Olen 41- vuotias heppu, usean vuoden laskevien "käyrien" vuoksi hakeuduin muutama kk sitten s-testojen mittaukseen. Arvo oli 7,7 asteikolla 10-38 nmol/l.
Edit: Laitetaan nyt vielä muutama fakta: 180/95, tupakoin mutta alkoholia en käytä yhtään. Yleiskunto öö.. sanoisin että sohvaperunalle kelvollinen, juu on keskivartalolihavuuttakin mutta nuorempana punttia harrastaneena muutakin massaa on. Mitäs muuta? No, kahotaan kahotaan..
Eli selkeästi vajausta.
No, toinen mittaus antoi mahdollisimman vittumaisen lukeman 10,1 jolloin piti vielä venata muutama viikko kunnes tänään oli kolmas testi--> taas menee 3vk..🤯
Välikysymys: Miten helvetissä jonkun veriarvon mittaamisessa voi mennä kolme viikkoa??😂
No, nyt sitten venaillaan taas sitä seuraavaa 10,00000000001- tulosta prkl.. Ehkei kuitenkaan🙏
Joka tapauksessa, olen pyhästi vannonut ja luvannut itselleni ja vaimokullalleni että jos yleinen terveydenhoito ei ala millekään niin sitten hankin hoitoa itse!
Minulla on kaikki mahdolliset oireet mitä teston puutoksen yhteydessä luetellaan, ja ne ovat vieläpä ihan raivostuttavan selviä, ne oireet. Pahinta on yleinen vetämättömyys ja mielialan heittely, tokana tulee seisokkijutut ja yleensäkin seksuaalinen halu(ttomuus). Tai siis mieli pohtii kyllä muhkeaa naisen persettä ainakin 23/7 mutta fyysinen puoli ei juuri hurrauta. Mulla ei ole esimerkiksi ollut KOSKAAN aamuerektiota... Mikä se on??🙃
Niin, jos tässä joutuu itse etsiä apua (lähinnä kai jtn valmistetta), saa kai täällä varovasti kysyä vinkkejä asiaan liittyen & yksärinä odotella vastauksia...?
Tai mun puolesta ei tarvitse salailla mitään, tää on niin ärsyttävä vaiva ettei mitään rajaa!
Mietin vain lähinnä laillisuusnäkökulmasta kun nyt sääntö-Suomessa asustellaan.