 kirjoittanut Mummo »

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #19 : Toukokuu 20, 2021, 17:18:00 »
Olisi kiva kuulla palveluntarjoajan näkökulmia siihen, millainen on hyvä ensimmäinen yhteydenotto?
Haluatko, että uusi asiakas aloittaa soittamalla vai viestillä? Jos ilmoituksessasi on WA ja sähköposti, kumpaa suosisit?
Arvostatko erittäin tiivistä ja lyhyttä viestiä vai että asiakas kertoo itsestään ja toiveista vähän enemmän kuin vain kolme-neljä lausetta?
Mitä asioita haluaisit ensimmäiseen viestiin ja miten tarkasti - tykkäätkö, että toiveet laitetaan tarkasti heti vai että niitä tarkennetaan jatkoviesteissä vasta, kun tapaamisen pääehdot on sovittu?
Ennen kaikkea kiinnostaa, mikä on liian pitkä ja lavea viesti, jos kuitenkin oletetaan, että se on asiallinen (eikä mikään seksinovelli tai aiemmin mainittu "Runkku-Reinon yksityiskohtainen aktin kuvaus")?

Tässä on varmaan palveluntarjoajilla eri preferenssejä. Välillä ilmoituksissa sanotaan, että ei pitkiä viestejä ja välillä, että lyhyisiin ei edes vastata. Joku haluaa hoitaa asian mahdollisimman vähillä viesteillä, joku taas nimenomaan haluaa viestitellä vähän enemmän saadakseen tuntumaa asiakkaasta. Yksi haluaa yhteydenotot vasta ihan lähellä tapaamista, toinen taas hyvissä ajoin. Jonku vastaa niin nopeasti, että viestittelyt saadaan hoidettua tunnissa, toisen kanssa on vähintään päivän-parin viivettä ja siksikin pitää olla liikkeellä ajoissa.

Eli tämä(kään) asia tuskin on mustavalkoinen, ja mielipiteet varmasti vaihtelevat palveluntarjoajittain mutta olisikin kiva kuulla eri palveluntarjoajien näkökulmia asiaan.

Itse olen ajatellut, että olisi hyvä kertoa itsestään ja toiveistaan vähän laajemmin ja kysyä kaikki onnistuuko -kysymykset heti. Olen huomannut, että vastauksia pidempiin viesteihin tulee huomattavasti alhaisemmalla prosentilla mutta toisaalta saadut vastaukset ovat sitten olleet erittäin hyviä, usein personoituja ja palveluntarjoaja on tykännyt, että esittäytyminen ja toiveet oli esitetty kattavasti. Se on johtanut yleensä tietyn luottamuksen kehittymiseen jo ennen tapaamista ja sitä kautta myös molemminpuolin erittäin laadukkaisiin tapaamisiin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.